GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi nr1 op 19 juni 2005 - 22:03:30
Pfff, wat voor een belachelijke vertoning is dit eigenlijk? Toen de michelinrijders de pits binnenreden en de race van start ging met maar 6 racers heb ik de moeite niet meer gedaan om verder te kijken. Ik heb nu en dan eens teruggezapt maar de situatie was zoals ik dacht vrij voorspelbaar. Dit kon toch anders opgelost worden. Ze zijn dan verwonderd dat de mensen geen geld meer willen spenderen om een race bij te wonen. Hadden ze niet beter die chicane aangelegd of de race afgelast en de mensen hun geld teruggegeven?

Hoedanook, 't is een race om rap te vergeten, dit heeft de reputatie van de F1 geen goed gedaan.

Chicane leggen en dit een non-wereldkampioenschapsrace maken...

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 22:05:19
Citaat van: Schumi nr1 op 19 juni 2005 - 22:03:30
Pfff, wat voor een belachelijke vertoning is dit eigenlijk? Toen de michelinrijders de pits binnenreden en de race van start ging met maar 6 racers heb ik de moeite niet meer gedaan om verder te kijken. Ik heb nu en dan eens teruggezapt maar de situatie was zoals ik dacht vrij voorspelbaar. Dit kon toch anders opgelost worden. Ze zijn dan verwonderd dat de mensen geen geld meer willen spenderen om een race bij te wonen. Hadden ze niet beter die chicane aangelegd of de race afgelast en de mensen hun geld teruggegeven?

Hoedanook, 't is een race om rap te vergeten, dit heeft de reputatie van de F1 geen goed gedaan.

Chicane leggen en dit een non-wereldkampioenschapsrace maken...
Gelukkig is het zo niet gegaan, door het geprul van Michelin het werk van anderen teniet doen.

Benieuwd naar alle reacties van de teams.

McChouffe

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:04:57
Nog belangrijker nu, de stand:

1. Alonso - 59
2. Raïkkonen - 37
3. Schumacher - 34
4. Barrichello - 29

1. Renault - 76
2. Ferrari - 63
2. McLaren - 63

Nu twee weken testen, Ferrari zag er dit weekend al hoopvoller uit, wie weet is het kampioenschap nu helemaal open. McLaren en Renault mogen Michelin eens goed bedanken. Theoretisch gezien kan MS of RB na volgende race al tweede staan.

Ja Jasper ... dat wordt nog oppassen met die sig  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

NightFlyer

man man..wat een farce..het is natuurlijk wel mooi vr het kampioenschap..maar dat dit op zo een manier moest gebeure?
moest ferrari nu volgende races meekunnen met Mclaren en Renault..zou het wel eens kunnen zijn dat sommige mensen schoenen kunnen gaan eten? ;D

Jasper

Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

bogief1

Michelin is de schuldige, maar ook de FIA, van het begin af aan was die bandenregel een grap en een gevaar. Hopelijk komt het verstand nu boven bij die gasten.

Nog zo'n race en ik stop met F1, ik kijk nu 11j en de laatste tijd wordt het telkens maar belachlijker. Waar zijn ze mee bezig. Er was daar iemand die van Engeland kwam, 40.000Bfr voor niets!

Ferrari heeft evenmin schuld als de andere teams. Als je een zwaar gewonde of een dode riskeert is het beter niet te racen. FIA is de boosdoener. Op dit moment zeg ik een welgemeende f*ck you tg hen, srry voor die laatste zin, maar ik ben zwaar ontgoocheld.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

Waarom? Omdat Bridgestone z'n werk heeft gedaan?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.
Sorry, je schiet op de verkeerde, als Ferrari dit jaar de titels wint dan sturen ze een kaartje naar Michelin

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

Jasper, let op, dadelijk wordt je weer beschuldigd van ANTI-supporter te zijn.
Buk je dus terug onder je tafel, of zit je er nog steeds?  ;D

Tommik

Als Bridgestone wel een band kan maken die een hele race mee gaat moet Michelin dat toch ook kunnen. In mijn ogen is er slechts 1 schuldige en die luistert naar de naam MICHELIN.

bogief1

Wat gebeurd er met de webstrijd nu?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Sept

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.

Het is niet de schuld van Ferrari... maar ook niet die van Renault en McLaren.

Dan is het dus niet de schandaligste en meest omstreden titel..
1991 - 2004 = 7

Raikkonen MASTER

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Ferrari ontkrachtte chicane idee. *hint hint*

Jasper

Hmm, enkelen kunnen niet begrijpend lezen. Het is toch gewoonweg schandalig dat McLaren en Renault de titel ZOUDEN verliezen terwijl ze duidelijk de betere waren van Ferrari?

Iedereen vergeet hier blijkbaar mijn laatste zin: Ferrari treft geen schuld, maar McLaren en Renault ook niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen dan? ???