GP van San Marino

Gestart door KVDracer, 14 april 2006 - 15:25:41

« vorige - volgende »

KVDracer

ik ben er misschien wat vroeg mee, maar ik zit met een vraagje. Ik heb hier in een stukje van "over de tuinmuur" gelezen dat er vanaf de GP van San Marino wat veranderingen komen in de kwalificaties. Maar daar ik het Engels niet echt machtig ben of toch niet machtig genoeg, kan er mij iemand uitleggen wat er juist verandert aan de kwali's ?

En ik zal de trend dan maar inzetten, MS wint voor KR en Fernando ligt eruit  :P

Jasper

;D ;D ;D

Het is al twee weken geleden en er komen nog steeds vragen over. ;D ;D

Het gaat er dus om dat de kwalificatie zal gebeuren door lotingen. Eerst worden alle 22 namen in een pot gedaan. Daar worden er 6 uitgenomen, en die vallen af. Na een pauze van vijf minuten worden er nog eens zes namen uitgenomen, die weer afvallen. Na nog eens vijf minuten pauzen begint de superloting van de laatste tien wagens. En zo wordt de startgrid bepaald.

En de laatste alinea zal ik misschien letterlijk vertalen: "En voordat je het vraagt... ja, dit onze aprilvis van 2006. Anderzijds is dit F1, en zijn er al vreemdere dingen gebeurd."

:P

KVDracer

Citaat van: Jasper op 14 april 2006 - 15:28:59
;D ;D ;D

Het is al twee weken geleden en er komen nog steeds vragen over. ;D ;D

Het gaat er dus om dat de kwalificatie zal gebeuren door lotingen. Eerst worden alle 22 namen in een pot gedaan. Daar worden er 6 uitgenomen, en die vallen af. Na een pauze van vijf minuten worden er nog eens zes namen uitgenomen, die weer afvallen. Na nog eens vijf minuten pauzen begint de superloting van de laatste tien wagens. En zo wordt de startgrid bepaald.

En de laatste alinea zal ik misschien letterlijk vertalen: "En voordat je het vraagt... ja, dit onze aprilvis van 2006. Anderzijds is dit F1, en zijn er al vreemdere dingen gebeurd."

:P

Oeps  :-[

Kwas nog aant zoeken, maar vond niet direct een datum op de site. En anderzijds, zouden we hiervan nog verschieten ?  ;)

supersteven

mijn voorspelling is
1 micheal schumacher
2 felipe massa
3 kimi raïkönen
let the sunshine shine in your heart

dj Peter

#4
Citaat van: supersteven op 17 april 2006 - 22:23:05
mijn voorspelling is
1 micheal schumacher
2 felipe massa
3 kimi raïkönen

Dus twee Ferrari-rijders en één toekomstige Ferrari-rijder op het podium ?    ;)  :P

monty4ever

Schumacher die wint?? die kans is net zo groot als Sato een race wint  :D
Forza DESZ 4 EVER

Jonas

Hij zal mss wel niet winnen, maar zal volgens mij toch wel op het podium staan
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Jasper

Alonso-Räikkönen-Schumacher, maar Fisichella kan ook even goed op 2 staan. Renault is aan de test in Bercelona te zien nog lang niet bijgebeend.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 17 april 2006 - 22:31:06
Citaat van: supersteven op 17 april 2006 - 22:23:05
mijn voorspelling is
1 micheal schumacher
2 felipe massa
3 kimi raïkönen

Dus twee Ferrari-rijders en één toekomstige Ferrari-rijder op het podium ?    ;)  :P
Räikkönen die een contract tekent voor 1 seizoen? Sorry hoor, maar daar moet ik eens mee lachen, die is toch niet zot zekers?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

En waarom zou dat voor 1 seizoen zijn?

Ferrari 2010

"maakt melding van een éénjarig contract dat getekend"
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Räikkönen bindt zich niet maar voor één seizoen aan een team. Sauber bood hem destijds een éénjarig contract aan uit twijfel, Räikkönen kwam uit de Formule Renault he. Maar daarna wou Sauber hem wel een contract voor langer aanbieden. McLaren bood hem ook een lang contract aan. Als Ferrari dat gedaan zou hebben ben ik er vrij zeker van dat Räikkönen dat zou afgewezen hebben.

dj Peter

Citaat van: monty4ever op 19 april 2006 - 10:54:31
Schumacher die wint?? die kans is net zo groot als Sato een race wint  :D
Sato ? Wie is dat ?...... ahja, die kamikazepiloot..    :P

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 19 april 2006 - 22:32:16
Citaat van: monty4ever op 19 april 2006 - 10:54:31
Schumacher die wint?? die kans is net zo groot als Sato een race wint  :D
Sato ? Wie is dat ?...... ahja, die kamikazepiloot..    :P

Die het dit jaar verre van slecht doet. Als je met een Super aguri kan strijden met een midland, dan ben je goed bezig.

Jonas

Idd Sato is goed bezig, doet uitstekend werk voor Super Aguri
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!