GP van Brazilië

Gestart door Eric, 19 september 2005 - 11:52:59

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 14:51:28
Inderdaad, ik denk ook dat Massa veel meer motivatie en inzet zal tonen dan Barrichello.
Bwaja, ik kan het ergens wel begrijpen na zoveel jaren als tweede viool moeten spelen. Dat is demoraliserend. Hij is wel wat minder dit jaar, maar dit jaar was ook een uitzonderlijke situatie.

BTW fotootje gevonden

Ik kan die man echt niet uitstaan. In monaco tijdens de kwalificatie toonden ze hem wnr Alonso een halve seconde afdeed van ik weet niet meer wie zijn tijd. Hij stond daar zo, dacht dat het binnen was en draaide zich om en deed verder? Wnr Kimi een halve seconde van zijn tijd deed toonden ze hem terug en dan was hij zo rood als een tomaat. Beschamend. Hatelijk man, nog arroganter dan Alonso himself.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 26 september 2005 - 15:06:25
Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 14:51:28
Inderdaad, ik denk ook dat Massa veel meer motivatie en inzet zal tonen dan Barrichello.
Bwaja, ik kan het ergens wel begrijpen na zoveel jaren als tweede viool moeten spelen. Dat is demoraliserend. Hij is wel wat minder dit jaar, maar dit jaar was ook een uitzonderlijke situatie.

BTW fotootje gevonden

Ik kan die man echt niet uitstaan. In monaco tijdens de kwalificatie toonden ze hem wnr Alonso een halve seconde afdeed van ik weet niet meer wie zijn tijd. Hij stond daar zo, dacht dat het binnen was en draaide zich om en deed verder? Wnr Kimi een halve seconde van zijn tijd deed toonden ze hem terug en dan was hij zo rood als een tomaat. Beschamend. Hatelijk man, nog arroganter dan Alonso himself.
Voor een keer denk ik hetzelfde. Het is een grapje, dat snap ik ook wel, maar ik vond het een heel klein beetje onrespectvol.  :) Maar bon, volgend jaar zal Schumi hem wel duidelijk maken 'who'. :)

The REAL BUTTON Freak

Heeft hij dat dan niet gedaan de afgelopen 5 jaar?

1 titel winnen is één ding, knap werk.

Maar 7 winnen in een wagen die je mee hebt zien 'opgroeien' en die je mee hebt 'opgevoed' is iets anders.

Dat de mensen van Reanault vol vreugde zitten en blijdschap kan ik begrijpen. Natuurlijk zij hebben er voor gezorgd dat Alonso iedere keer de finsh haalt in een deftige wagen.

razzle_dazzle

Ik zou eigenlijk het archief van het F1 pits-forum eens willen induiken om de reacties van het seizoen 2003 eens te kunnen lezen.  :-X

Voor de rest is alles al gezegd denk ik.

Ferrari 2010

Citaat van: Luc op 26 september 2005 - 13:38:51


Nog straffer, ik beweer dat hij zelf een aanrijding veroorzaakte in Spa. :D Straf hé?



Sorry, maar das wel echt paranoïa hoor ;) Wie gaat nu expres crashen wanneer hij bij de eerste 1-2 in jaren 2de zou zijn? :-\ Das té ver gezocht...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 26 september 2005 - 13:31:33
Het valt me op dat niemand het moeilijk heeft dat de titel twee races voor het einde al beslist is.

Vorige jaren maakte dat de sport minder spannend niet interessant en weet ik nog wat allemaal.

Omdat nu de wagen blauw ziet moet dat kunnen? ::)
Ik vind 2 niet veel hoor ;) 2 van de 19, dat moet kunnen, het is spannend gebleven tot bijna op het einde...
In 2003 was het nog iets spannender, maar het is logisch dat dat niet vaak voorkomt. Een verschil tussen 2 rijders bij de laatste race van minder dan 10 punten? Daar geloof ik niet in... Er is altijd 1 team de betere...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

97 bijvoorbeeld Schumacher en Villeneuve het gevecht tot de laastste bocht (voor schumacher).

98 wk wordt beslist in de laatste race.

99 wk wordt beslist in de laatste race.

En het jaar 94 - 95.

Ha dat waren de tijden van het racen.


Jasper

Maar je gaat toch niet beweren dat het seizoen niet spannend was omdat de titel twee races voor het einde beslist is? Komaan zeg, in 2002 was het verdomme net na de helft van het seizoen!

The REAL BUTTON Freak

Erg spannend was het niet he, door de voorsprong in het begin moest er al veel gebeuren om de titel te nemen.


Juan Pablo

Citaat van: The REAL Freak op 27 september 2005 - 08:44:47
97 bijvoorbeeld Schumacher en Villeneuve het gevecht tot de laastste bocht (voor schumacher).

98 wk wordt beslist in de laatste race.

99 wk wordt beslist in de laatste race.

En het jaar 94 - 95.

Ha dat waren de tijden van het racen.





waar heb je dat gelezen  ::) :-\

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 27 september 2005 - 18:54:13
Erg spannend was het niet he, door de voorsprong in het begin moest er al veel gebeuren om de titel te nemen.


Kwa punten, ok, maar toch, Kimi heeft nog ene grote kans gehad, Mercedes heeft ze verspeelt. Maar het seizoen en de races waren wel véél spannender dan afgelopen jaren, maar dat weet ge niet als ge maar 2 races ziet hé ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

DerMika

Citaat van: The REAL Freak op 27 september 2005 - 08:44:47
97 bijvoorbeeld Schumacher en Villeneuve het gevecht tot de laastste bocht (voor schumacher).

LOL, ehum, ik stel voor dat je de beelden van Jerez nog eens bekijkt. Ze hebben niet bepaald beide de finish gehaald ;)
The Dude abides

The REAL BUTTON Freak

Weet ik maar het was wel een knap gevecht, klabam