Man en team van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 22 mei 2005 - 17:13:41

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race? En wat was het team van de race?

Kimi Raikonnen
18 (62.1%)
Nick Heidfeld
6 (20.7%)
Mark Webber
2 (6.9%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Juan Pablo Montoya
6 (20.7%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Michael Schumacher
5 (17.2%)
Rubens Barichello
0 (0%)
Filippe Massa
0 (0%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)
McLaren
20 (69%)
BMW-Williams
17 (58.6%)
Renault
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Ferrari
2 (6.9%)
Sauber
0 (0%)
Jordan
0 (0%)
Minardi
0 (0%)
Red Bull
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30
Citaat van: Jasper op 24 mei 2005 - 21:51:08
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.
En nu denk jij dat Ferrari niet plots uit het niets kan terugkomen. Mar je ziet, het is mogelijk. Groot zal mijn vreugde zijn als Ferrari daar plots weer staat en jullie allemaal voor aap zet  :D :D :D
Je bevriend je met de gedachte dat het hen niet zal lukken om het snel te doen. Was mijn gedacht ook altijd over McLaren. Dan zal je teleurstelling ook groot zijn als het hen wel lukt. Ik vondt het ook héél raar hoe McLaren dat plots deed  :D :D :D
Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

En wat denk jij dat wij enkele jaren zeiden?? Laat nu maar eens andere teams winnen en laat ferrari maar waar het is. Het kan niet altijd feest vieren zijn. Ze moeten ook eens ondervinden wat verliezen is. Dat hebben ze al jaren niet meer ondervonden.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 17:53:44
Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30
Citaat van: Jasper op 24 mei 2005 - 21:51:08
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.
En nu denk jij dat Ferrari niet plots uit het niets kan terugkomen. Mar je ziet, het is mogelijk. Groot zal mijn vreugde zijn als Ferrari daar plots weer staat en jullie allemaal voor aap zet  :D :D :D
Je bevriend je met de gedachte dat het hen niet zal lukken om het snel te doen. Was mijn gedacht ook altijd over McLaren. Dan zal je teleurstelling ook groot zijn als het hen wel lukt. Ik vondt het ook héél raar hoe McLaren dat plots deed  :D :D :D
Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

En wat denk jij dat wij enkele jaren zeiden?? Laat nu maar eens andere teams winnen en laat ferrari maar waar het is. Het kan niet altijd feest vieren zijn. Ze moeten ook eens ondervinden wat verliezen is. Dat hebben ze al jaren niet meer ondervonden.
Uiteindelijk niet zo erg als Schumacher einde seizoen de titel weer in handen heeft :) ;)

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 25 mei 2005 - 19:16:41
Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 17:53:44
Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30
Citaat van: Jasper op 24 mei 2005 - 21:51:08
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.
En nu denk jij dat Ferrari niet plots uit het niets kan terugkomen. Mar je ziet, het is mogelijk. Groot zal mijn vreugde zijn als Ferrari daar plots weer staat en jullie allemaal voor aap zet  :D :D :D
Je bevriend je met de gedachte dat het hen niet zal lukken om het snel te doen. Was mijn gedacht ook altijd over McLaren. Dan zal je teleurstelling ook groot zijn als het hen wel lukt. Ik vondt het ook héél raar hoe McLaren dat plots deed  :D :D :D
Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

En wat denk jij dat wij enkele jaren zeiden?? Laat nu maar eens andere teams winnen en laat ferrari maar waar het is. Het kan niet altijd feest vieren zijn. Ze moeten ook eens ondervinden wat verliezen is. Dat hebben ze al jaren niet meer ondervonden.
Uiteindelijk niet zo erg als Schumacher einde seizoen de titel weer in handen heeft :) ;)

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe gaat Schumacher 37 punten inhalen ;D ;D Wees eens niet te naïef en een beetje meer realistisch! Ik zei toch ook niet dat Kimi kampioen zou worden vorig jaar?

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 19:27:55
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe gaat Schumacher 37 punten inhalen ;D ;D Wees eens niet te naïef en een beetje meer realistisch! Ik zei toch ook niet dat Kimi kampioen zou worden vorig jaar?
Men achtte het ook onmogelijk om mensen op de maan te krijgen  ;D

lieven

Citaat van: BenedictusXVII op 25 mei 2005 - 19:43:47
Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 19:27:55
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe gaat Schumacher 37 punten inhalen ;D ;D Wees eens niet te naïef en een beetje meer realistisch! Ik zei toch ook niet dat Kimi kampioen zou worden vorig jaar?
Men achtte het ook onmogelijk om mensen op de maan te krijgen  ;D

en ik ben er nog altijd niet zeker van da neil armstrong da gedaan heeft!!
diene camera die hem filmd, wie heeft die daar gezet?
dus ofwel is da ni op de maan, ofwel was er al ene voor hem op de maand die die camera daar gezet heeft!!
en die vlag wapperde? sinds wanneer is er wind op de maan?
:D

Alan Blues

Citaat van: lieven op 26 mei 2005 - 11:20:34
Citaat van: BenedictusXVII op 25 mei 2005 - 19:43:47
Citaat van: Mikacouli op 25 mei 2005 - 19:27:55
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe gaat Schumacher 37 punten inhalen ;D ;D Wees eens niet te naïef en een beetje meer realistisch! Ik zei toch ook niet dat Kimi kampioen zou worden vorig jaar?
Men achtte het ook onmogelijk om mensen op de maan te krijgen  ;D

en ik ben er nog altijd niet zeker van da neil armstrong da gedaan heeft!!
diene camera die hem filmd, wie heeft die daar gezet?
dus ofwel is da ni op de maan, ofwel was er al ene voor hem op de maand die die camera daar gezet heeft!!
en die vlag wapperde? sinds wanneer is er wind op de maan?
:D

http://batesmotel.8m.com/

Roel

Citaat van: Alan Blues op 25 mei 2005 - 17:25:51

Misschien heeft Ferrari besloten weer eens 21 jaar niets te presteren...  ;) ;D 8)
;D ;D ;D ;D ;D
Er zijn hier al uitspraken voor minder "ingekaderd"!!  :D
Deze verdient verdorie een platina kader + ovatie + volkslied naar keuze + hoorngeschal + ...  ;)
Heerlijk :)
God save Mclaren

razzle_dazzle

Amai, sommige hun gevoel voor humor ligt wel erg laag...ik citeer het eiland: NIVEAU NIHIL  ;).