Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Juan

Citaat van: Ramses op 08 februari 2006 - 20:37:26
Citaat van: Juan op 08 februari 2006 - 20:34:36
Citaat van: Schumi 2006 op 08 februari 2006 - 19:51:59
Bij ons is dat een deel van wiskunde. Functies en heel de zooi daarrond.
Mja, maar in het middelbaar viel dat vak al bij al nog heel goed mee, maar nu... ::)
Heb zelfs van enkele tweedejaars gehoord dat vorig jaar het slaagpercentage op 40% lag en dat men de puntenverdeling moest aanpassen om aan 60% te komen (weet natuurlijk niet wat er van waar is, maar zegt wel iets over de moeilijkheid) >:(
Het ergste is dat volgende week deel 2 van die cursus begint :(

In de meeste richtingen hoger onderwijs ligt het slaagpercentage tussen de 40 en 50% hoor...
Andere vakken van ons eerste semester liggen andere jaren rond de 50 tot zelfs 60 %, vandaar dat die 40 dan wel weer laag is...
Maar idd, veel hoger zal dat niet gaan :)
Juan

Doefie

In 't middelbaar hier wordt ge gedelibereerd (zo'n moeilijk woord) vanaf 45%. Ik spreek uit ervaring ;)

Ramses

Met slaagpercentage wordt het aantal studenten (procentueel) dat slaagt voor dat vak of opleiding bedoeld. ;)

Juan

Gemiddelde van 79% over 5 vakken (laagste 14/20, hoogste 19/20). Ik kan dus alleen maar tevreden zijn :D
Juan

dj Peter

Examens is bij mij al decennia geleden, maar stress op het werk is zowat hetzelfde...
Mijn kids (14 en 15j) zitten nu met de examens.

Jasper

Citaat van: Juan op 20 februari 2006 - 20:02:12
Gemiddelde van 79% over 5 vakken (laagste 14/20, hoogste 19/20). Ik kan dus alleen maar tevreden zijn :D
:o :o :o :o :o

Proficiat! :)

Mijn broer (Leuven, Bur. Ir., IAJ 1ste en 2de bachelorjaar) is ook geslaagd voor al zijn vakken. :) Van mijn oudste broer (tweede jaar computerwetenschappen) weet ik het nog niet.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 20 februari 2006 - 21:57:10
Examens is bij mij al decennia geleden, maar stress op het werk is zowat hetzelfde...
Mijn kids (14 en 15j) zitten nu met de examens.
Nu?!? In februari? Rare examentijd voor een middelbaar :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Tja, bij ons (NL) gebeurt het allemaal rond mei-juni, dus ik vond december ook al raar :P

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 21 februari 2006 - 19:12:08
Tja, bij ons (NL) gebeurt het allemaal rond mei-juni, dus ik vond december ook al raar :P
Mja, Saffier woont in Wuustwezel, en dat is nog steeds Belgiƫ (gelukkig maar, ik zou absoluut geen Nederlander willen zijn :P)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Mja.. of wel want Frans is niet mijn beste vak dus dat heb ik maar 3 (van de 5) jaar gehad en jullie moeten dat houden of niet?

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Voor degenen die binnenkort examens hebben; Veel succes!!!

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 21 mei 2006 - 11:43:21
Voor degenen die binnenkort examens hebben; Veel succes!!!

De firma dankt u voor uw medeleven  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan

Danku :)

Vrijdag wiskunde (B1,2) gehad, stomme fouten gemaakt maar ik denk dat het wel goed komt.
Vandaag Nederlands gehad wat goed ging. :)

Nog te gaan: scheikunde, natuurkunde (1,2) en Engels. Alleen scheikunde zal moeilijk worden voor mij denk ik.

Juan

Woensdag een klein examen (open boek, alle cursussen van alle vakken mogen meegebracht worden) van een vak met permanente evaluatie. Moet je eigenlijk niks voor doen, enkel de antwoorden wat overschrijven uit je nota's ;D Telt mee voor 5 punten ofzoiets van de 20...

En daarna gedaan met de lessen en op 9 juni eerste examen. 26 juni het laatste en in totaal 6 vakken, dus wordt wel wat drukken dan in januari (4 examens op 3 weken  ::))

Iedereen veel succes
Juan