Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Supermariobros

Morgen krijgen we een heuse storm met rukwinden tot 110 km/u. De storm zal het ergst zijn tussen 15u. en middernacht. De storm zal langer duren dan vorige week en zal heviger zijn. Tot slot krijgen we heel veel regen te verwerken.

Supermariobros

Wat een weertje, in onze straat is er zonet een boom omgewaaid:


janke


Hier begon de brandweer 15 min. geleden met de parkplaats droog te pompen , mijn auto staat tot aan de uitlaten in het water. :-\
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe

Rotweer  >:(
Vandaag was de enige dag dat ik naar het Autosalon kon gaan, ik had bovendien gratis tickets. We waren goed vertrokken maar zijn onderweg terug gekeerd omdat er een boom op de A12 de weg versperde  >:(

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

De helft van het dak van mijn meter haar huis is weggewaaid ... Voorts heb ik er geen last van gehad :) Hier in Zaventem heeft het enkel de ganse dag door niet echt geregend, gewoon wat miezer :)

Martin

Ik vertrek om 5 uur van mijn werk, vlakbij Schiphol, en ben dan tussen 17.45 en 18.00 uur thuis.
Vandaag was ik pas om 1/2 9 thuis, gewoon 3 1/2 uur in de file gestaan. BALEN.

Supermariobros

Dat zijn pas winterse toestanden:


Racegirl



Als je in de file staat, wees dan blij dat jij niet diegene bent die de file veroorzaakt! Je leeft nog, bent niet gewond, je huis is nog heel, er is geen boom op je auto beland, ...

Deze gedachten maken de file wat draaglijker!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Martin

Makkelijk praten, maar als je drie uur langer onderweg bent kan je normaal gesproken al in Frankrijk zijn.
Ik moest 57 km naar huis.

Doefie

Storm heeft ondertussen al drie doden geteld ... één daarvan, het 16-jarige meisje uit Halle, was de vriendin van mijn neef. Hoe klein de wereld soms kan zijn :-\

Juan

Citaat van: Martin op 19 januari 2007 - 23:20:04
Makkelijk praten, maar als je drie uur langer onderweg bent kan je normaal gesproken al in Frankrijk zijn.
Ik moest 57 km naar huis.
Ja, als ik vrijdag 's avonds naar huis kwam van in Leuven (zo rond 18u20), was ik ook altijd meer dan 2x zo lang onderweg dan normaal. Dat is spijtig, maar daar kunnen we niks aan veranderen  :(
Hopelijk is dat volgend semester wat beter, heb dan immers tot 18u35 les (en begin al om 8u25). Op vrijdag wel te verstaan >:( Dat zijn ook dingen om over te klagen, maar waar we weinig aan kunnen veranderen...
Juan

janke

Citaat van: Juan op 22 januari 2007 - 17:34:03
Citaat van: Martin op 19 januari 2007 - 23:20:04
Makkelijk praten, maar als je drie uur langer onderweg bent kan je normaal gesproken al in Frankrijk zijn.
Ik moest 57 km naar huis.
Ja, als ik vrijdag 's avonds naar huis kwam van in Leuven (zo rond 18u20), was ik ook altijd meer dan 2x zo lang onderweg dan normaal. Dat is spijtig, maar daar kunnen we niks aan veranderen  :(
Hopelijk is dat volgend semester wat beter, heb dan immers tot 18u35 les (en begin al om 8u25). Op vrijdag wel te verstaan >:( Dat zijn ook dingen om over te klagen, maar waar we weinig aan kunnen veranderen...

Studeren tot 18.35? Lange dag zeg, toen ik nog op school zat( HTS autotechniek in Apeldoorn) zaten we vrijdagmiddag om 16.00 in de kroeg.
Zoals jullie dat zo mooi kunnen zeggen lekker plesant aan den toog. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Je leert de taal snel Janke. ;D

Ferrari 2010

#358
Ik houd van storm, ook buiten koen met storm vind ik ook leuk, op de fiets of te voet dan wel. Helaas is het zo gevaarlijk, je moet op je hoeden zijn en de risico's niet tegemoet lopen. Wat niet wilt zeggen dat er dan niets kan gebeuren, het gebeurt altijd voordat je het weet. 2 weken terug vrijdag waaide het ook hard, ik reed toen met de auto over de autostrade, ervoor wist ik niet wat het was, het effect van wind bij het voorbijsteken voel je pas echt als je het zelf doet! Op zo'n moment heb ik toch liever windstil.

Spijtig dat het nu terug warmer gaat worden, wanneer gaat het hier nog eens echt stevig winteren?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 26 januari 2007 - 18:10:08
je moet op je hoeden zijn

Ik zou met zo'n weer toch echt geen hoed opzetten hoor  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.