GP van Brazilië

Gestart door Eric, 19 september 2005 - 11:52:59

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 20 september 2005 - 20:39:31
Ik hoop met u mee, maar ik denk toch dat ik FA 3de ga plaatsen. Maar het zou mooi zijn zoals het daar staat, en goed voor Kimi! Van mij mag Alonso buiten de punten eindigen, maar ik "vrees" er eigenlijk voor. Als hij dat niet doet, is hij waarschijnlijk WK...

Alonso staat op drie puntjes van de wereldtitel.

The REAL BUTTON Freak

Als Kimi een wiskundige meeneemt in zen bolide maakt ie nog een kans ;D

Ferrari 2010

Ik wil graag genoeg mee hoor :P
Ik ben misschien we niet zo heel wikundig, maar kzal me dan wel zo aanprijzen ;D ;D
Een race in een F1 meerijden, of het dan in een rode of een griojze is maakt niet zoveel hé :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 13:17:57
Een race in een F1 meerijden, of het dan in een rode of een griojze is maakt niet zoveel hé :P

Shumi2005 gaat kleuren kombineren  ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 21 september 2005 - 13:40:58
Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 13:17:57
Een race in een F1 meerijden, of het dan in een rode of een griojze is maakt niet zoveel hé :P

Shumi2005 gaat kleuren kombineren  ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 september 2005 - 13:40:58
Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 13:17:57
Een race in een F1 meerijden, of het dan in een rode of een griojze is maakt niet zoveel hé :P

Shumi2005 gaat kleuren kombineren ;D
:-[ :-[
Tmoest grijze zijn. Nuja, roze past er ook wel wat in met hun outfit :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Roze zou beter passen voor de Toyota van Ralf

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 21 september 2005 - 15:43:35
Roze zou beter passen voor de Toyota van Ralf

Dan moeten de twee Toyota's roze worden gekleurd, beide wagens moeten dezelfde kleuren hebben... (denk maar aan het BAR-incident eind 1998-begin 1999)

Ferrari 2010

en wat was dat incident? Mijn geschiedenis loopt nog maar tot 2003 :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

B.A.R. had voor 1999 twee hoofdsponsors (555 en Lucky Strike) en wou de ene wagen in het rood-wit van Lucky Strike en de andere wagen in het blauw-geel van 555 laten rijden. Toen kwam de FIA ertussen en kwam met de regels dat voor de duidelijkheid voor iedereen alle wagens van een team in dezelfde kleuren moesten worden geschilderd.

Ferrari 2010

azoooo, jah, das wl ff gekl**t dan :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

En zodoende dat de BAR van 99 Twee kleuren had, een beetje zoals de kop van Two-Face.

Dat was trouwens hetzelfde jaar dat Bar met grote mond zei dat ze wereldkampioen gingen worden en zodoende eindigde met zero points.

Supermariobros

Tijdje geleden, maar het blijft de schuld van Schumacher en Ferrari  :D ;D :D ;D :D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:03:32
Tijdje geleden, maar het blijft de schuld van Schumacher en Ferrari :D ;D :D ;D :D ;D
ER was een 3-tal topics geleden beslist om hiermee te stoppen. Wie is het ermee eens om hier een ban op te gooien? Het niet volgen van het "forummen aggreement" moet bestraft worden! >:( ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 20:09:40
Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:03:32
Tijdje geleden, maar het blijft de schuld van Schumacher en Ferrari :D ;D :D ;D :D ;D
ER was een 3-tal topics geleden beslist om hiermee te stoppen. Wie is het ermee eens om hier een ban op te gooien? Het niet volgen van het "forummen aggreement" moet bestraft worden! >:( ;)

Goed geprobeerd om me zo in te halen  :D :D :D