GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 20:17:14
Het zou me weinig verwonderen dat ze bij Ferrari gezegd hebben, achter elkaar blijven, pak alle punten die te rapen vallen en geen domme dingen doen.

Dat denk ik ook, het zou pas heel belachelijk worden, als die twee Ferrari's nog uitvallen.

Raikkonen MASTER

Flavio reageert:

FLAVIO BRIATORE (RENAULT): "I am sorry, I am sorry for the spectators for the fans, the viewers... There was no question for us to race. Anything can break on the cars, suspension etc, and these are changed, so why can't we change te tyres?"

Eurosport.com


Blijkt dat Ferrari toch geen chicane wou. Alleen Ferrari zou dus tegen geweest zijn. Voor de FIA was de knoop dan doorgehakt. De FIA twijfelde nog toen Ferrari zijn njet gaf. Nadien was de keuze kennelijk gemaakt.
Dit heb ik ook maar gelezen, bericht kan nog nietig verklaard worden. Tijd zal het zeggen.

David

#302
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Ben een ferrari supporter maar van mij mogen ze de race stil leggen.

Raikkonen MASTER

Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Maar dan is Ferrari er nog steeds niet zeker van of ze wel mee kunnen met McLaren.
MS kwam dicht bij Kimi in Canada maar stond ruim een halve minuut achter voor de Safety-Car.

Dit om maar te zeggen dat Ferrari nog steeds geen aanknopingspunt heeft. Ze weten niet goed waar ze staan. Dit kan nog in het voordeel werken van de Macs.

Doefie

Whieeeeeeeee ... daar gaat nog een fles.

He kijk uit, Barrichello valt Schumacher aan.  :o

The Iceman

#305
Formule 1 maakt zichzelf serieus belachelijk nu !!! Dit is de doodsteek voor F1 in Amerika. Het was te verwachten dat die bandenregel voor problemen zou zorgen en voila vandaag zitten ze met de gebakken peren. Allez kan Ferrari nog eens winnen vandaag hé !  ;) Vind het vooral erg voor de mensen die daar op de tribunes zitten en een pak geld betaald hebben. Ik zou ook met flessen gaan gooien vrees ik, mocht ik zo'n vertoning voorgeschoteld krijgen  :)
Trouwens, eerlijk gezegd, Ferrari zijnde, had ik ook na de opwarmlap binnengereden en me niet laten kennen. Nu maken ze zich ook hopeloos belachelijk om treintje te rijden tot de finish.

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:25:00
Citaat van: David op 19 juni 2005 - 20:21:38
Als Shumacher wint en Barri is tweede dan heeft Shumacher nog maar drie punten minder dan Räikkönen en staat ferrari en mclaren gelijk.

Maar dan is Ferrari er nog steeds niet zeker van of ze wel mee kunnen met McLaren.
MS kwam dicht bij Kimi in Canada maar stond ruim een halve minuut achter voor de Safety-Car.

Dit om maar te zeggen dat Ferrari nog steeds geen aanknopingspunt heeft. Ze weten niet goed waar ze staan. Dit kan nog in het voordeel werken van de Macs.
Dat is juist, dit weekend waren ze bij Ferrari wel vol vertrouwen, MS staat zo te zien ook zwaar, RB ook. Het LIJKT erop dat ze terug wat snelheid vinden maar bon, zoals ik zei..................ALLES KAN NOG...en dat is gebleken.

Raikkonen MASTER

Hij leek me ook al vrij dicht te zijn gekomen.
MS stond toch paar seconden voor?

Reactie van Paul Stoddart: "This is a farce. My boys are only racing because the points will give use some decent money at the end of the season."

Eurosport.com


Het lijkt nu meer en meer dat Ferrari de beslissende factor had in de chicane-kwestie.
Meer en meer reacties lijken in die richting te gaan. Dit is voor niemand goed, enkel voor Ferrari natuurlijk. Minardi en Jordan spelen mee voor het geld maar ik geloof Stoddart ook wel. Vooral omdat zowel Jordan als Minardi wél een chicane wouden.

JVA

Citaat van: Snekuem op 19 juni 2005 - 20:27:32
Formule 1 maakt zichzelf serieus belachelijk nu !!! Dit is de doodsteek voor F1 in Amerika. Het was te verwachten dat die bandenregel voor problemen zou zorgen en voila vandaag zitten ze met de gebakken peren. Allez kan Ferrari nog eens winnen vandaag hé !  ;) Vind het vooral erg voor de mensen die daar op de tribunes zitten en een pak geld betaald hebben. Ik zou ook met flessen gaan gooien vrees ik, mocht ik zo'n vertoning voorgeschoteld krijgen  :)
Trouwens, eerlijk gezegd, Ferrari zijnde, had ik ook na de opwarmlap binnengereden en me niet laten kennen. Nu maken ze zich ook hopeloos belachelijk om treintje te rijden tot de finish.


Ferrari is helaas al gewoon van zich belachelijk te maken. Daar malen ze niet om. Maar ik vind dat Michelin zich heir belachelijk maakt. Nog geen band kunnen maken die 300 km kan racen is bedenkkelijk!

Juan Pablo

ik ga me maar aan een 'voorspelling' wagen
1.MS. Schumacher
2.Barri
3.Monteir
4.Albers
5.Friesacher...

DNF: Kartekyan

W0OT

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:30:50
Hij leek me ook al vrij dicht te zijn gekomen.
MS stond toch paar seconden voor?

Reactie van Paul Stoddart: "This is a farce. My boys are only racing because the points will give use some decent money at the end of the season."

Eurosport.com


Het lijkt nu meer en meer dat Ferrari de beslissende factor had in de chicane-kwestie.
Meer en meer reacties lijken in die richting te gaan. Dit is voor niemand goed, enkel voor Ferrari natuurlijk. Minardi en Jordan spelen mee voor het geld maar ik geloof Stoddart ook wel. Vooral omdat zowel Jordan als Minardi wél een chicane wouden.

Ferrari heeft geen stem uitgebracht, zij lieten de beslissing over aan de FIA.

FerrariMan

Beeld je eens in hoe boeiend het straks op de vrt gaat zijn :)

Tim C


Juan Pablo

Albers in trouble, ohh hij rijd weer :)


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkonen MASTER

Pit van MS:
Pitcrew kijkt bezorgd naar linkerachterwiel.

Niet zoals bij Michelin werd voorgesteld, mogen de Bridgestone-teams hun L-achterwiel niet vervangen tijdens de race (behalve bij klapband natuurlijk)

Of gewoon kat- en muisspelletje met Rubens ...