Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 12 maart 2012 - 17:50:25
Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 14:12:57
Rutten ontslagen. Zat er wel aan te komen na die nederlaag gisteren tegen NAC.

En vorige week riepen ze nog in koor: Nee hoor, Rutten maakt gewoon 't seizoen af.  ;D

Maar ja, das voetbal ..... leven in de waan van de dag.
En het is nu eenmaal simpeler om je trainer op straat te zetten dan je halve selectie.
Terwijl zij juist degene zijn die faalden.
Tijdens 'n wedstrijd heb je als trainer namelijk helemaal niet meer zo'n grote invloed op het spel.


Dat klopt als een zwerende vinger...Ik heb nooit begrepen waarom een trainer eruit gegooid wordt, bij slechte resultaten. Toch ben ik wel verrast door het ontslag van Rutten...(die zonder -n- mag ook wel ontslagen worden... :P )!



Ik dacht nml. dat PSV niet het geld had, om het contract van Rutten af te kopen.

Kootje


Fabian

Ze hadden hem beter het seizoen af kunnen laten maken. Hadden ze misschien wat geld bespaart, en eerlijk is eerlijk, PSV is nog helemaal niet kansloos voor het kampioenschap. Het ontbrak PSV zondag ook aan geluk, als die bal van Wijnaldum niet van de lijn wordt gehaald komen ze op voorsprong en winnen ze waarschijnlijk.

0634

Nounou, winnen ze waarschijnlijk... NAC was gewoon beter die dag.

Kootje

Dit is gewoon het zoveelste geval van het publiek tevreden stellen.

Oké, 3 verliespartijen op reij is niet best, maar tegen NAC wordt zovaak verloren en verwachten ze nu echt Valencia te verslaan ??
Nee, laten we 'n schokeffect creëren zodat we die 4-2 weg kunnen poetsen ::), dat geloofden ze toch zeker zelf niet ??
Knap hoor, gelijkspelen tegen 'n team dat op halve kracht opereert.
Cocu zij geprezen !!!  ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 08:54:17
Dit is gewoon het zoveelste geval van het publiek tevreden stellen.

Oké, 3 verliespartijen op reij is niet best, maar tegen NAC wordt zovaak verloren en verwachten ze nu echt Valencia te verslaan ??
Nee, laten we 'n schokeffect creëren zodat we die 4-2 weg kunnen poetsen ::) , dat geloofden ze toch zeker zelf niet ??
Knap hoor, gelijkspelen tegen 'n team dat op halve kracht opereert.
Cocu zij geprezen !!!  ;D


Blijkbaar wel... :P

Fabian

Messi verdient 10.5 miljoen per jaar. http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/03/messi_meest_verdienende_voetba.html
Aardig salaris als je van je hobby je beroep maakt.

0634

Klopt. Maar hij brengt zijn club dan ook een stortvloed aan merchandising-inkomsten op, en ook sponsoring.

Kootje

Even wat anders dan Eto'o die bij zijn club 20 miljoen per jaar verdiend en amper inkomsten genereert. ???

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 19 maart 2012 - 22:42:01
Messi verdient 10.5 miljoen per jaar. http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/03/messi_meest_verdienende_voetba.html
Aardig salaris als je van je hobby je beroep maakt.

Sow dan, 33 miljoen. Moet je eens rationeel over nadenken...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:25:44
Citaat van: Fabian van Tiel op 19 maart 2012 - 22:42:01
Messi verdient 10.5 miljoen per jaar. http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/03/messi_meest_verdienende_voetba.html
Aardig salaris als je van je hobby je beroep maakt.

Sow dan, 33 miljoen. Moet je eens rationeel over nadenken...


En als je rationeel erover nadenkt, is het pure kolder. Messi produceert niets, verbetert geen leven of sociale omstandigheden.


Het gekke is dat merendeel van de profs ook zou voetballen, indien ze slechts een minimumloon zouden krijgen.


Het is pure marktwerking...wat anderen ervoor over hebben...Ik erger mij i.i.g. niet aan, totdat een club bij de gemeente om geld gaat bedelen...

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 21:15:16
Het is pure marktwerking...wat anderen ervoor over hebben...

Ik kan me nog herrinneren van Becham toen hij naar Real Madrid ging.
Daar werd toen iets van 60 miljoen voor betaald, en dat hadden ze binnen 'n week terugverdiend aan Beckham merchandise.
Dus kun je nagaan wat zo'n Messi voor Barcelona binnenhaald.

Fabian

Ieder kind wil tegenwoordig een shirtje met Messi achterop. Daar verdienen ze goed aan. Het is gewoon goede marketing van Barca.

Fabian

Die kampioenswedstrijd van Mertens lijkt ze voorlopig toch geen titel te bezorgen. Moet zeggen dat ze vrij kansloos waren vandaag tegen Ajax.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 20:22:17
Die kampioenswedstrijd van Mertens lijkt ze voorlopig toch geen titel te bezorgen. Moet zeggen dat ze vrij kansloos waren vandaag tegen Ajax.

Hij zei ook niet dat hun dankzij die wedstrijd kampioen gingen worden hé ?? ;) :P
Er streden 2 titelkandidaten in die wedstrijd. :D ;D