Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik denk, in tegenstelling tot vele anderen blijkbaar, dat hij niet de job van Brawn ofzo zal overnemen. Misschien een job bij Ferrari, maar niet iets dat hij elke GP mee moet, want ik veronderstel dat hij nu zelf ook meer tijd aan zijn vrouw, en vooral, zijn kinderen wil besteden. Ik zie hem ook het eerste (half) jaar zeker geen job zoeken, daarna misschien een (deeltijdse) job dicht op respectabele afstand van zen familie. Maar uiteraard wel binnen Ferrari. Ik denk dat het zonder job erg moeilijk zou worden, dat is een enorm zwart gat, zeker als je gewent bent voor je job te leven, 95% van zijn tijd ging naar de F1, dus 95% van zijn tijd weet hij nu in principe niet wat te doen.

In ieder geval, het gat hem goed, ik zal hem missen, het is amper te beseffen dat volgend jaar niet meer over hem gesproken wordt tijdens de GP's, dat zijn naam niet meer op de grid staat.

1 ding weet ik zeker, met Raïkkönen zal ik geen problemen hebben, in zijn sauber-jaren hoopte ik al op een Ferrari-plek voor hem, toen hij bij McLaren een contract tekende verloor ik mijn passie voor hem. Maar eind verleden jaar kwam alles weer op, en toen bekend werd dat FA naar McLaren ging wist ik het zeker, Kimi moet naar Ferrari komen. Gelukkig is het zo ook geworden, want anders zat Ferrari binnenkort eigenlijk zonder toprijder, zoals Renault nu eigenlijk. Massa is goed, maar in de race lost hij toch altijd wat tijd. Ik denk dat Ferrari anders volgend jaar zou overkomen wat nu aan renault besteed is: een team zonder rijders dat echt de mogelijkheid hebben om zonder sterke dominantie een kamioenschap te winnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Ik ben nooit fan geweest van Schumi, maar voor z'n laatste 3 GP's wil ik dit toch efkes zijn.
Het zou mooi zijn om met een titel afscheid te nemen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Kirabi

kampioen word hij denk ik nog wel... verder hoop ik dat hij misschien iets als teambaas gaat doen ofzo (nadat hij tijd aan zijn family heeft gebracht)


bogief1

Todt had nog bijgetekend é, Misschien dat hij Schumacher assisteert en dat hij het dan later overneemt?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Blue Shadow

Waarschijnlijk zal hij wel nog een of andere functie in het team vervullen.
Opvolger van todt ? Nja dat zie ik ook wel gebeuren.
iceman 4 world champion


Mikacouli

Mja, die video doet wel iets, zelfs voor mij.  ;) Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ga hem missen. Heeft de sport veel bijgebracht. F1 zal anders worden volgend jaar, maar daarom niet minder mooi. Het moest er es van komen, en het was vandaag.
Ik denk niet dat MS een veelbelastende job zal uitvoeren bij Ferrari. Ik denk dat hij eerder wat zal willen genieten met zijn gezin van zijn pensioen?!?.

Ferrari 2010

Hoe verder de dag vordert en ik zo'n afscheidsdingen lees en kijk, hoe meer ik begin te beseffen hoe hard ik hem zal missen, het zal een leeg gat zijn, voor mij zal de F1 even niet meer zijn wat het was. Dé man waar ik jaren voor keek, vroeg voor opstond en alles voor wilde doen om de race niet te missen is weg. Ik denk dat het fan zijn van een persoon nooit zo groot meer kan zijn als bij Schumi. In mijn geval wel te verstaan. Ik denk dat het eerste fan-gevoel in je leven het sterkste is. Spijtig voor mij dat hij nu stopt, ik had graag de GP van Francorchamps volgend jaar bijgewoond, maar het motief ervoor is nu wel sterk gedaald. Nu maakt het jaar niet meer uit, hij zal er toch niet bijzijn :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 10 september 2006 - 20:19:38
Hoe verder de dag vordert en ik zo'n afscheidsdingen lees en kijk, hoe meer ik begin te beseffen hoe hard ik hem zal missen, het zal een leeg gat zijn, voor mij zal de F1 even niet meer zijn wat het was. Dé man waar ik jaren voor keek, vroeg voor opstond en alles voor wilde doen om de race niet te missen is weg. Ik denk dat het fan zijn van een persoon nooit zo groot meer kan zijn als bij Schumi. In mijn geval wel te verstaan. Ik denk dat het eerste fan-gevoel in je leven het sterkste is. Spijtig voor mij dat hij nu stopt, ik had graag de GP van Francorchamps volgend jaar bijgewoond, maar het motief ervoor is nu wel sterk gedaald. Nu maakt het jaar niet meer uit, hij zal er toch niet bijzijn :'(
Ik heb dat ook meegemaakt met Mika. Ik  zou hem zien in 2002 in Francorchamps maar toen maakte hij bekand dat hij er dat jaar niet meer zou bijzijn. :'( Ik heb hem nooit bezig gezien, en dat geeft wel een wrang gevoel.

FerrariMan

Ben ik blij dat ik erbij was toen Michael richting finish ging in Spa 2004 om zijn zevende titel te pakken.

The Iceman

#26
Het was te denken dat hij ging stoppen !!


scho0634

Ik ben nooit een echte MS fan geweest. Sowieso niet meer van een coureur sinds Senna. Ik ben een redelijk objectieve F1 fan geworden, en Schumacher is een deel van de F1 geschiedenis. Of ie de beste ooit is, weet ik niet. Hij is iig wel de meest succesvolle en dat wordt je niet zomaar. Ik had het leuker gevonden als ie wat kleurrijker was geweest, maar ach wie ben ik om te klagen over zo'n groot kampioen.

Nog 3 races en dan verliest de sport de man die de F1 nieuw leven inblies na 1 mei 1994. Het zal even wennen zijn.... :-[

The Iceman

#28
De records die Schumacher bij elkaar heeft gereden, zullen waarschijnlijk nooit meer gebroken worden, maar ik ben nooit een fan geweest van de Duitser.
Voor mij zal hij de geschiedenis ingaan als de 'meest onsportieve wereldkampioen' ooit. Ik ga hier geen oude koeien uit de sloot halen, maar de meeste F1 fans weten wat ik hiermee bedoel. 
Toch wordt het tijd dat hij stopt want tegen een ontketende Kimi had hij geen schijn van kans gehad volgend jaar en dat beseft hij maar al te goed, anders had hij er nog een jaartje bijgedaan mocht Kimi bij McLaren gebleven zijn of naar Renault zijn verhuisd. Ik geloof er geen bal van dat hij zegt dat hij in Juli heeft beslist te stoppen om Felipe's carriere veilig te stellen bij Ferrari. Hij wist volgens mij al een tijdje dat Kimi naar de scuderia zou komen en dat hij, indien hij zou blijven, het met een Finse teamgenoot zou moeten stellen.






KVDracer

Ik ben echt Schumi fan in hart en nieren en ik moet zeggen dat ik het er toch moeilijk mee heb, nu hij er volgend jaar niet meer zal bijzijn. Het is zoals hier al aangehaald is. Dit is de eerste rijder waar ik echt fan van ben in hart en nieren, ik heb hiervoor zitten supporteren alsof ik de lotto zou winnen en dan volgend jaar moet je naar de F1 kijken zonder echte favboriete rijder. Dan gaat moeilijk en pijnlijk worden denk ik in het begin.
Ik ben cht blij dat ik hem aan het werk gezien tijdens de vrije traingen in de GP van België 2004. Juist spijtig dat ik hem nooit tijdens een race aan het werk heb gezien. Normaal ging ik vandaag naar Italië, maar het is er door omstandigheden niet van gekomen. Ik denk niet dat hij schrik had van Raikkonen niet aan te kunnen. Want volgend jaar moet iedereen op Bridgestones rijden en wie kent er die band beter dan hij, ik zou zelfs zeggen dat hij de band ontwikkeld heeft. En ik denk wel als Ferrari het volgend jaar moeilijk krijgt hij nog wel zal testen en zeggen wat er moet aan veranderen. Maar dit zal enkel in hoogste noodzaak zijn.

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 20:01:22
http://youtube.com/watch?v=AM0OgnWSZrA

:-[

Kun je dit filmpje opslagen, want dat vind ik nergens.