Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

Jasper

Massa heeft in mijn ogen nog geen enkele goede race gereden sinds zijn overwinning in Turkije. Gegroeid? Wat mij betreft niet. Op dat vlak doet hij me denken aan Montoya: enkele dagen dat hij niet te kloppen is en veel meer dagen dat hij er niets van bakt. (Ik denk wel dat hij vandaag zo'n goede dag zal hebben.)

Tim C

Als we even naar dit tabelletje kijken, dan zien we dat Montoya en Massa het nog niet zo slecht doen om er niets van te bakken. Zeker als we de eerste even vergelijken met zijn vervangen (die meer of evenveel races reed)

Angel

Mijn favoriet is en blijft Coulthard ( Vraag me niet waarom maar dat is al zo vanaf de eerste race dat ik naar F1 kijk).

Voor de rest hoop ik gewoon dat het een leuk en spannend seizoen wordt.

bengel

 :-\het zal volgend jaar wel moeilijk worden voor renault, maar mijn steun blijven ze krijgen. As rijders gaan ze fisichella & kovalainen krijgen, enja, fisichella is een type a la barrichello, altijd net niet goed genoeg, en kovalainen is een groentje in de F1. Ok, hij heeft wel een jaar testwerk gedaan, ma dat is toch nog heel anders...............

Jasper

Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 14:12:40
Als we even naar dit tabelletje kijken, dan zien we dat Montoya en Massa het nog niet zo slecht doen om er niets van te bakken. Zeker als we de eerste even vergelijken met zijn vervangen (die meer of evenveel races reed)

Ik ben even niet mee, wie zei er dat Montoya en Massa er niets van bakken?

Ray Den

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2006 - 16:14:09
Citaat van: Tim C op 22 oktober 2006 - 14:12:40
Als we even naar dit tabelletje kijken, dan zien we dat Montoya en Massa het nog niet zo slecht doen om er niets van te bakken. Zeker als we de eerste even vergelijken met zijn vervangen (die meer of evenveel races reed)

Ik ben even niet mee, wie zei er dat Montoya en Massa er niets van bakken?
volgens mij was dat jij wel
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Tim C

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2006 - 14:05:36
...enkele dagen dat hij niet te kloppen is en veel meer dagen dat hij er niets van bakt...
;)

Jasper

Ik zeg dat er dagen zijn dat hij er niets van bakt. Ik zeg ook dat deze dagen talrijker zijn dan de dagen dat hij absoluut super is. Over de dagen dat hij "gewoon" presteert heb ik dus niets gezegd en ook niet bedoeld. ;)

thomas17

mijn team is en blijft renault en ondaks dat alonso  naar Mclaren gaat blijft ik ook alonso fan.
Mijn team renault omdat het een warm,gezzelig en een tema is dat weet te winnen en hun verlies te nemen.
Alonso als coureur omdat hij ook weet wat winnen is.en weet hoe hij een tema moet bouwen.

David4Ever

Citaat van: thomas17 op 01 november 2006 - 17:52:02
Mijn team renault omdat het ... weet ... hun verlies te nemen.
Alonso als coureur omdat hij ... weet hoe hij een tema moet bouwen.
Daar maak je toch een grapje mag ik hopen?

Ferrari 2010

Citaat van: Red David op 01 november 2006 - 18:19:47
Citaat van: thomas17 op 01 november 2006 - 17:52:02
Mijn team renault omdat het ... weet ... hun verlies te nemen.
Alonso als coureur omdat hij ... weet hoe hij een tema moet bouwen.
Daar maak je toch een grapje mag ik hopen?
Thomas heeft duidelijk nog een zware kater van vannacht, in een vorig topic viel het me al op dat hij niet de volle 100% mee heeft vandaag. Maar hetgeen daar geschreven staat komt nog niet in de buurt van de waarheid ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Renaultfans zijn altijd welkom hier tussen de Schumacherbende  ;D

Volgend jaar ... bwa 'k weet het niet. Räikkönen, Trulli, Fisichella staan mij wel aan.

Rippie

#102
Moeilijk te zeggen wie ik volgend jaar zal steunen. Geen Schumacher meer, geen Montoya meer.  :(

Heb op dit moment een lichte voorkeur voor Massa. Ik hoop dat hij Kimi alle hoeken van het circuit laat zien. Grappig ventje die ook nog eens goed met een auto overweg kan. En natuurlijk is het leuk als Albers het goed doet volgend jaar. Goed voor de Nederlandse autosport!  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

dj Peter

Albers,wie is dat ?  :P Ik heb Verstappen altijd graag zien rijden destijds, maar wat stelt Albers nu voor ?

Felipe heeft natuurlijk het voordeel al een jaar langer met de Ferrari te rijden maar mijn support gaat volgend jaar voor 50% naar Kimi en de andere 50% naar Felipe. Ik denk dat één van die twee een goeie kans maakt om kampioen te worden, zéker geen McLaren-Mercedes piloot want het zou  me verwonderen moesten ze nu plots een héél betrouwbare auto hebben: met een wereldkampioen in een zeepkist ben je ook niks.
In elk geval, Kimi is van plan om eindelijk eens met een goeie auto de pannen van het dak te rijden en wil -naar eigen zeggen-"enkel nog een Mercedes in zijn achteruitkijkspiegels zien" en Michael Schumacher zal hem daar ongetwijfeld de nodige goeie raad voor geven.

Manuel

Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 11:25:21
Albers,wie is dat ?  :P Ik heb Verstappen altijd graag zien rijden destijds, maar wat stelt Albers nu voor ?

Felipe heeft natuurlijk het voordeel al een jaar langer met de Ferrari te rijden maar mijn support gaat volgend jaar voor 50% naar Kimi en de andere 50% naar Felipe. Ik denk dat één van die twee een goeie kans maakt om kampioen te worden, zéker geen McLaren-Mercedes piloot want het zou  me verwonderen moesten ze nu plots een héél betrouwbare auto hebben: met een wereldkampioen in een zeepkist ben je ook niks.
In elk geval, Kimi is van plan om eindelijk eens met een goeie auto de pannen van het dak te rijden en wil -naar eigen zeggen-"enkel nog een Mercedes in zijn achteruitkijkspiegels zien" en Michael Schumacher zal hem daar ongetwijfeld de nodige goeie raad voor geven.
ség jonge, heb jij dit jaar wel naar de F1 gekeken? Mclaren was even betrouwbaar als Ferrari en Renault, ze waren alleen verschrikkelijk traaaag.