Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Supermariobros

Schitterend nazomerweer, momenteel 23°C  8)

Juan

Citaat van: Supermariobros op 23 september 2007 - 15:37:02
Schitterend nazomerweer, momenteel 23°C  8)
voormiddag was leuk, maar sinds de middag heeft het hier (Leuven) al enkele keren goed gegoten :(
Juan

Ferrari 2010

Héhé, hier in Gent schijnt de zon weeral! Tijdens de middag af en toe een bui, maar als het wanneer je buiten bent droog is, maakt dat niet zoveel hé :) Ze voorspellen tegen het weekend weer beter; Precies of het is allemaal op de weekends getimed ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Al de gehele voormiddag dichte mist.

Ferrari 2010

Jep, maar het begint stilaan beter te worden, je merkt hier in Gent nu duidelijk dat de zon er door wilt komen, maar ze zal nog even nodig hebben...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Hier is het al de hele dag echt prachtweer (mijn dag begon om 11 uur vanmorgen).

Ferrari 2010

Pfff, mijn hoop is gefaald, de mist is bijna weg en nu is het bewolkt :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 11 oktober 2007 - 14:57:24
Hier is het al de hele dag echt prachtweer (mijn dag begon om 11 uur vanmorgen).

Toen ik omstreeks 7u15 langs Duffel passeerde op de E19, was het daar toch geen prachtweer  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 11 oktober 2007 - 19:01:11
Citaat van: Jasper op 11 oktober 2007 - 14:57:24
Hier is het al de hele dag echt prachtweer (mijn dag begon om 11 uur vanmorgen).

Toen ik omstreeks 7u15 langs Duffel passeerde op de E19, was het daar toch geen prachtweer  ;)

Ik denk dat je tegenwoordig langs Delft moet paseren om een beetje in Jasper zijn buurt te komen ;) (In de week dan toch)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 11 oktober 2007 - 19:07:36
Citaat van: McChouffe op 11 oktober 2007 - 19:01:11
Citaat van: Jasper op 11 oktober 2007 - 14:57:24
Hier is het al de hele dag echt prachtweer (mijn dag begon om 11 uur vanmorgen).

Toen ik omstreeks 7u15 langs Duffel passeerde op de E19, was het daar toch geen prachtweer  ;)

Ik denk dat je tegenwoordig langs Delft moet paseren om een beetje in Jasper zijn buurt te komen ;) (In de week dan toch)

Nu ge het zegt...  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

TheIceman

In Vaals is het al de hele dag bewolkt

Supermariobros

Geen weer om een hond door te jagen, harde wind en regen, regen en nog eens regen.

TheIceman

Citaat van: Supermariobros op 06 december 2007 - 15:48:25
Geen weer om een hond door te jagen, harde wind en regen, regen en nog eens regen.
Hier ook zo.

Supermariobros


Supermariobros

Helderblauwe lucht, zonnig maar koud (- 4°C op dit moment)