GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

lieven


lieven

ppfff we zijn nog niet vee lwijzer, wel weer bevestiging van ene mac dat ie snel is!!
en ferrari staat er precies ook.
we zullen het straks mss zien in de volgende vrije trainingen

Jasper

Het weinig rijden kan twee oorzaken hebben: weer (lage temperaturen, maar dit is altijd zo op zaterdagochtend) en banden (alle Bridgestones hebben gereden, slechts twee Michelin-rijders hebben een snelle ronde neergezet).

Maar waarom rijden anderen dan 7 rondes zonder snelle ronde? Vreemd alleszins.

lieven

idd heel vreemd, wat zou de reden hiervan kunnen zijn, want ik denk niet dat het zo zinvol is van een lap te ridjen en weer binnen te komen te rijden en weer binnen..

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 juni 2005 - 16:54:14
Het weinig rijden kan twee oorzaken hebben: weer (lage temperaturen, maar dit is altijd zo op zaterdagochtend) en banden (alle Bridgestones hebben gereden, slechts twee Michelin-rijders hebben een snelle ronde neergezet).

Maar waarom rijden anderen dan 7 rondes zonder snelle ronde? Vreemd alleszins.
Ik zie net de tijden, en ik snap erevenveel van als jouw. Misschien dat Mikacouli iets meer weet, die heeft het waarschijnlijk live gezien. Ik vindt het ook raar dat er maar 2 van de 14 michelins een snelle ronde heeft neergezet. Het is echter wel te zien dat McLaren alsnog veel sterker is dan Ferrari, het verschil is maarliefst een seconde. Maar als de andere rijders nu niet durven snelle ronden te rijden, wat gaan die dan straks en morgen doen?  :-\
Of zij die bang dat hun rijders anders zullen crashen en helemaal niet zouden kunnen rijden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Michelin had de teams opgelegd van zo weinig mogelijk rondjes af te leggen om de banden te sparen tot de oorzaak gekend was

Jasper

Aan de banden zou het volgens mij ook niet kunnen liggen omdat ze geen banden moeten sparen voor de race, er is toch sowieso 1 set + 1 reserve voorzien per rijder. Of zijn ze bang dat ze tijdens de race 2 linkerachterbanden ontploffen en dus zonder zitten? Zou alleszins zeer raar zijn.

Ik hou het op het weer, en tenslotte hebben de teams toch nog veel telemetrie van de rondjes zonder een tijd neer te zetten.

EDIT: post van Tim gelezen. Ah zo, maar volgens mij is het toch toeval dat er twee banden geploft zijn gisteren. Aan de andere kant, vanwaar dan de slijtage?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 juni 2005 - 17:30:14
Aan de banden zou het volgens mij ook niet kunnen liggen omdat ze geen banden moeten sparen voor de race, er is toch sowieso 1 set + 1 reserve voorzien per rijder. Of zijn ze bang dat ze tijdens de race 2 linkerachterbanden ontploffen en dus zonder zitten? Zou alleszins zeer raar zijn.

Ik hou het op het weer, en tenslotte hebben de teams toch nog veel telemetrie van de rondjes zonder een tijd neer te zetten.

EDIT: post van Tim gelezen. Ah zo, maar volgens mij is het toch toeval dat er twee banden geploft zijn gisteren. Aan de andere kant, vanwaar dan de slijtage?
Het weer denk ik niet, het is inmiddels al rond de 40°C hé. Maar wat wil Michelin dan doen? Ze kunnen toch nu niet gouw nog een nieuwe band gaan fabriceren voor de kwali en de race? Als ze nu al maar amper "mogen" rijden kunnen ze moeilijk een hele race gaan rijden.
Maar ze rijden ondertussen toch maar weer de snelste ronden met hun michelins. Hetgeen ik me wel afvraag: hoe kan bv. Kimi straks een échte snelle ronde afleggen in de kwali als hij nooit een hele ronden voluit heeft gegaan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik snap niet wat het probleem voor een snelle ronde zou zijn, ze kennen het circuit toch al en het is niet omdat de wagen nog niet in één keer is doorgereden, dat hij het niet kan he.

lieven

de renaults zijn terrug vanboven te vinden en de ferraris zakken verder weg, toch niet zo een goed weekend?

Jasper

Op het einde van de sessie mag je dat zeggen, Ferrari zal nog wel hun ronden verbeteren hoor.

lieven

mag zonta met zijn autotje rijden of moet hij met de opgelapte auto van ralfie rijden?

Juan Pablo

wat denk je zelf
tuurlijk niet die van ralfffffffffffffffff :O lekke band

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

lieven

dan is de vraag, hij valt in voor ralfie, moet hi jdan ralfie zijn motor gebruiken of hebben ze ralfie vervangen zodat ze meer kan maken om het goed te doen?

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 18 juni 2005 - 17:46:20
dan is de vraag, hij valt in voor ralfie, moet hi jdan ralfie zijn motor gebruiken of hebben ze ralfie vervangen zodat ze meer kan maken om het goed te doen?
Ik denk het niet hoor, hij is een andere rijder, dus heeft hij een andere motor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.