Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Zo erg zou pas zielig zijn. Ik heb gewoon altijd het beste van men klas, niet omdat ik veel leer, integendeel. Gisteren weer: 78,3% in totaal, 86% op wiskunde. Ik moet niet een bepaalde score hebben, maar kmoet er uiteraard wel door zijn. En alsek er zo maar net door zou zijn en er totaal niks voor zou doen zou het natuurlijk ook ni pakken.

Maar altijd een bepaalde extreem hoge procent moeten halen lijkt me onaangenaam om te leren. Nuja, zo zit er helaas ook 1 in mijn klas, maar dat komt doordat hij verleden jaar zijn kerstexamens heeft verpest. Per buis een week huisarrest en op DW moet hij 70 halen. Examen moet hij er netjes doorzijn. Dat gaat echter nog.

Citaat van: Jasper op 23 december 2005 - 20:15:03
76,5% in het totaal en mijn vader had er geen één goed woord over. Boy, do I hate the guy...
Sja, kan gebeuren hé. Mijn vader heeft ook nog niets over men raport gezegd, ik betwijfel of hij het al gezien heeft. Maar ik heb het liever zo, ik kan dat niet goed hebben, teveel positieve commentaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 24 december 2005 - 21:16:47
Citaat van: Jasper op 23 december 2005 - 20:15:03
76,5% in het totaal en mijn vader had er geen één goed woord over. Boy, do I hate the guy...
Sja, kan gebeuren hé. Mijn vader heeft ook nog niets over men raport gezegd, ik betwijfel of hij het al gezien heeft. Maar ik heb het liever zo, ik kan dat niet goed hebben, teveel positieve commentaar.

Dan liever positieve commentaar dan 5 jaar aan een stuk door steeds 't zelfde zinnetje te moeten aanhoren van "denk aan u toekomst", "'t is niet voor ons dat ge 't moet doen, maar voor uzelf", "ge gaat er zo niet geraken", ... Ook al heb ik gemiddeld 65% hoor, komt er altijd wel ergens in voor.

Juan

Deze namiddag  ist zover, mijn eerste examen (Scheikunde).
Veel succes aan iedereen die nu ook nog examen heeft of nog moet beginnen...
Juan

daan

Deze tentamen week is voorbij. Het is redelijk gegaan, maar zeker niet super. Maarjaa..
Succes aan de rest...

Juan

Zojuist tweede examen (Analyse) achter de rug, en al heel wat minder dan vorige week. Ik hoop alvast dat ik door ben, normaalgezien moet dat net lukken :(

Nog 2 te gaan, vrijdag (Mechanica) de volgende, kan ook alle kanten uit, zal afhangen van de oefeningen...
Juan

Hamilton MASTER

Net proclamatie gehad...

Ben geslaagd op deze module, zit op 1,1 % van een onderscheiding...  ::)



Ramses

Allright  :D

6 examens, 0 buizen 8)

Ferrari 2010

proficiat aan alle gebuisden en niet gebuisden ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 08 februari 2006 - 19:14:37
proficiat aan alle gebuisden en niet gebuisden ;)

Ik heb er maar 2 :) op de andere 6 ben ik erover (vandaag rapport gekregen).

Juan

Ik moet nog wachten tot de 20e eer ik mijn uitslag krijg. Heb maar schrik voor één vak, namelijk Analyse, dat zal maar nipt worden
Juan

daan

Analyse, is dat een vak? Wat moet ik me daarbij voostellen?

Ferrari 2010

Bij ons is dat een deel van wiskunde. Functies en heel de zooi daarrond.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Ohh okee, hier zit dat alles bij elkaar, wiskunde A1,2 en B1,2. A is meer de economische kant en B de technische kant. A1 of B1 zijn dan de verlichte versies van dat vak. Ik heb B1,2, moeilijk moeilijk.

Juan

Citaat van: Schumi 2006 op 08 februari 2006 - 19:51:59
Bij ons is dat een deel van wiskunde. Functies en heel de zooi daarrond.
Mja, maar in het middelbaar viel dat vak al bij al nog heel goed mee, maar nu... ::)
Heb zelfs van enkele tweedejaars gehoord dat vorig jaar het slaagpercentage op 40% lag en dat men de puntenverdeling moest aanpassen om aan 60% te komen (weet natuurlijk niet wat er van waar is, maar zegt wel iets over de moeilijkheid) >:(
Het ergste is dat volgende week deel 2 van die cursus begint :(
Juan

Ramses

Citaat van: Juan op 08 februari 2006 - 20:34:36
Citaat van: Schumi 2006 op 08 februari 2006 - 19:51:59
Bij ons is dat een deel van wiskunde. Functies en heel de zooi daarrond.
Mja, maar in het middelbaar viel dat vak al bij al nog heel goed mee, maar nu... ::)
Heb zelfs van enkele tweedejaars gehoord dat vorig jaar het slaagpercentage op 40% lag en dat men de puntenverdeling moest aanpassen om aan 60% te komen (weet natuurlijk niet wat er van waar is, maar zegt wel iets over de moeilijkheid) >:(
Het ergste is dat volgende week deel 2 van die cursus begint :(

In de meeste richtingen hoger onderwijs ligt het slaagpercentage tussen de 40 en 50% hoor...