Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

daan

#105
-

Ferrari 2010

Hoe komt het dat jij nu jouw examens al hebt gehad? Jij bent 17, dat betekent toch zoiets als middelbare school? Hoe zit dat daar in Nederland, ik dacht altijd dat ze daar net minder vakantie hadden dan hier :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

#107
-

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 02 juni 2006 - 17:55:01
Hoe komt het dat jij nu jouw examens al hebt gehad? Jij bent 17, dat betekent toch zoiets als middelbare school? Hoe zit dat daar in Nederland, ik dacht altijd dat ze daar net minder vakantie hadden dan hier :-\

De Nederlanders hebben een oneerlijk schoolsysteem  ;) ;D

McChouffe

Citaat van: Doefie op 03 juni 2006 - 16:20:49
Citaat van: Schumi 2006 op 02 juni 2006 - 17:55:01
Hoe komt het dat jij nu jouw examens al hebt gehad? Jij bent 17, dat betekent toch zoiets als middelbare school? Hoe zit dat daar in Nederland, ik dacht altijd dat ze daar net minder vakantie hadden dan hier :-\

De Nederlanders hebben een oneerlijk schoolsysteem  ;) ;D

Snap je nu waarom wij slimmer zijn  ;D ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 03 juni 2006 - 19:28:28
Citaat van: Doefie op 03 juni 2006 - 16:20:49
Citaat van: Schumi 2006 op 02 juni 2006 - 17:55:01
Hoe komt het dat jij nu jouw examens al hebt gehad? Jij bent 17, dat betekent toch zoiets als middelbare school? Hoe zit dat daar in Nederland, ik dacht altijd dat ze daar net minder vakantie hadden dan hier :-\

De Nederlanders hebben een oneerlijk schoolsysteem  ;) ;D

Snap je nu waarom wij slimmer zijn  ;D ;)

Daarom dat Vlamingen de derde beste studenten wereldwijd zijn ? Nederlanders ... euhm ... nog geen top 10 ? ;)

daan

Die informatie haal je zeker uit een Vlaamse bron? ;)

McChouffe

Citaat van: Daan op 05 juni 2006 - 19:30:49
Die informatie haal je zeker uit een Vlaamse bron? ;)

Nee, uit empirisch onderzoek  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 05 juni 2006 - 19:42:45
Citaat van: Daan op 05 juni 2006 - 19:30:49
Die informatie haal je zeker uit een Vlaamse bron? ;)

Nee, uit empirisch onderzoek  ;)
McChouffe, niet zo een speciale woorden, er zitten hier ook nog Nederlands op dit forum hé. Voor de Nederlanders op dit forum dus: empirisch = proefondervindelijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Dat wist ik wel ;)

Trouwens als jullie toch bezig zijn... "Niet zo een speciale woorden" is niet correct Nederlands he.  ;)

Race

Daarom dat ik me er zeker ook elke keer dat ik in Belgie kom over verbaas wat voor zooi het er toch altijd weer is? ;D

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 05 juni 2006 - 19:55:17
Dat wist ik wel ;)

Trouwens als jullie toch bezig zijn... "Niet zo een speciale woorden" is niet correct Nederlands he.  ;)
Onee? Wat is er dan fout aan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

"Zo een speciale woorden". Dit moet "zulke speciale woorden" zijn. "Zo een" of "zo'n" kan je alleen gebruiken als het enkelvoud is.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 06 juni 2006 - 21:04:05
"Zo een speciale woorden". Dit moet "zulke speciale woorden" zijn. "Zo een" of "zo'n" kan je alleen gebruiken als het enkelvoud is.
Ok, als we die toer opgaan ::)
Ik geef toe, het was fout. Maar het waren ten minste niet zulk een speciale woorden die ik gebruikte als dat woord van McChouffe wel was hé :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nu zeg je het weer fout. ;D ;D ;D ;D

Het is "zulk een speciaal woord", "zo'n speciaal woord" of "zulde speciale woorden".

Je zegt telkens "een speciale woorden".

Een = 1.
"Woorden" > 1.