GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:14:58
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

Jasper, let op, dadelijk wordt je weer beschuldigd van ANTI-supporter te zijn.
Buk je dus terug onder je tafel, of zit je er nog steeds?  ;D
Wanneer het complete falen van Michelin richting Ferrari en Bridgestone geschoven wordt dan is dat niet juist. Ik kan best begrijpen dat McLaren, Renault fans ontgoocheld zijn maar take it like a man ipv het op anderen te stoten.

McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:17:16Ferrari ontkrachtte chicane idee. *hint hint*

Er werd gehandeld volgens de regels.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Amateur

Ik sta in bewondering voor de verslaggevers van La Deux, moet ik zeggen.  :) Hoe ze van de nood een deugd maakten, bijv. door alle "teamradio's" te ontcijferen (normaliter veel te onduidelijk om bij stil te staan). meespeelden met de kleine intermezzo's, ongebruikelijke anekdotes vertelden, actualiteit opvolgden tijdens de race, lachend 'opgewonden' deden als er toch eens iets gebeurde.  Het eerste kwartier was ik eigenlijk niet van plan om te blijven kijken, maar zij maakten er toch een onderhoudend geheel van. Ik wou dat we aan onze kant van het land zo'n zender hadden.  Gisteren bijv. hebben ze een actualiteiten programma gestopt, omdat de kwalificatie eraan kwam.  Op Canvas nog nooit meegemaakt, zoiets.
En ik geef toe,  :-[ Ferrari dat in één klap 18 punten goed maakt, dat kon ik toch niet missen! Verder vind ik dat de Michelin teams zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen beslissing, dat Rubens niet moet mokken, en dat Monteiro zich terecht gelukkig toonde met de unieke gelegenheid die hem in de schoot geworpen werd.
 

Jasper

Ik stoot het verdorie niet op anderen!!!!!!!!!! :( :( :( :( >:(

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:17:16
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Ferrari ontkrachtte chicane idee. *hint hint*
Ferrari hoeft Michelin's problemen niet op te lossen, hint hint. (andersom is het ook niet waar en dat weet je)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:18:28
Ik stoot het verdorie niet op anderen!!!!!!!!!! :( :( :( :( >:(
Dan neem ik mijn woorden terug :)

jandr

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.


Bullshit. De anderen hebben gewoon pech, net als Schumacher in 98 en 99 pech had.

De Michelins hebben Renault en McLaren al goed geholpen dit seizoen, nu helpen ze Ferrari. Sometimes you win, sometimes you loose. Als je daar niet mee kan leven Jasper, ga dan wandelen...

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:19:36
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:18:28
Ik stoot het verdorie niet op anderen!!!!!!!!!! :( :( :( :( >:(
Dan neem ik mijn woorden terug :)
Je kan misschien eerst lezen voor je woorden gebruikt. ::)

mike

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Inderdaad. Zoals ik eerder vandaag al schreef:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7624.msg161630#msg161630


bogief1

Ferrari zal de titel niet winnen op basis van deze race. Ze hadden nog steeds de snelheid niet, toch niet op basis van de testen. Al zou het wel "raar" zijn moesten ze de titel winnen dankzij die behaalde punten.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: mike op 19 juni 2005 - 22:21:39
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Inderdaad. Zoals ik eerder vandaag al schreef:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7624.msg161630#msg161630


Moet ik blijven duidelijk maken dat het hier niet de fout is van de Michelin-teams of gaan jullie het gewoon nooit snappen?

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:20:24
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:19:36
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:18:28
Ik stoot het verdorie niet op anderen!!!!!!!!!! :( :( :( :( >:(
Dan neem ik mijn woorden terug :)
Je kan misschien eerst lezen voor je woorden gebruikt. ::)
Nochtans stond er dat het een schandalige titel zou zijn, niet??
En daar reageerde ik op. Maar bon, laat het zo maar, we zijn eruit.

mike

Citaat van: Amateur op 19 juni 2005 - 22:18:09
Ik sta in bewondering voor de verslaggevers van La Deux, moet ik zeggen.  :) Hoe ze van de nood een deugd maakten, bijv. door alle "teamradio's" te ontcijferen (normaliter veel te onduidelijk om bij stil te staan). meespeelden met de kleine intermezzo's, ongebruikelijke anekdotes vertelden, actualiteit opvolgden tijdens de race, lachend 'opgewonden' deden als er toch eens iets gebeurde.  Het eerste kwartier was ik eigenlijk niet van plan om te blijven kijken, maar zij maakten er toch een onderhoudend geheel van. Ik wou dat we aan onze kant van het land zo'n zender hadden.  Gisteren bijv. hebben ze een actualiteiten programma gestopt, omdat de kwalificatie eraan kwam.  Op Canvas nog nooit meegemaakt, zoiets.

Inderdaad, chapeau! Drievoudig zelfs. Die mannen van LaDeux leven tenminste voor hun sport. En ze kunnen nog commentaar geven ook.

Bij TF1 gingen ze de race ook live doen (behalve het eerste half uur), maar daar kregen ze het niet voor elkaar er een bekijkbare uitzending van te maken, en dus hebben ze het programma veranderd.



jandr

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:23:21
Citaat van: mike op 19 juni 2005 - 22:21:39
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Inderdaad. Zoals ik eerder vandaag al schreef:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7624.msg161630#msg161630


Moet ik blijven duidelijk maken dat het hier niet de fout is van de Michelin-teams of gaan jullie het gewoon nooit snappen?

Als morgen de remmen van Ferrari ontploffen dan is dat ook hun schuld niet maar dan zulllen ze wel uitvallen en geen punten scoren, als daardoor iemand anders wint of een podium haalt, is dat dan schandalig?????????

FF

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:17:43
Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:14:58
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

Jasper, let op, dadelijk wordt je weer beschuldigd van ANTI-supporter te zijn.
Buk je dus terug onder je tafel, of zit je er nog steeds?  ;D
Wanneer het complete falen van Michelin richting Ferrari en Bridgestone geschoven wordt dan is dat niet juist. Ik kan best begrijpen dat McLaren, Renault fans ontgoocheld zijn maar take it like a man ipv het op anderen te stoten.

minardi wou ook niet meedoen aan deze farce, maar jordan wel, vandaar zijn thumbs down

conclusie: awoert aan FIA, jordan en ferrari
het kleutertje afgeven is goed gelukt vandaag

de michelin-teams wilden zelfs nog racen met de nieuwe banden met een straf, maar het rode FIA-been was te stijf...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA