Man en team van de race: Monaco

Gestart door Ferrari 2010, 22 mei 2005 - 17:13:41

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race? En wat was het team van de race?

Kimi Raikonnen
18 (62.1%)
Nick Heidfeld
6 (20.7%)
Mark Webber
2 (6.9%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Juan Pablo Montoya
6 (20.7%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Michael Schumacher
5 (17.2%)
Rubens Barichello
0 (0%)
Filippe Massa
0 (0%)
Jarno Trulli
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)
McLaren
20 (69%)
BMW-Williams
17 (58.6%)
Renault
0 (0%)
Toyota
0 (0%)
Ferrari
2 (6.9%)
Sauber
0 (0%)
Jordan
0 (0%)
Minardi
0 (0%)
Red Bull
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Ferrari 2010

Ja, wie?
+ iets nieuws, team van de race (eens zien wat dat word)  ;D ;D Vanaf nu kan je 2 stemmen uitbrengen, niet apart team en rijder dus als je echt wil ook op 2 rijders en niet op een team of omgekeerd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

McLaren, ze hebben na zoveel geprul eindelijk een beest van een wagen klaar.
MS, nogal subjectief maar ik bewonder hoe hij niet opgaf nadat hij achter Kimi reed met 1 ronde achterstand. Het blijven jagen heeft hem uiteindelijk voor Rubens en bijna voor Ralf gebracht.

Mikacouli

Kimi als rijder. Heeft op een nogal dominante wijze de race gewonnen. Niet enkel de race maar ook de kwalificaties.... vandaar

Als Team McLaren natuurlijk. Ik had in het begin van het seizoen nooit verwacht dat ze zo'n goede wagen gingen maken tegen Monaco. Ik sta perplex.

Maar ook een mooi resultaat voor Williams. De overwinning heeft de doorslag op mn keuze gemaakt.

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 17:18:56
McLaren, ze hebben na zoveel geprul eindelijk een beest van een wagen klaar.
MS, nogal subjectief maar ik bewonder hoe hij niet opgaf nadat hij achter Kimi reed met 1 ronde achterstand. Het blijven jagen heeft hem uiteindelijk voor Rubens en bijna voor Ralf gebracht.
Ik heb exact hetzelfde gestemd.
McLaren heeft nu echt wel bevestigd (hoewel ik na vorige GP al niet meer aan hun kracht twijfelde). Ik wilde nog op Williams stemmen, maar Monaco is anders dan de andere races, dit resultaat wilt bij mij niets zeggen.
MS heeft er toch maar mooi het 2de snelste rondje uitgeperst, fantastisch. De Ferrari is dus snel, dat kan niemand tegenspreken, maar helaas, eens ze die snelheid hebben is de top al beslist...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 17:23:53MS heeft er toch maar mooi het 2de snelste rondje uitgeperst
1 M. Schumacher 1.15.842 (Lap40)
2 K. Raikkonen 1.15.921 (Lap41) +0.079
3 F. Alonso 1.16.600 (Lap19) +0.758

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 17:36:45
Citaat van: Schumi 2005 op 22 mei 2005 - 17:23:53MS heeft er toch maar mooi het 2de snelste rondje uitgeperst
1 M. Schumacher 1.15.842 (Lap40)
2 K. Raikkonen 1.15.921 (Lap41) +0.079
3 F. Alonso 1.16.600 (Lap19) +0.758
ah, leuk, dat heb ik dan net gemist. Ik had de ronde gezien dat Schumi snelste ronde reed en Raikonnen direct iets sneller deed. Opvallend, vind je niet, de Ferrari en de McLaren zijn duidelijk de snellere wagens, maar helaas komt dat bij Ferrari te laat... Je kan duidelijk zien dat als Ferrari nu eens van begin af aan die snelheid had dat ze met McLaren zouden kunnen vechten en zouden beide teams samen de rest een heel eind achter zich laten. Oei, ff opletten, ik begin alweer te dromen  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Mooie prestatie van Kimi. Maar hij heeft er nooit voor moeten vechten, van de eerste tot de laatste ronde uit het zicht van iedereen. Daarom heb ik gestemd voor Webber (en ook wel Heidfeld) en Williams. Prachtige presatie, ik had ze nooit op het podium verwacht. Ze hebben gezorgd voor een prachtige slotfase.
Geen enkel team zit op het niveau van McLaren. Maar hoe meer er dichter komen, hoe liever!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

lieven

Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 17:18:56
McLaren, ze hebben na zoveel geprul eindelijk een beest van een wagen klaar.
MS, nogal subjectief maar ik bewonder hoe hij niet opgaf nadat hij achter Kimi reed met 1 ronde achterstand. Het blijven jagen heeft hem uiteindelijk voor Rubens en bijna voor Ralf gebracht.
dan bewonder ik ook de mensen van minardi enzo!!
aiemand die opgeeft gewoon omdat hij op een ronde wordt gezet, verdient het dan niet om fans te hebben :)
gelukkig dus dat hij niet opgaf :)

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 22 mei 2005 - 17:55:16
Citaat van: BenedictusXVII op 22 mei 2005 - 17:18:56
McLaren, ze hebben na zoveel geprul eindelijk een beest van een wagen klaar.
MS, nogal subjectief maar ik bewonder hoe hij niet opgaf nadat hij achter Kimi reed met 1 ronde achterstand. Het blijven jagen heeft hem uiteindelijk voor Rubens en bijna voor Ralf gebracht.
dan bewonder ik ook de mensen van minardi enzo!!
aiemand die opgeeft gewoon omdat hij op een ronde wordt gezet, verdient het dan niet om fans te hebben :)
gelukkig dus dat hij niet opgaf :)
het zou inderdaad heel laf zijn, van eender welk team, dat ze zouden opgeven als ze gedubbeld worden. het zou nu tegenwoordig ook wel heel lomp zijn ivm de kwali maarkom. Misschien van daar dat Minardi van heel wat ook niet speciaal MMinardi fans een hoop sympathie krijgt, omdat zij na al die tegenslagen toch maar elke GP weer op de grid staan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Jasper

Team: McLaren. Rijder: moeilijk: kandidaten zijn Kimi, Heidfeld en Montoya (wat een opmars!!!). Heb toch voor Kimi gekozen omdat het niet evident is in Monaco foutloos te rijden.

Eric

mooie race van Kimi, toch heb ik niet gekozen voor de Fin...de titel van "Man van de race" is volgens mij voor Nick Heidfeld...prachtig inhaalmanoeuvre.

Titel voor team van de race... McLaren, een goede strategie om Monty naar voor te loodsen

razzle_dazzle

Tiens als Schumacher vorig jaar een hele race op kop reed was dat allemaal vanzelfsprekend maar als Kimi losjes 25 seconden voorsprong op Alonso heeft is dat moeilijk. Onvoorstelbaar hoe sommigen van mening kunnen veranderen...

IVY440

Rijder: Kimi : pole + simpele overwinning
Team: Williams-BMW : met 2 op het podium zegt genoeg.

Doefie

Williams en McLaren, met hun 2 coureurs.