Dit de autosport van de toekomst??

Gestart door KimiRules, 04 november 2006 - 18:32:25

« vorige - volgende »

dj Peter




Ferrari 2010

Is dat echt?!? Amai, maar dat lijken me toch veel risico's bijeen :-\  Kdenk da ge wel zot moet zijn om daar in te kruipen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Prettig gestoord zullen we maar zeggen!

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Ik denk dat er wel veel werk in zit, die man zal ook niet zo zot zijn om gewoon een wagen te kopen en die ramp op te rijden. Zit een hoop gewichtverdeling en tests in vooraleer op die ramp te gaan. Dus uiteindelijk is die man nog niet zo zot als wij hier nu ff denken ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

#8
Uh, jongens, dit is zo fake als de tetn van Pamela Anderson ;) Om te beginnen tart hij terwijl hij weer "in de wagen springt" de wetten van de zwaartekracht :P

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 05 november 2006 - 13:08:34
Uh, jongens, dit is zo fake als de tetn van Pamela Anderson ;) Om te beginnen tart hij terwijl hij weer "in de wagen springt" de wetten van de zwaartekracht :P
Das inderdaad waar, had het niet zo in detail bekeken. Ook de nselheid waarmee hij uit en in zen wagen klimt is onwaarschijnlijk. Maar het neemt niet weg dat het jumpen met een wagen op een ramp onmogelijk is. Dit filmpje is onmogelijk, maar het jumpen opzich niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik kan amper gelover dat iemand niet doorheeft dat dit fake is. Dan moet je toch wel totaal niet wakker zijn... ;D

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 05 november 2006 - 14:08:02
Ik kan amper gelover dat iemand niet doorheeft dat dit fake is. Dan moet je toch wel totaal niet wakker zijn... ;D
Ik was vanmorgen ook niet echt wakker ;) Tviel me wel op dat het precies een wagen uit een vdeospel was maar keek er toen nog niet zo op in. Bovendien zegt mijn realiteitsgevoel dat hetgene je daar ziet wel grotendeels mogelijk is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Hmmm het zal wel, ziet er behoorlijk nep uit in ieder geval.