Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Martin

Hoeveel mensen denk je die een film opnemen zappen door de reclame heen?
Ga nu niet zeggen dat je alle reclames kijkt Jasper omdat er zoveel geld in omgaat. :(
Ik zie het al voor me, Jasper op de bank voor zijn TV en kwijlt bij een reclame van Pampers luiers.
Laat me niet lachen. Reclame, iedereen gaat dan pissen of koffie zetten.

Folkert

Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 21:07:55
Citaat van: Burorri op 19 oktober 2008 - 18:25:11
Citaat van: Jasper op 19 oktober 2008 - 18:04:16
Als je iets opneemt vanop tv, neem je de reclame mee op...

Om het aantal kijkers te bepalen hebben enkele duizenden (tienduizenden?) gezinnen over het hele land een bakje staan dat altijd doorstuurt naar welke zender je aan het kijken bent.
Volgens mij zijn de opnameapparaten slim genoeg om die er uit te filteren tijdens het opnemen. Maar dat weet ik niet. Maar, hoe kan je geld verdienen door reclame uit te zenden? Voor een zender dan?

Hoeveel geld denk je dat een bedrijf betaalt om elk uur een spotje van 20 seconden op het scherm te krijgen?
Ja veel. Dat weet ik ook wel. Maar het gaat er mij om hoe de kijker geld betaald of geld niet betaald als er films worden gekeken of gedownload.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

De mensen die reclame maken zal het een zorg zijn van wie het geld afkomt. Zolang jij hun hagelslag of hun koekjes maar koopt.
Reclame heeft 0,0% te maken met downloaden. Bij mij thuis staat de TV 1 1/2 van de 24 uur aan. En dan voor het jouraal, geen reclame, Per Seconde Wijzer, geen reclame, Twee Voor Twaalf, geen reclame, Herrie aan de horizon, wel reclame en dan ga ik pissen.
Ik wou het hier maar bij laten.


Jasper

Citaat van: Martin op 19 oktober 2008 - 21:23:22
Hoeveel mensen denk je die een film opnemen zappen door de reclame heen?
Ga nu niet zeggen dat je alle reclames kijkt Jasper omdat er zoveel geld in omgaat. :(
Ik zie het al voor me, Jasper op de bank voor zijn TV en kwijlt bij een reclame van Pampers luiers.
Laat me niet lachen. Reclame, iedereen gaat dan pissen of koffie zetten.

Natuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de bedrijven die de zenders miljoenen betalen om hun spotjes uit te zenden!

Martin

Ik wou het hier maar bij laten maar niet voordat....
Als ik op het internet naar 'uitzending gemist' kijk zit er helemaal geen reclame in.
Vanavond Gek op wielen gezien, RTL7. De uitzending duurt dan gewoon 5 minuten korter.
Geen reclame. Dat doe ik iedere week op maandag en niet rechtstreeks op zondag.

Folkert

Goed, OT nu :P:

Family guy gekeken. Voor de mensen die het niet kennen: het is een soort South park Simpsons iets. Wel lache, maar toch duidelijk afgekeken van Simpsons en Soutpark vind ik .
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Ja, maar toch best hillarisch (vooral Stewie & Brian dan)

Folkert

Sommige momenten wel, meer momenten niet. Maar dat is mijn mening. Heb liever South Park. Cart Man vind ik geniaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

The Mist.

Wat een drama. Na een half uurtje afgezet.

Folkert

Citaat van: 0634 op 21 oktober 2008 - 17:48:59
The Mist.

Wat een drama. Na een half uurtje afgezet.
Welke van de 2?
Zijn er 2, 1 (naar mijn mening) goede film. en 1 slechte film. Die ik niet eens kan terug vinden ergens op internet.

http://www.imdb.com/title/tt0884328/
De goede in mijn ogen.
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Per un pugno di dollari

Eerste Spaghetti western met Clint Eastwood.

Gewoonweg prachtige film. *****

http://www.imdb.com/title/tt0058461/


Folkert

Ik heb de term Spagetti Western nooit echt begrepen. Is het dan van Italiaanse makelij?
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

Buiten Clint Eastwood ( en in andere films Lee Van Cleef, Eli Wallach, Charles Bronson,...) is het al Italië wat de klok slaat, ook de loctaies en studios.

De muziek van Morricone, de regie ven Sergio Leone.

Volledige Italiaanse cinema, met hier en daar een Amaerikaans acteur.


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Citaat van: Burorri op 22 oktober 2008 - 15:54:20
Zijn ze aan te raden?

In mijn tijd ging ik er voor naar de bios. Of ik ze nu nog zo goed zou vinden weet ik niet.
Ze zijn natuurlijk wel 30 jaar oud. Huur of download er eens één.
Muziek en regie waren en zijn nog steeds geweldig. :)