GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

FerrariMan

Niemand van de Michelin teams draaide op voor de Bridgestone problemen, nu draait ook niemand van de Bridgestone teams op voor de Michelin problemen.

Ferrari de zwarte piet doorschuiven is vrij kinderachtig.

Doefie

Wat als ze nu is de Safety Car laten meeracen? Dan gebeurt er tenminste iéts...

jandr

Niet meer dan normaal. Dit is racing, sport. Geen show zoals straks Star Academy op VTM. Diegene die hier niet tegen kunnen moeten in het vervolg maar een DVDke gaan huren, show verzekerd  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Ben een ferrari supporter maar van mij mogen ze de race stil leggen.
Misschien klopt dit ding niet helemaal. Krijgt Kimi nog punten voor die zogezegde 8ste plek? Indien ja, dan staat Ferrari niet gelijk met McLaren en straat Kimi 4 punten voor op Michael ALS MS wint...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 20:44:02
Niemand van de Michelin teams draaide op voor de Bridgestone problemen, nu draait ook niemand van de Bridgestone teams op voor de Michelin problemen.

Ferrari de zwarte piet doorschuiven is vrij kinderachtig.
Ik heb niet gezegd dat Ferrari hier schuld aan heeft, Michelin heeft zich dit weekend hopeloos belachelijk gemaakt, maar eerlijk gezegd, als je zo moet winnen zonder enige tegenstand. Dan had ik toch ook de handdoek geworpen en de pits binnengereden. Zou me niet laten kennen hebben.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 19 juni 2005 - 20:44:31
Wat als ze nu is de Safety Car laten meeracen? Dan gebeurt er tenminste iéts...

;D ;D

Om te huilen toch ... Man, man, wat een situatie.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Dit is ronduit belachelijk, dit is geen RACE, dit is een farce!

Angel

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 20:39:56
Beeld je eens in hoe boeiend het straks op de vrt gaat zijn :)

Inderdaad!
Ik kon echt niet wachten om deze race te kijken en nu doen ze het zo :(

Ik ben op de franstalige zender aan het volgen omdat ik niet zeker wist of het wel de moeite zou zijn om ervoor op te blijven (ik moet morgen namelijk om 6.00 u beginnen werken). Goed dat ik dat gedaan heb

Raikkonen MASTER

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 20:44:02
Niemand van de Michelin teams draaide op voor de Bridgestone problemen, nu draait ook niemand van de Bridgestone teams op voor de Michelin problemen.

Ferrari de zwarte piet doorschuiven is vrij kinderachtig.

Ferrari is de zwarte piet als blijkt dat alle andere 9 teams wél een chicane wouden en Ferrari tegen stemde.
Ik hoor op verschillende sites dat Ferrari tegen stemde en op verschillende sites dat Ferrari de keuze liet aan de FIA.
Als Ferrari de keuze liet aan de FIA, dan trek ik mijn woorden in.

Als Ferrari tegen stemde, blijkt nog maar eens te meer dat ze het enkel doen voor de punten en voor niets anders.
En JA, ik zou dit ook zeggen mocht McLaren daar nu dwaas achter elkaar aan het rijden zijn.

Doefie

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:46:06
Niet meer dan normaal. Dit is racing, sport. Geen show zoals straks Star Academy op VTM. Diegene die hier niet tegen kunnen moeten in het vervolg maar een DVDke gaan huren, show verzekerd  ;)

Hier spreekt iemand die ofwel voor een Bridgestone team supportert ofwel niks van Formule 1 kent  ::)

jandr

Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:46:26
Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Ben een ferrari supporter maar van mij mogen ze de race stil leggen.
Misschien klopt dit ding niet helemaal. Krijgt Kimi nog punten voor die zogezegde 8ste plek? Indien ja, dan staat Ferrari niet gelijk met McLaren en straat Kimi 4 punten voor op Michael ALS MS wint...

waarom zou raikonnen in godsnaam punten krijgen? voor kwali??? het is volgens mij totaal niet verplicht dat er 8 wagens punten krijgen!

Doefie

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 20:48:45
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:46:26
Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Ben een ferrari supporter maar van mij mogen ze de race stil leggen.
Misschien klopt dit ding niet helemaal. Krijgt Kimi nog punten voor die zogezegde 8ste plek? Indien ja, dan staat Ferrari niet gelijk met McLaren en straat Kimi 4 punten voor op Michael ALS MS wint...

waarom zou raikonnen in godsnaam punten krijgen? voor kwali??? het is volgens mij totaal niet verplicht dat er 8 wagens punten krijgen!

Eerste 8 coureurs krijgen punten toegedeeld, ook als er maar 5-6 finishen. Dus vermits er maar 6 coureurs starten krijgen de eerste twee van de kwalificatie - die als 7 en 8 staan geklasseerd - punten.

cannonball

Wat een teleurstelling voor alle fans ter wereld !!!! :-[
Wat een teleurstelling van de bridgestone teams !!!! :-[
Wat een teleurstelling van michelin !!!! :-[
Wat een teleurstelling !!! :-[
Gelukkig was het dan wel weer mooi weer vandaag !! 8) 8) 8)
Anders was ik helemaal depri ;)

Jasper

Ik werd half misselijk toen ik de reactie "zalig" hier las... :-\ :-\

De Michelin-teams geven hier een duidelijk boodschap die hopelijk aanhoord zal worden: wij vinden dit niet meer veilig. Ik hoop echt dat iemand bij de FIA plots verstand krijgt en de bandenregel afschaft, zo snel mogelijk.

Benieuwd wie er wanneer buitenkomt om de laatste punten te pakken.

Doefie

Jawel, een Jordan dubbelt een Minardi !!! ;D