Man en team van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 22 mei 2005 - 17:13:41

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race? En wat was het team van de race?

Kimi Raikonnen
18 (62.1%)
Nick Heidfeld
6 (20.7%)
Mark Webber
2 (6.9%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Juan Pablo Montoya
6 (20.7%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Michael Schumacher
5 (17.2%)
Rubens Barichello
0 (0%)
Filippe Massa
0 (0%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)
McLaren
20 (69%)
BMW-Williams
17 (58.6%)
Renault
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Ferrari
2 (6.9%)
Sauber
0 (0%)
Jordan
0 (0%)
Minardi
0 (0%)
Red Bull
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

FerrariMan

Citaat van: Phil69 op 23 mei 2005 - 15:57:16
Welke 2 idioten hebben hier trouwens op Ferrari gestemd en waarom ??? ;D
Not me  :)

Alan Blues

Team: McLaren
Piloot: JPM

Mooie race. Mooie uitslag.  8) 8) 8) 8)

Ferrari 2010

Citaat van: Phil69 op 23 mei 2005 - 15:57:16
Welke 2 idioten hebben hier trouwens op Ferrari gestemd en waarom ??? ;D
Ik in elk geval niet.
Ik heb wel Schumi gestemd als ik me goed herinner. Hij heeft goed zijn best gedaan en ondanks de niet al te goede wagen alles blijven geven. Hij heeft de snelste ronde neer gezet, om maar aan te tonen dat het niet door hem komt dat hij de race niet wint. de wagen kan de snelste rondjes rijden, het enige probleem is dat hij niet snel genoeg aan al zen snelheid geraakt. Hij had pech met zen neusvleugen, maarja, niemand had dat kunnen voorkomen. Helaas heeft Coulthard hier ook onder moeten leiden. Ze waren beide aan een goede race bezig tot aan die spijtige crash van Albers...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Ik heb voor Montoya en Williams gestemd.

Prachtige prestatie en mooie strategie om als 5e te eindigen in Monaco terwijl hij helemaal achteraan moest vertrekken.

Knappe prestatie van Williams en mooie prestatie van beide rijders.

mike

Citaat van: lieven op 23 mei 2005 - 11:28:22
ik snap eigenlijk niet wie dat micheal als man van de race genomen heeft (4 man!!)
hij heeft niks laten zien, behalve het oneerlijke van u eigen ploegmaat!!! voorbijsteken in de laatste ronden alhoewel rubens dat puntje extra veel meer heeft verdient dan ms!!
alle das mijn mening he
ik heb op montoya gestemd: van voorlaatste naar 5de in monaco: fantastisch!!
en op mclaren:  gewoon chapeau!!

Ik heb als donker-rode niet voor MS gekozen maar voor Kimi en Williams. Maar inhalen is niet oneerlijk. Het is hetgeen we allemaal willen zien.

Wat betreft verdienen: MS zat na de SC fase op 1 volle ronde, op het eind van de race op ongeveer 35 seconden, en dat ondanks het feit dat hij nog ongeveer 25 seconden kwijtgespeeld aan zijn 2e pitstop. RB was zo dom om te snel te rijden in de pits. Of MS de punten dan meer verdient dan RB of niet laat ik in het midden, maar RB verdient ze zeker niet meer dan MS.

Wat ik wel gezien heb, is dat RB op de baan niemand heeft ingehaald, terwijl MS dat wel deed. En moest de race 300 meter langer geweest zijn, had hij er nog een meer ingehaald. Hij zat nog maar een halve ronde achter Ralf en had al gevonden hoe er voorbij te gaan, de RB heeft daar een hele tijd gezeten zonder de oplossing te vinden. Met hetzelfde materiaal als MS, notabene...

In mijn boekje verdient diegene het meest de punten die voor de andere eindigt. Toch zeker als de uitslag niet vervalst is door een of ander incident waar de betrokkenen geen schuld aan hebben.

Amateur

Piloot: Kimi, ook vanwege de sterke kwalificatie
Team: Williams, verdiend op het podium

The Iceman

Kimi en Mclaren, gewoonweg niet te kloppen het ganse weekend !

razzle_dazzle

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...

Amateur

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Onzin. Voor de helft dan toch.  Ik vond Michael Schumacher's prestaties vorige jaren helemaal niet vanzelfsprekend.  Het was zalig en ik heb ervan genoten.  :) Net daarom kan ik nu ook Kimi's overwinning des te meer op prijs stellen.  Hoewel ik niet wil ontkennen dat ik Kimi sympathieker vind dan Alonso, kan het ook niet helpen.  ;)

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 mei 2005 - 21:51:08
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.
En nu denk jij dat Ferrari niet plots uit het niets kan terugkomen. Mar je ziet, het is mogelijk. Groot zal mijn vreugde zijn als Ferrari daar plots weer staat en jullie allemaal voor aap zet  :D :D :D
Je bevriend je met de gedachte dat het hen niet zal lukken om het snel te doen. Was mijn gedacht ook altijd over McLaren. Dan zal je teleurstelling ook groot zijn als het hen wel lukt. Ik vondt het ook héél raar hoe McLaren dat plots deed  :D :D :D
Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

Hier zou ik dan toch Mika willen citeren: "om een groot winnaar te zijn, moet je eerst een goede verliezer zijn".  :P :D ;D
Maar aangezien jullie nu al aardig aan het verliezen zijn is het je miss wel gegund. Lekker toch: je zo eventjes in het 6e leerjaar wanen  ;) ;D

Ach op het einde krijgt iedereen wat het verdient, maar ik vrees ook de plotselinge terugkeer van Ferrari van af het moment dat er wat meer tijd tussen de GP's zitten...Maar ondertussen: i sit back and watch the show, want we hebben toch echt wel al  enkele mooie races gehad. Met Alonso, en Raikkonen én Schumacher en Montoya en Toyota, BAR (?) die allemaal nog mee kunnen spelen voor overwinningen.
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: Roel op 24 mei 2005 - 22:26:04
Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

Hier zou ik dan toch Mika willen citeren: "om een groot winnaar te zijn, moet je eerst een goede verliezer zijn".  :P :D ;D
Maar aangezien jullie nu al aardig aan het verliezen zijn is het je miss wel gegund. Lekker toch: je zo eventjes in het 6e leerjaar wanen  ;) ;D
Niks te jullie ;)

Ik kan er verrassend goed tegen, dat verliezen. Kwestie van relativeren met de vorige jaren als pronkstukken ;)

Jasper

Citaat van: Roel op 24 mei 2005 - 22:26:04
Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

Hier zou ik dan toch Mika willen citeren: "om een groot winnaar te zijn, moet je eerst een goede verliezer zijn". :P :D ;D
Maar aangezien jullie nu al aardig aan het verliezen zijn is het je miss wel gegund. Lekker toch: je zo eventjes in het 6e leerjaar wanen ;) ;D

Ach op het einde krijgt iedereen wat het verdient, maar ik vrees ook de plotselinge terugkeer van Ferrari van af het moment dat er wat meer tijd tussen de GP's zitten...Maar ondertussen: i sit back and watch the show, want we hebben toch echt wel al enkele mooie races gehad. Met Alonso, en Raikkonen én Schumacher en Montoya en Toyota, BAR (?) die allemaal nog mee kunnen spelen voor overwinningen.

Heb je de kalender al wel eens bekeken eigenlijk? "Wat meer tijd tussen de GP's" komt dit seizoen éénmaal voor: tussen Hongarije en Turkije (31 juli - 21 augustus). Verder zit er heel dikwijls één week tussen de GP's:
Nu, Monaco - Europa (22-29 mei)
Canada - USA (12-19 juni)
Frankrijk - Engeland (3-10 juli)
Duitsland - Hongarije (24-31 juli)
Italië - België (4-11 september)
Japan - China (9 - 16 oktober)

En waarschijnlijk vallen die drie weken binnen het zomerse testverbod.

Met andere woorden, als dat je grootste zorg is (bij mij niet het geval voor alle duidelijkheid): heb geen zorgen! ;)

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 24 mei 2005 - 22:12:30
Citaat van: Jasper op 24 mei 2005 - 21:51:08
Citaat van: Razzle_dazzle op 24 mei 2005 - 21:02:54
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 mei 2005 - 18:55:24
Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

Ik citeer mezelf...
Misschien is het wel omdat de McLaren zo verrassend uit de hoek komt door de laatste races zo uit het niets te domineren. Bij het begin van de Ferrari-dominantie had ik ook veel respect voor Schumi hoor.
En nu denk jij dat Ferrari niet plots uit het niets kan terugkomen. Mar je ziet, het is mogelijk. Groot zal mijn vreugde zijn als Ferrari daar plots weer staat en jullie allemaal voor aap zet  :D :D :D
Je bevriend je met de gedachte dat het hen niet zal lukken om het snel te doen. Was mijn gedacht ook altijd over McLaren. Dan zal je teleurstelling ook groot zijn als het hen wel lukt. Ik vondt het ook héél raar hoe McLaren dat plots deed  :D :D :D
Dus, let op men woorden, op een dag staat Ferrari er weer, van achter de grote sprong naar. Vergeef het me op voorhand dat ik jullie op die dag grandioos ga uitlachen en belachelijk maken. Ban mij niet van het forum voor die zonde  ;) :D :D :D

Misschien heeft Ferrari besloten weer eens 21 jaar niets te presteren...  ;) ;D 8)