F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 04 januari 2006 - 13:17:04
Effe mierenneuken maar toch, het is een foute vertaling  :)

F1Pits vandaag
CitaatSchumacher liet ook verstaan dat hij volgend seizoen terug voor de titel wil strijden: " Ik zal opnieuw proberen te winnen, want ik heb bewezen dat ik het kan. "
F1Live gisteren
CitaatAlonso told Autosport that he thought F1 would be hotly contested in the next years. But the champion vowed: "I will try, and whatever happens, I have proved that I can do it."

Er is niks fout aan, het is nog altijd de bedoeling dat we onze nieuwsberichten zelf schrijven.  ;)

Jasper

Op F1Pits staat wel dat Schumacher dat gezegd heeft, op F1live dat Alonso dat gezegd heeft. Of is "the champion" bij F1live ook Schumacher? Want heel dat stuk is uit z'n context gerukt.

In ieder geval, een citaat vertaal je niet vrij, iets wat een persoon zegt verander je niet als journalist. Daar moet je een letterlijke, correcte vertaling van maken. Wat hier wel ongeveer gedaan is, alleen is er een stuk weggelaten, wat dan weer een truc van de pers is om het te doen lijken dat een persoon iets gezegd heeft, terwijl hij dat helemaal niet zo bedoelde...

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 04 januari 2006 - 15:21:43
Citaat van: FerrariMan op 04 januari 2006 - 13:17:04
Effe mierenneuken maar toch, het is een foute vertaling  :)

F1Pits vandaag
CitaatSchumacher liet ook verstaan dat hij volgend seizoen terug voor de titel wil strijden: " Ik zal opnieuw proberen te winnen, want ik heb bewezen dat ik het kan. "
F1Live gisteren
CitaatAlonso told Autosport that he thought F1 would be hotly contested in the next years. But the champion vowed: "I will try, and whatever happens, I have proved that I can do it."

Er is niks fout aan, het is nog altijd de bedoeling dat we onze nieuwsberichten zelf schrijven.  ;)

Niks fout aan? Het was Alonso's uitspraak, en hier zegt men dat het van MS kwam.
Dat is in mijn ogen toch 100% mis. :)

Ik snap wel dat je je berichten zelf moet schrijven, maar verzinnen is iets anders.
Want wanneer je citaten van persoon A bij persoon B gaat plakken, dan ben je mis bezig.  ;)

Enkel maar een tip hoor  ;)

Supermariobros

Je hebt een punt, ik heb er geen enkel probleem mee om mijn fout toe te geven.

Ik heb daarnet het artikel nog eens herlezen en ik had voor dat Schumacher het gezegd had terwijl dit Alonso dus was. Het was zeker niet mijn bedoeling om namen te wisselen, ik had het gewoon verkeerd gelezen.

Niemand is perfect en redactieleden kunnenn ook fouten maken, ik heb de laatste alinea van het nieuwsbericht nu weggelaten omdat het bericht over Schumacher gaat en niet over Alonso.

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 04 januari 2006 - 15:58:55
Je hebt een punt, ik heb er geen enkel probleem mee om mijn fout toe te geven.

Ik heb daarnet het artikel nog eens herlezen en ik had voor dat Schumacher het gezegd had terwijl dit Alonso dus was. Het was zeker niet mijn bedoeling om namen te wisselen, ik had het gewoon verkeerd gelezen.

Niemand is perfect en redactieleden kunnenn ook fouten maken, ik heb de laatste alinea van het nieuwsbericht nu weggelaten omdat het bericht over Schumacher gaat en niet over Alonso.

Ik dacht wel dat je je ergens mislezen had, geen probleem hoor, die dingen gebeuren... :)

wobbe

kaarten worden dit komend seizoen pas laat geschud,hoop dat rubens zich komend seizoen eindelijk eens waar mag maken.ferrari komt keihard terug maar of het hard genoeg is om renault te verslaan?mercedes?????????wie zal het zeggen?

dj Peter

Citaat van: wobbe op 06 januari 2006 - 15:01:16
kaarten worden dit komend seizoen pas laat geschud,hoop dat rubens zich komend seizoen eindelijk eens waar mag maken.ferrari komt keihard terug maar of het hard genoeg is om renault te verslaan?mercedes?????????wie zal het zeggen?

tuurlijk wel  ;)

btw: welkom op dit leuke forum!

dj Peter

Zoals het wel vaker het geval is,is het weer opvallend stil in het Ferrari-kamp.
Stilte voor de storm ?

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 07 januari 2006 - 00:10:25
Zoals het wel vaker het geval is,is het weer opvallend stil in het Ferrari-kamp.
Stilte voor de storm ?

Hopelijk.

Beeld je maar eens in hoe hard het bij sommigen zou aankomen moest Schumacher met de titel gaan lopen in Augustus  :)

dj Peter

#99
Citaat van: FerrariMan op 07 januari 2006 - 12:37:10
Citaat van: SaffierFM op 07 januari 2006 - 00:10:25
Zoals het wel vaker het geval is,is het weer opvallend stil in het Ferrari-kamp.
Stilte voor de storm ?

Hopelijk.

Beeld je maar eens in hoe hard het bij sommigen zou aankomen moest Schumacher met de titel gaan lopen in Augustus  :)
  :D :D :D :D :D :D Dan kunnen de regels voor het jaar daarop wéér veranderd worden...
Neenee, ik blijf realistisch en denk dat er dit seizoen duchtig geknokt zal worden op het circuit. (figuurlijk,wel te verstaan  ;) )

Doefie

Citaat van: SaffierFM op 07 januari 2006 - 21:17:41
Neenee, ik blijf realistisch en denk dat er dit seizoen duchtig geknokt zal worden op het circuit. (figuurlijk,wel te verstaan  ;) )

Zou wat geven moest het (nog) eens letterlijk gebeuren ;D ... Flashback 1982 :D

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Historische beelden idd.

Veel verwondingen aan het hoofd zullen ze ook niet gehad hebben ;D ;D

Doefie

Jep. Piquet: "Als ik geweten had dat er zoveel camera's op mij gericht waren zou ik me wel hebben in gehouden". Enkele jaren later zijn Piquet en Salazar elkaar nog eens tegengekomen in de IndyCar (dacht ik toch).

Defkes

Citaat van: Doefie op 08 januari 2006 - 13:06:26
Citaat van: SaffierFM op 07 januari 2006 - 21:17:41
Neenee, ik blijf realistisch en denk dat er dit seizoen duchtig geknokt zal worden op het circuit. (figuurlijk,wel te verstaan  ;) )

Zou wat geven moest het (nog) eens letterlijk gebeuren ;D ... Flashback 1982 :D

Of 1998 toen MS en DC  bijna op de vuist ginge :).
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker