De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

Juan Pablo

wie doet het 't beste in Bahrein... stem er maar op los!
ik zelf heb op Renault gestemd, omdat zij ook de 1ste 2 races domineerde, ik denk niet dat Ferrari er nu al wat aan kan doen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Op aanvraag van Schumi 2002, zijn we er dan met de GP van Bahrein.

Alles wat jullie kwijt willen over deze GP, schrijf of zever er maar op los  ;)

Niet veel woorden meer aan vuil maken, jongens en meisjes:

Let's go  :)

Jasper

Ik heb ook voor Renault gekozen. De concurrentie is nog niet helemaal klaar, al komt er wel verbetering in denk ik.

Jasper

't Is allemaal de schuld van Ferrari!

Ferrari 2010

Ik hoop uit de grond van men hart dat Ferrari hier zal presteren
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Wedereom een hete GP, Ferrari met hun nieuwe wapen, we mogen ons schrap zetten voor de wedstrijd.
Wat doen de banden, zijn de Michelins werkelijk zoveel beter, of was Ferrari nu zo slecht de voorbije 2 GP's?

Mijn voorspelling: 1. Fisico   2. Alonso   3. M. Schumacher

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 27 maart 2005 - 11:21:19
't Is allemaal de schuld van Ferrari!

En nog meer van Schumacher  ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 27 maart 2005 - 11:23:38
Wedereom een hete GP, Ferrari met hun nieuwe wapen, we mogen ons schrap zetten voor de wedstrijd.
Wat doen de banden, zijn de Michelins werkelijk zoveel beter, of was Ferrari nu zo slecht de voorbije 2 GP's?

Mijn voorspelling: 1. Fisico   2. Alonso   3. M. Schumacher
Jawel, en het beruchte zinnetje is al aanwezig   ;D

Heeft Brigestone werkelijk een beter compound gevonden op die paar dagen tijd? Is Ferrari sterker en gaan ze nu eindeloijk kunnen meestrijden voor de ECHTE punten? Nog een hoop vragen in mijn hoof aanwezig, maar mijn voorspelling voor derace zal alvast iets in de aard van 1. M. Schumacher  2. Rubens   3. Alonso zijn.


BTW: we hebben altijd al "De GP van...". Misschien mooi om deze trend aan te houden, staat trouwens ook mooier (vind ik)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2002 op 27 maart 2005 - 11:31:15

BTW: we hebben altijd al "De GP van...". Misschien mooi om deze trend aan te houden, staat trouwens ook mooier (vind ik)

Heb efkes gekeken, maar forumleden kunen een titel van een topic niet veranderen zie ik

Supermariobros

Ik heb voor Renault gekozen, ze presteerden erg sterk in Australië en Maleisië en denk wel dat ze die trend kunnen verder zetten.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 27 maart 2005 - 11:38:50
Citaat van: Schumi 2002 op 27 maart 2005 - 11:31:15

BTW: we hebben altijd al "De GP van...". Misschien mooi om deze trend aan te houden, staat trouwens ook mooier (vind ik)

Heb efkes gekeken, maar forumleden kunen een titel van een topic niet veranderen zie ik
Ah, nog een moderator voorrecht dus. Jaaaaaaaspeeeeeer?  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Voor de duidelijkheid zijn de topics van Racing Bull en Supermariobros samengevoegd ;)

The Iceman

#12
Ik vermoed dat Renault in Bahrain nog altijd de lakens zal uitdelen. Mclaren doet hopelijk wat beter dan in Maleisië en zie hen achter de Renaults finishen met een close fight met Williams. Denk dat beide Britse teams momenteel aan elkaar gewaagd zijn. Ferrari gaat sneller zijn dan in Maleisië, maar gaat de betrouwbaarheid van hun nieuwe machine hen geen parten spelen ????
Verwacht ook weer een sterk Toyota dat de lijn van Maleisië definitief gaat doortrekken. Red Bull gaat voor de eerste keer buiten de punten vallen vrees ik omdat de grote teams met de puntjes gaan lopen  :-[ Dus hier mijn prognose :

1. Alonso
2. Fisichella
3. Raikkonen
4. Trulli
5. Webber
6. Montoya
7. Heifeld
8. M Schumacher

Ben eens benieuwd of er iets juist van gaat zijn  ;D
Voor mij mag winnen wie er wil, maar hopelijk eindelijk eens wat meer spanning en gevechten op de baan aub !
Verwacht eerlijk gezegd eigenlijk pas dat Mclaren kan meestrijden voor de overwinning als we terug in Europa zijn. Vind nog altijd dat het Formule 1 seizoen daar pas echt begint !



Juan Pablo

mijn voorspelling:

1. Alonso
2. m.Schumacher
3.Raikkonen
4.Fisico
5.Webber
6.Montoya
7.Heidfelt
8. Coulthard

DNF: Monteiro-Barrichello-Button-Klien-Villeneuve-Trulli

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Ik denk dat er voor Ferrari wel een podium in zit. Tenzij er natuurlijk een idiote regenbui zich komt mengen met de show op zaterdag. De nieuwe Ferrari gaat nog niet optimaal zijn, zeker de bridgestones nog niet. Maar het zou een goede voorbereiding moeten zijn voor Imola.

Ik denk dat Alonso nog niet zo gemakkelijk kampioen zal worden eens hij Schumacher achter zich aan krijgt.

1. Fisico
2. M. Schumacher
3. R. Barrichello