Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 27 januari 2007 - 09:49:58
Citaat van: Schumi till infinity op 26 januari 2007 - 18:10:08
je moet op je hoeden zijn

Ik zou met zo'n weer toch echt geen hoed opzetten hoor  ;)
Héhé, waarom niet? Als je dan niet weet waar je naartoe wilt moet je je hoed maar volgen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi till infinity op 26 januari 2007 - 18:10:08
Spijtig dat het nu terug warmer gaat worden, wanneer gaat het hier nog eens echt setevig winteren?!?

Goeie vraag Gerben, vanaf 7 februari wordt het weer kouder, zoals de kaarten nu liggen blijft het kwik zelfs onder nul overdag. Hoelang de koude echter gaat duren, is nog niet te voorspellen.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 28 januari 2007 - 10:40:45
Citaat van: Schumi till infinity op 26 januari 2007 - 18:10:08
Spijtig dat het nu terug warmer gaat worden, wanneer gaat het hier nog eens echt setevig winteren?!?

Goeie vraag Gerben, vanaf 7 februari wordt het weer kouder, zoals de kaarten nu liggen blijft het kwik zelfs onder nul overdag. Hoelang de koude echter gaat duren, is nog niet te voorspellen.
Eindelijk, dat er dan nog maar es een dik pak ijs tevoorschijn komt! Als het dan nog wat sneeuwt is het compleet :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 28 januari 2007 - 10:40:45
Citaat van: Schumi till infinity op 26 januari 2007 - 18:10:08
Spijtig dat het nu terug warmer gaat worden, wanneer gaat het hier nog eens echt setevig winteren?!?

Goeie vraag Gerben, vanaf 7 februari wordt het weer kouder, zoals de kaarten nu liggen blijft het kwik zelfs onder nul overdag. Hoelang de koude echter gaat duren, is nog niet te voorspellen.
Kvrees dat de kaarten fout lagen :-\ De vooruitzichten die ik momenteel kan raadplegen geven de komende 10 dagen minima van rond de 0°C en maxima ver boven de 0°C...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Citaat van: McChouffe op 08 februari 2007 - 11:50:28
Wohoo! Sneeuw!
Die ligt hier al van eergisterenavond, gisteren deels gesmolten en in de voormiddag is er weer enkele centimeter bijgekomen :)
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 08 februari 2007 - 13:00:49
Citaat van: McChouffe op 08 februari 2007 - 11:50:28
Wohoo! Sneeuw!
Die ligt hier al van eergisterenavond, gisteren deels gesmolten en in de voormiddag is er weer enkele centimeter bijgekomen :)
Hier heeft het eergisterenavond ook wat gesneeuwd, maar dat was snel weg. Gisteren heeft het niet gesneeuwd en vanmorgen begon het dan eindelijk deftig te sneeuwen. Op school was het leuk, rustig o een goede plek opstellen en dan het sneeuwballengevecht bekijken :D  Maar sneeuw blijft geen pret, in de namiddag was het een grote vetzakkerij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Het was eens leuk die sneeuw, zo krijg je mooie panorama's. Vanaf nu gaat de temperatuur weer de hoogte in.

Martin

Een laagterecord aan files toen ik om 5 uur naar huis ging, 12 km.
Normaal 180-200 km en nu voorzien 400km. Maar iedereen was of thuisgebleven of vroeger naar huis gegaan.
Ik was in een poep en een scheet thuis.

Racegirl



Daar is de lente, daar is de zon  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Vanaf maandag komt de winter terug, profiteer er dus maar van. ;)

Tim C

Ela, zo nie eh! Een heel seizoen niks van  u laten horen en dan op't laatste nog langskomen? Ik dacht het niet! Stuurt em maar terug weg!

Supermariobros



Ook woensdag en donderdag blijft het nog koud. Met veel sneeuwkans op dinsdag, maar het zal te warm zijn om te blijven liggen.


Racegirl



- 1°C ?????????????????????

Welcome to Belgium, enjoy the weather!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Deze week heeft het zeker ook gevroren 's nachts hoor (niet elke nacht, maar maandag en dinsdag wel denk ik).