Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

FerrariMan

Een apart topic is hier wel op zijn plaats...

Het is bijna gedaan, het Schumi verhaal.
Nog drie races te gaan, volop in de running voor de titel en dan stopt het allemaal.
Volgend jaar Kimi en Massa in de Ferrari. Massa die uiteindelijk niet hoeft te wijken voor 'dat jaartje teveel' van MS en zo
zijn toekomst bij Ferrari kan vastleggen.

Wat volgt nu, de exodus van Todt en Brawn?

bogief1

Misschien kunnen we hier al z'n hoogtepunten plaatsen, foto's en filmpjes ofzo.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Hamilton MASTER

1 woord over zijn persconferentie --> RESPECT !

Hij ziet het talent in Massa en maakt een keuze om Massa zijn toekomst niet te hypoticeren. Erg mooi gebaar en op en top professional.

Ik ben qua karakter het niet altijd eens met Schumacher, maar zoals al veel gezegd werd: "respect verdient hij zonder meer"

De F1 gaat hem missen, het wordt volgens mij een erg open kampioenschap volgend jaar.

Nu afwachten wanneer Kimi bekendmaakt dat hij naar Ferrari gaat.



daan

Het is al bekend gemaakt dat Kimi naar Ferrari gaat. Hij heeft een contract tot eind 2009, Massa tot eind 2008.

Ik ben geen fan van MS maar respect verdient hij zeker. Wat een resultaten heeft deze man neergezet. Waarschijnlijk nooit meer te evenaren..

redasian

Chinese TV had een mooie uitsmijter: Schumi die in de ambulance geladen wordt na zijn crash in Silverstone '99  :-\

blijft jammer, hopelijk blijft hij toch nog nauw betrokken bij de ontwikkeling van de ferrari (en massa ?)

FerrariMan

Misschien de rol van Badoer overnemen??

FerrariMan

Citaat"Ik heb de beslissing genomen na Indianapolis. Voor Felipe moest en wilde ik een beslissing nemen. Ferrari bleef wachten op wat ik zou beslissen. Kijk, ik heb zoveel mooie momenten beleefd, ik moest denken aan de carrière van een jonge rijder met zoveel talent als Felipe. Vandaar mijn besluit voor Felipe. Ferrari heeft me daarbij nooit in een bepaalde richting gedrongen."
Bron: Pitstop.tv

daan

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 16:44:13
Misschien de rol van Badoer overnemen??
Lijkt me aardig degraderend. Ik denk dat hij een adviserende taak op zich neemt. Wat me trouwens opvalt is dat Rubens nergens genoemd wordt, hij heeft MS behoorlijk veel geholpen, komt misschien nog.

FerrariMan

CitaatMS: It has naturally been difficult in a way but at the moment I simply knew that all the effort, all the energy and all the motivation you need in order to be competitive, and that is the only reason I want to be here, I cannot see I can have that for further years. It has been such a good time for all this time and there is no point to just hang in and may take away a future of a young talented driver like Felipe.

Obviously my replacement I was aware of this for quite a long time and for Felipe it was around Indianapolis that his future had to be decided and I did not see a reason to just hang in and take away his opportunity. I think he is a talented and great person.

KVDracer

Ech wel een diepdroevige dag voor de Schumi fans  :'( Zo prachtig winnen en dan boem patat "ik stop ermee". Hij heeft in ieder geval een hele mooie carriere achter de rug en kan toch nog stoppen op zijn hoogtepunt, waar we vorig jaar nog twijfelden of het geen seizoen te lang was, zien we dat hij dit seizoen terug aan de top staat. Het is prachtig om plaats te maken voor Felipe en zo zijn kansen op een mooie carriere niet te hypothekeren.

Het zal raar zijn, als het kampioenschap volgend jaar begint. Na 10 jaar zal ik tijdens de F1 weekends niet meer rondlopen in Schumi t-shirt. Hetgeen ik de voorbije 10 jaar gedaan heb uit bijgeloof. Zijt er maar zeker van dat er nu een leegte gaat vallen bij iedere Schumi fan.

Doefie

Zo plots is het toch niet ? Räikkönen had een voorcontract bij zowel Renault als Ferrari, het werd een van de twee. Toen Renault bekend maakte dat ze met Fisichella en Kovalainen gingen rijden wist ik het al, het werd bevestigd toen hij over de streep reed.

Voor al die talloze idiote discussies ben ik om eerlijk te zijn wel opgelucht, nu kunnen we niet meer zagen en klagen op de Duitser. Voor de sport is het een verlies, Schumacher is een groot talent en hij heeft knappe dingen laten zien.

Sinister -D-

Citaat van: KVDracer op 10 september 2006 - 17:08:13
verhaal en nog wat.......

Zijt er maar zeker van dat er nu een leegte gaat vallen bij iedere Schumi fan.

Geloof maar dat dat bij elke F1-fan gaat zijn, voor en tegenstanders, ik ken de F1 niet anders dan met Schumacher, en daar ben ik niet de enigste in.

Hoeveel mensen zeggen nu nog regelmatig waar is de tijd van Hakkinen en Schumacher. Nu is er een periode Schumacher tegen de rest. De tijd is aangebroken voor Alonso, Raikkonen, Kubica (let maar op, ben d'r zeker van), Kovolainen, Button (en van zijn talent ben ik ook nog steeds overtuigt) en Massa. Die geschiedenis herhaalt zich. Prost/Senna, daarna Shumacher/Hakkinen, en allen die ik vergeten ben zoals Steward, Piquet, Lauda, Fitipaldi en vul de lijst maar aan.

Een ''naar'' en raar moment, maar denk eens aan de toekomst hoe goed die kan gaan zijn.

Ray Den

Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,


Tim C

Zou hij zijn achtste pakken? Hij heeft hem voor het grijpen in ieder geval. Ik denk dat we nog niet weten wat we gaan missen volgend jaar...