Wat vind jij van F1pits?

Gestart door Tim C, 12 juli 2006 - 11:00:58

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 08:27:53
Het seizoen is misschien gedaan, maar ik kan je verzekeren dat we (de redactie) nog veel plannen hebben om de F1-fans warm te houden tijdens de koude winter, later meer uitleg... ;)

Ondertussen nog opmerkingen, suggesties of ergernissen?

Spijtig dat er geen Magazine meer is geweest sinds mei.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Het magazine is nog niet opgegeven, naar volgend seizoen toe zullen er betere afspraken komen. Een keer per maand moet haalbaar zijn, een keer per week neemt veel teveel tijd in beslag voor Ramses, Tim en anderen.

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2006 op 28 oktober 2006 - 09:04:35
Het valt mij ineens op dat jij redactielid bent Razzle :-\ Ben jij dat al lang, het was me nog nooit opgevallen?

Ik ben het nog maar een klein maandje  ;).

Tim C

Het magazine komt er normaal gezien weer bij het volgende seizoen, na wat herstructurering zoals Razzle al zei :)

Maar voor de echte fans is er binnenkort een special ;)

Martin


Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 18:50:12
Citaat van: Schumi 2006 op 28 oktober 2006 - 09:04:35
Het valt mij ineens op dat jij redactielid bent Razzle :-\ Ben jij dat al lang, het was me nog nooit opgevallen?

Ik ben het nog maar een klein maandje  ;).

Als je het ook zes jaar doet, net als ik, neem ik mijn petje af voor je.
Maar dat was toen met Geert en Luc. De beginjaren. Zeg maar de opbouw van wat het nu is.
Ik ben blij dat ik in de kinderschoenen mocht staan. Ik sta nu in de kinderschoenen van de F1-Geschiedenis.
Een nieuwe uitdaging. En ik moet zeggen dat ik me daar bijzonder goed op mijn plek voel.
Ik moet gewoon iets met het verleden van de F1 doen. Zoals nu met al mijn foto's.
En ook 'Vandaag op...' . Gewoon een leuke job. En dat was het voor mij ook altijd bij de F1 Pits.

FerrariMan

F1Geschiedenis, wat is dat? Een nieuwe site?

dj Peter

Citaat van: FerrariMan op 30 oktober 2006 - 08:10:10
F1Geschiedenis, wat is dat? Een nieuwe site?

Komaan, ik heb de indruk dat Martin hier vaak de pispaal is, of heb ik het verkeerd?
Het lijkt hier wel een sport te zijn geworden om op elkaar te vitten.

David4Ever

Volgens mij heeft Ferrariman het over het feit dat er geen post van Martin kan staan zonder naar die site te verwijzen.

dj Peter

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 18:48:58
Het magazine is nog niet opgegeven, naar volgend seizoen toe zullen er betere afspraken komen. Een keer per maand moet haalbaar zijn, een keer per week neemt veel teveel tijd in beslag voor Ramses, Tim en anderen.
Ik vind toch, dat als je ergens voor gaat, dat je het goed moet doen en er het beste van proberen te maken. Anders begin je er niet aan.

Martin

Citaat van: Red David op 30 oktober 2006 - 20:56:29
Volgens mij heeft Ferrariman het over het feit dat er geen post van Martin kan staan zonder naar die site te verwijzen.

Zie het zoals je het wil zien. Het staat gewoon in mijn onderschrift.
Maar daar ben ik niet de enige in. Er staan gewoon mooie artikelen op die site.
En ook mooie foto's van mijn hand uit het verleden. Ik wil die niemand onthouden.
Zeker de foto's van Zolder die er nu gaan komen.
Vandaar mijn reactie. Sorry als ik er iemand mee beledig.

razzle_dazzle

Citaat van: SaffierFM op 30 oktober 2006 - 22:01:16
Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 18:48:58
Het magazine is nog niet opgegeven, naar volgend seizoen toe zullen er betere afspraken komen. Een keer per maand moet haalbaar zijn, een keer per week neemt veel teveel tijd in beslag voor Ramses, Tim en anderen.
Ik vind toch, dat als je ergens voor gaat, dat je het goed moet doen en er het beste van proberen te maken. Anders begin je er niet aan.

Ik denk niet dat je de redactie kan verwijten dat ze geen moeite doen. Ik ben er nog maar een maandje bij en ik kan je verzekeren dat er meer werk in kruipt dan je denkt, je zou echt verschieten wat voor tijd Tim of Ramses bijvoorbeeld in deze site steken. Ik was er nog niet toen het magazine gelanceerd werd, maar wss. hebben ze het werk van zo een magazine een beetje onderschat. We moeten roeien met de riemen die we hebben, zo een magazine is voor ons niet wekelijks haalbaar.

Maar nogmaals, deze winter wordt er hier absoluut niet stilgezeten. Er werden reeds een aantal projecten aangehaald die we gaan proberen uit te werken, specials zoals "Bedankt Michael" zullen er meer komen en die zullen dan ook in het magazine verwerkt worden.

Naar volgend seizoen toe zullen er ook meer columns, interviews en algemeen F1 nieuws volgen.


dj Peter

Ik bedoel maar: Als je zegt van een maandelijks magazine te gaan maken, dan moet je dat ook doen. Het is niet goed voor de geloofwaardigheid van de site als je zegt van elke maand een bijdrage te maken (wat trouwens schitterend gedaan werd,petje af),maar na enkele afleveringen er gewoon mee stopt.

Voor de rest niks dan lof en respect voor F1pits.net !     ;)