Gp van Australië

Gestart door Manuel, 24 maart 2006 - 20:00:49

« vorige - volgende »

Wie wint er in Australië

Michael Schumacher
Fernando Alonso
Kimi Raikkonen
Jenson Button
iemand anders

KVDracer

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 11:51:16
Citaat van: SaffierFM op 02 april 2006 - 11:46:40
Geef Michael degelijk materiaal en hij rijdt de jonge snaken naar huis. Schlemiel van de race ? Montoya zeker ? Je wagen laten spinnen tijdens het opwarmen van de banden in de formatieronde..  ;D ;D
Trouwens,het scheelde geen haar of hij was op dezelfde manier,in dezelfde muur gegaan als MS.

Wat Montoya overkwam in de opwarmronde kan altijd gebeuren... ooit al eens een Safety Car zien spinnen terwijl die een heel veld aanvoerde ? Koude banden zijn een m*rde om mee te rijden, weten we allemaal waarschijnlijk wel.

Die SC heb ik nog niet zien spinnen  :-\ Het was wel grappig van Montoya, maar het is nogal voorgevallen e.

Tim C

En toch zeg ik over mijn "eigen" team dat het op niksken trekt en de volgende drie weken voor de volle 1000% (geen tikfout) zal moeten gebruiken om thuis te kunnen scoren. Geen dominantie in Imola, geen WK's...

Doefie

Citaat van: KVDracer op 02 april 2006 - 11:53:41
Die SC heb ik nog niet zien spinnen :-\ Het was wel grappig van Montoya, maar het is nogal voorgevallen e.

Yep, it is :). Safety Car was trouwens tijdens de World Series in Zolder vorig jaar ;)

Citaat van: KVDracer op 02 april 2006 - 11:52:51
En, ge kunt toch moeilijk over uw eigen team beginnen zeggen het op niksken trekt.

"A bad car is a bad car, it's not a good one". ;) Als je blijft beweren dat je een perfecte wagen hebt en je rijdt achteraan mee, is de wagen dan zo perfect ? Als je wagen om de 3m uiteen valt (niet bij Ferrari het geval, maar komt op hetzelfde neer) moet je ook niet gaan zeggen dat je wagen fantastisch is he ;) ... ye get the point.

KVDracer

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 11:55:31
Citaat van: KVDracer op 02 april 2006 - 11:53:41
Die SC heb ik nog niet zien spinnen :-\ Het was wel grappig van Montoya, maar het is nogal voorgevallen e.

Yep, it is :). Safety Car was trouwens tijdens de World Series in Zolder vorig jaar ;)

Citaat van: KVDracer op 02 april 2006 - 11:52:51
En, ge kunt toch moeilijk over uw eigen team beginnen zeggen het op niksken trekt.

"A bad car is a bad car, it's not a good one". ;) Als je blijft beweren dat je een perfecte wagen hebt en je rijdt achteraan mee, is de wagen dan zo perfect ? Als je wagen om de 3m uiteen valt (niet bij Ferrari het geval, maar komt op hetzelfde neer) moet je ook niet gaan zeggen dat je wagen fantastisch is he ;) ... ye get the point.

Oke, ik snap waar ge naartoe wilt. Maar dat ik teambaas moest zijn, zou ik ook zeggen dat we een goede wagen hebben. Zeker bij Ferrari, jaren gewend geweest om het veld aan te voeren en nu in de middenmoot mloeten meerijden. Niet tof om toe tegeven en zeer moeilijk.

Tim C

Zolang je dat niet in wil zien kan je geen nieuwe successen meer boeken

Jasper

Ook de mediapraat niet verwarren met wat men binnen de muren van de fabriek zegt natuurlijk, maar dan kunnen we weer gaan spreken van hypocrisie.

Dat het zo fantastisch is dat Toyota een podium haalt, zou ik nog niet zeggen. Ralf stond op P3 na het uitvallen of pech hebben van: Fisichella, Montoya (mechanisch defect dus die kan je laten vallen), Massa, Schumacher, Rosberg, Webber (ook mechanisch defect), vergeet ik nog iemand?

dj Peter

Hoop doet leven: Ferrari zal alles uit de kast halen om terug te slaan in Imola.
En wanneer gaat die spanjaard eens een keer pech hebben?

Tim C

Citaat van: SaffierFM op 02 april 2006 - 12:06:01
En wanneer gaat die spanjaard eens een keer pech hebben?
Als je daar op moet beginnen rekenen...

KVDracer

Citaat van: Tim C op 02 april 2006 - 12:11:04
Citaat van: SaffierFM op 02 april 2006 - 12:06:01
En wanneer gaat die spanjaard eens een keer pech hebben?
Als je daar op moet beginnen rekenen...

Eén race is genoeg of één verandering aan de wagen die niet goed uitdraait. Ik begin er alleszins op te hopen, zodat ze terug met de voetjes op de grond komen te staan.

IVY440

#99
Jaja, wat een GP weer. Altijd sensatie of wel iets te beleven in Melbourne (1996,1998,2001,2002,2003). Nu ook weer veel crashes, waaronder toch wel enkele vreemde. MS reed alsof hij een beginneling was, de man die vroeger zo perfect op de limiet kon rijden, ging er nu toch zwaar over, met als gevolg een crash. Ik vrees (zelfs als MS fan) dat hij beter op pensioen kan gaan na 2006, want als je zo je races verknoeit  ::) Het wordt het jaar teveel.
JPM die spint in de opwarmronde  :D maar dat inhalen bij de nieuwe opwarmronde heb ik mijn twijfels bij. Hij kwam toch van helemaal achteraan (vgl met iemand die stil valt op de grid en pas op gang komt nadat iedereen hem gepasseerd is. Bij mijn weten verboden. Voor de rest mooie race van Heidfeld, spijtig dat hij er niet meer (lees podium) kon uithalen.

Speed op 8  :o
Maar ik zag net op statsf1 dat hij een 25s straf kreeg, weet iemand hier meer over?
*edit: op het forum van statsf1 staat dat Speed Coulthard zou gedubbeld hebben (wss dus ingehaald  ;)) onder gele vlag. Dus DC 1 punt, SS en STR 0
Voor de rest vrees ik dat het WK nu al zo goed als over is. Alonso wordt terug WK.  :-\

Jasper

Over inhalen in de formatieronde: omgekeerd kan je ook zeggen dat iedereen JPM inhaalde terwijl die nog volledig op de baan stond met draaiende motor. Moeten die dan ook allemaal een straf krijgen? Misschien wel, maar veel nut heeft dat toch niet vind ik. :)

Doefie

Speed krijgt dus 25 seconden straftijd en $5000 boete omdat hij een of andere mens heeft uitgescholden tijdens het verhoor.

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 02 april 2006 - 08:52:32
De liefhebbers van crashes zijn vanochtend in ieder geval aan hun trekken gekomen.

IK DUS :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 02 april 2006 - 13:04:37
Speed krijgt dus 25 seconden straftijd en $5000 boete omdat hij een of andere mens heeft uitgescholden tijdens het verhoor.

k vind t een lullige move van DC om m aan te klagen, het eerste punt van team ( zelfs nog beetje eigen team) en eerste (verdiende) punt van Speed, gaat ie lopen zeiken,.. dat deed BMW bij Walf toch ook niet?

en dat mens dat ie heeft uitgescholden zal wel DC zijn

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Ik vind ook dat je dat niet doet met een "team genoot"...

Bad form, DC, bad form