Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Martin op 22 oktober 2008 - 22:16:11
Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 15:54:20
Zijn ze aan te raden?

In mijn tijd ging ik er voor naar de bios. Of ik ze nu nog zo goed zou vinden weet ik niet.
Ze zijn natuurlijk wel 30 jaar oud. Huur of download er eens één.
Muziek en regie waren en zijn nog steeds geweldig. :)
Met goede film muziek ben ik al snel verkocht. Had net al weer zin om Starwars te kijken, alleen maar door het mu ziek stukje wat gespeelt werd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Wanted

***1/2

Director: ... Timur Bekmambetov

Cast:
James McAvoy ...  Wesley Gibson
Morgan Freeman ...  Sloan
Angelina Jolie ...  Fox
Terence Stamp ...  Pekwarsky
Thomas Kretschmann ...  Cross

De 25-jarige Wesley Gibson (James McAvoy) komt erachter dat zijn vader, waarvan hij dacht hij dood was, een moordenaar is. Als zijn vader wordt vermoord, gaat de zoon voor de geheime organisatie van zijn vader, The Fraternity, werken en wordt hij opgeleid om in de voetsporen van zijn vader te treden. Tenminste... dat wordt hem voorgehouden.

Trailer:


Folkert

She is the man.

Tienercomedyromandrama, maar wel onwijs leuk gedaan.


CitaatViola Hastings (Amanda Bynes) is a high school soccer player who learns that the girls' team at her school, Cornwall, is being cut. After her request to join the boys' team is refused, she finds a way to play for Cornwall's rival Illyria.

Viola's twin brother Sebastian, whom she resembles physically, is supposed to enter Illyria as a new student. However, he plans to visit London secretly to enter a contest with his rock band. Sebastian asks Viola to cover for him by telling the school that he is sick and each of their parents (who are divorced) that he is staying with the other.

Viola instead decides to pass herself off as Sebastian and join the boys' soccer team at Illyria. She hopes to beat the Cornwall team and humiliate her goalie ex-boyfriend Justin (Robert Hoffman). With the help of her friends Paul (Jonathan Sadowski), Kia (Amanda Crew), and Yvonne (Jessica Lucas), Viola becomes "Sebastian".

At Illyria, Viola's roommate is Duke Orsino (Channing Tatum), a good-looking striker on the soccer team. Kia and Yvonne agree to help Viola make her alter ego seem popular by pretending to be in love with "Sebastian". Viola also publicly breaks up with the real Sebastian's girlfriend, Monique. Duke and his friends are impressed, but Viola's soccer skills are still not good enough to make first string. It looks like Viola may not be able to play in the game against Cornwall after all.

After spending so much time with him, Viola realizes that she has fallen in love with Duke. However, Duke is only interested in Viola's lab partner, Olivia (Laura Ramsey). In exchange for Viola's help in getting Olivia's attention, Duke agrees to put in extra soccer practice time with her. The practice pays off when Coach Dinklage (Vinnie Jones) promotes Viola to first string.

By this time, Olivia has developed a crush on "Sebastian". Since "Sebastian" isn't interested in her, Olivia decides to go out with Duke to make him jealous. Meanwhile, Monique and her friend Malcolm find out Viola's secret identity.

The plot is complicated when the real Sebastian returns from London early. When he arrives at Illyria, Olivia runs up and kisses him. Duke sees this and thinks his roommate has betrayed him. He kicks Viola out of their room.

On the day of the big game, Monique and Malcolm reveal the truth about Viola to Principal Gold. But because Viola has overslept, the real Sebastian winds up on the field playing in what should be his sister's spot. Principal Gold stops the game but Sebastian proves that he really is a boy yanking off his shorts and exposing his penis. At half time, Viola explains the situation to Sebastian and they switch places again.

Duke is still angry with "Sebastian" and refuses to pass the ball to Viola. She tries to explain that she really is a girl, finally convincing Duke and everyone else by showing them her breasts. The coach agrees to let Viola keep playing anyway. Illyria wins the game on a penalty kick when Viola scores a goal by tricking her ex-boyfriend Justin.

Everyone at Illyria rejoices after the victory, except for Duke who is hurt at Viola's deception. She invites Duke to her debutante ball, where they reconcile. As the movie ends, Viola is seen playing on Illyria's soccer team.
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 22:49:17
Citaat van: Martin op 22 oktober 2008 - 22:16:11
Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 15:54:20
Zijn ze aan te raden?

In mijn tijd ging ik er voor naar de bios. Of ik ze nu nog zo goed zou vinden weet ik niet.
Ze zijn natuurlijk wel 30 jaar oud. Huur of download er eens één.
Muziek en regie waren en zijn nog steeds geweldig. :)
Met goede film muziek ben ik al snel verkocht. Had net al weer zin om Starwars te kijken, alleen maar door het mu ziek stukje wat gespeelt werd.

Dan moet je zeker The good, The Bad and The Ugly bekijken, zonder twijfel de beste Western allertijden (op de hielen gevolgd door once upon a time in the West)

Folkert

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 24 oktober 2008 - 12:13:02
Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 22:49:17
Citaat van: Martin op 22 oktober 2008 - 22:16:11
Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 15:54:20
Zijn ze aan te raden?

In mijn tijd ging ik er voor naar de bios. Of ik ze nu nog zo goed zou vinden weet ik niet.
Ze zijn natuurlijk wel 30 jaar oud. Huur of download er eens één.
Muziek en regie waren en zijn nog steeds geweldig. :)
Met goede film muziek ben ik al snel verkocht. Had net al weer zin om Starwars te kijken, alleen maar door het mu ziek stukje wat gespeelt werd.

Dan moet je zeker The good, The Bad and The Ugly bekijken, zonder twijfel de beste Western allertijden (op de hielen gevolgd door once upon a time in the West)
Ja, dat heb ik gehoort ja. Misschien ff ergens kijken of ik hem nog kan vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 21 oktober 2008 - 18:28:31
Citaat van: 0634 op 21 oktober 2008 - 17:48:59
The Mist.

Wat een drama. Na een half uurtje afgezet.
Welke van de 2?
Zijn er 2, 1 (naar mijn mening) goede film. en 1 slechte film. Die ik niet eens kan terug vinden ergens op internet.

http://www.imdb.com/title/tt0884328/
De goede in mijn ogen.
Dat is degene die ik na een half uurtje afzette.... ;)

Supermariobros



Hancock ***

Grote macht brengt grote verantwoordelijkheid met zich mee en dat weet iedereen. Iedereen behalve Hancock. Hij is een nerveuze, sarcastische en onbegrepen kerel vol tegenstrijdigheden en zijn goed bedoeld heldhaftig gedrag bereikt misschien wel zijn doel en redt talloze levens, maar laat ook een indrukwekkend spoor van vernieling na. Het publiek heeft er uiteindelijk de buik van vol, tot op de dag dat hij het leven redt van PR directeur Ray Embrey (Jason Bateman). Dan begint de sardonische superheld te beseffen dat hij misschien toch ook een kwetsbare kant heeft. Dat onder ogen zien zou wel eens Hancocks grootste uitdaging ooit kunnen worden.

Folkert

De film was wel ok. Had er meer van verwacht, maar nog steeds leuk om te kijken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros



Hellboy II: The Golden Army ***

scho0634

No country for old men.

Wel aardig, maar haalde bij lange na niet het nivo wat ik ervan verwachtte. Mensen om mij heen hypten deze film namelijk nogal. Een typische Coen film, gangsters, bloed en mooie plaatjes. Niet echt sprankelend en een dom eind.


Folkert

Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 09:29:48


Hellboy II: The Golden Army ***
Is het nou wat of niet? Voorstukjes zagen er wel ok uit, maar hoor verschillende verhalen er over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 15:14:22
Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 09:29:48


Hellboy II: The Golden Army ***
Is het nou wat of niet? Voorstukjes zagen er wel ok uit, maar hoor verschillende verhalen er over.

Leuke film en aangenaam om naar te kijken, maar een topfilm is het niet.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 18:30:32
Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 15:14:22
Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 09:29:48


Hellboy II: The Golden Army ***
Is het nou wat of niet? Voorstukjes zagen er wel ok uit, maar hoor verschillende verhalen er over.

Leuke film en aangenaam om naar te kijken, maar een topfilm is het niet.
Net als deel 1 dus beetje.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 18:36:24
Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 18:30:32
Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 15:14:22
Citaat van: Supermariobros op 26 oktober 2008 - 09:29:48


Hellboy II: The Golden Army ***
Is het nou wat of niet? Voorstukjes zagen er wel ok uit, maar hoor verschillende verhalen er over.

Leuke film en aangenaam om naar te kijken, maar een topfilm is het niet.
Net als deel 1 dus beetje.

Ja, maar deel 1 vond ik beter.


Folkert

ok, ja deel 1 vond ik begin wel leuk, maar daarna vond ik het beetje....saai eiegnelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)