F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Defkes

Citaat van: Schumi 2005 op 15 december 2005 - 19:46:39
Dus schumi is sneller met V8 dan massa met V10? Zeker dat MS ook niet met V10 rijdt? Want dit is een vrij rare situatie :-\

Uit de tests op zich kan je zeer weinig afleiden e. In hoeverre is de V10 gelimiteerd? Wat werd er door wie getest? Hoeveel benzine hadden ze aan boord?...
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Tim C

Citaat van: Schumi 2005 op 15 december 2005 - 19:46:39
Dus schumi is sneller met V8 dan massa met V10? Zeker dat MS ook niet met V10 rijdt? Want dit is een vrij rare situatie :-\
Nee, het is zeker. De V10 van Massa en Renault is gewoon gelimiteerd. Let op de seconde verschil tussen Schumi en de eerst volgende V8  :o

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 15 december 2005 - 19:46:39
Dus schumi is sneller met V8 dan massa met V10? Zeker dat MS ook niet met V10 rijdt? Want dit is een vrij rare situatie :-\
Massa had een gelimiteerde v10.

Tim C

Massa had een gelimiteerde V10


trouwens:


VIER OP EEN RIJ!  ;D

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 16 december 2005 - 01:36:00
Massa had een gelimiteerde V10


trouwens:


VIER OP EEN RIJ!  ;D
Graag gedaan  :) Ik snap niet hoe ik de vorige antwoorden gemist heb  :)

Tim C

zo winnen we ook weer 'ns wat  ;)

Doefie

Jeffrey van Hooydonck was trouwens gisteren te gast in De Laatste Show ... iemand gezien?

Teambaas Kolles was trouwens wel onder de indruk van Van Hooydonck (interview gehad). Misschien wel 2007...

Ferrari 2010

Jah, ik heb het gezien, tv stond toevallig daar op. Wel leuke reactie van zijn vader op zijn rondetijden ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat"I don't feel fear," the Ferrari driver said in an email interview with UK's Independent 'paper. "I feel respect sometimes, but I am absolutely in my element when in a cockpit and behind a steering wheel. I cannot even imagine this sensation ever stopping. I just love it."

Schumacher's contract runs out at the end of this year, and so far the media has entertained every possibility - retirement, a new Maranello tenure, even a switch to a rival team like McLaren Mercedes or Red Bull.

"Really, I am a happy man - I have a wonderful family," he continued. "And I had a wonderful hobby, which turned into a great job."
:)

dj Peter

Citaat van: FerrariMan op 02 januari 2006 - 19:30:18
Citaat"I don't feel fear," the Ferrari driver said in an email interview with UK's Independent 'paper. "I feel respect sometimes, but I am absolutely in my element when in a cockpit and behind a steering wheel. I cannot even imagine this sensation ever stopping. I just love it."

Schumacher's contract runs out at the end of this year, and so far the media has entertained every possibility - retirement, a new Maranello tenure, even a switch to a rival team like McLaren Mercedes or Red Bull.

"Really, I am a happy man - I have a wonderful family," he continued. "And I had a wonderful hobby, which turned into a great job."
:)
Ik denk niet dat de F1 het zo rap zonder Michael zal moeten stellen, tot spijt van wie het benijdt  :P  :)  t'Is ongelooflijk hoe gemotiveerd hij blijft! En nu meer dan ooit denk ik,hij is vast van plan revanche te nemen. Het belooft een spannens seizoen te worden.  8)

Ferrari 2010

Gelukkige verjaardag Michael Schumacher!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Effe mierenneuken maar toch, het is een foute vertaling  :)

F1Pits vandaag
CitaatSchumacher liet ook verstaan dat hij volgend seizoen terug voor de titel wil strijden: " Ik zal opnieuw proberen te winnen, want ik heb bewezen dat ik het kan. "
F1Live gisteren
CitaatAlonso told Autosport that he thought F1 would be hotly contested in the next years. But the champion vowed: "I will try, and whatever happens, I have proved that I can do it."

Jasper

Traduttore tradittore! :)

Echt fout is het niet, alleen het stuk "whatever happens" is weggelaten.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 04 januari 2006 - 13:17:04
Effe mierenneuken maar toch, het is een foute vertaling  :)

F1Pits vandaag
CitaatSchumacher liet ook verstaan dat hij volgend seizoen terug voor de titel wil strijden: " Ik zal opnieuw proberen te winnen, want ik heb bewezen dat ik het kan. "
F1Live gisteren
CitaatAlonso told Autosport that he thought F1 would be hotly contested in the next years. But the champion vowed: "I will try, and whatever happens, I have proved that I can do it."

Ik zie niet echt een foute vertaling. De namen kloppen alleen niet.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

McLaren gaat testen op betrouwbaarheid:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=106556
Ze hebben alleen nog niet door dat ze de delen die niet zo betrouwbaar blijken moeten vervangen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.