Wat vind jij van F1pits?

Gestart door Tim C, 12 juli 2006 - 11:00:58

« vorige - volgende »

masta

gefeliciteerd met de vernieuwingvan de voorpagina. Ziet er erg goed uit.

FerrariMan

Tim, ik blijf in FF nooit ingelogd na een bezoek, al duid ik het vinkje aan en geef ik in FF aan om het te onthouden... Kan dat aan de site liggen?

Tim C

Nee, denk ik niet want ik blijf wel constant ingelogd?

Ferrari 2010

Ik heb dat ook al eens gehad met een ander forum; Ik heb toen men coockies gewist en het was in orde. Misschien even de coockies van de pits vertwijderen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Probleem blijft zich voordoen... Is nochtans een 'verse' installatie hier, een weekje oud.

razzle_dazzle

Had ik ook heel vaak aan de hand toen ik FF nog gebruikte. Dat was eigenlijk de hoofdreden om terug over te schakelen naar IE.  :-[

Raikkie

De veranderingen vind ik allemaal erg positief , maar ik had nog een kleine opmerking. Als je vanop de hoofdpagina klikt op één van de topics van het Forum die er staan aangegeven, kom je op de eerste pagina uit. Mij lijkt het handiger om de laatste pagina te tonen, met de recentere posts ?

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 07 augustus 2006 - 14:52:48
Probleem blijft zich voordoen... Is nochtans een 'verse' installatie hier, een weekje oud.
Heb je alles leeggemaakt?

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 06 augustus 2006 - 13:33:36
Tim, ik blijf in FF nooit ingelogd na een bezoek, al duid ik het vinkje aan en geef ik in FF aan om het te onthouden... Kan dat aan de site liggen?

Ik ondervind geen problemen in FF. Misschien een probleem i.c.m. een bepaalde plugin?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 07 augustus 2006 - 17:50:29
Citaat van: FerrariMan op 07 augustus 2006 - 14:52:48
Probleem blijft zich voordoen... Is nochtans een 'verse' installatie hier, een weekje oud.
Heb je alles leeggemaakt?
Jup, ik ga me er nog eens op storten, vervelend probleem.


McChouffe

Ik krijg de laatste tijd veel connection time-outs op F1Pits. Op andere sites heb ik daar geen last van. Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Gisteren een paar keren, anders eigenlijk nooit.

razzle_dazzle

Het seizoen is misschien gedaan, maar ik kan je verzekeren dat we (de redactie) nog veel plannen hebben om de F1-fans warm te houden tijdens de koude winter, later meer uitleg... ;)

Ondertussen nog opmerkingen, suggesties of ergernissen?

Ferrari 2010

Het valt mij ineens op dat jij redactielid bent Razzle :-\ Ben jij dat al lang, het was me nog nooit opgevallen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.