De GP van Bahrein

Gestart door Juan Pablo, 27 maart 2005 - 11:17:18

« vorige - volgende »

Welk team zal het in Bahrein het beste doen?

Ferrari
BAR
Renault
Williams
McLaren

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 09 april 2005 - 14:55:44
Citaat van: FerrariMan op 09 april 2005 - 13:37:27McLaren heeft momenteel een groter budget en toch heeft Ferrari een snellere (onbetrouwbare) wagen.
Volgens mij zijn die budgetten ten eerste maar schattingen.

Maar vooral: het is maar de vraag wat nu het beste is: 2 races van het seizoen met een slechte wagen rijden en niet meekunnen en de derde race uitvallen of je banden opvreten, of drie races consistent punten pakken. McLaren heeft (misschien) een groter budget, en meer punten, dat is wat telt. Maar daar gaat deze dicussie niet over natuurlijk.
Ik ben blij dat je het zelf inziet.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 09 april 2005 - 17:04:27
Citaat van: Mikacouli op 09 april 2005 - 14:33:49
Citaat van: FerrariMan op 09 april 2005 - 13:37:27
flauw argument dat is.

Toyota domineert nu ook niet, McLaren ook niet.

En ferrari ook niet...
Ik bedoel daar gewoon mee dat ze beiden niet domineren terwijl ze volgens velen een hoger budget hebben dan Ferrari. Met andere woorden, geld alleen brengt geen succes. Dus ik snap dat steekje weeral niet.
Ik denk dat het steekje gemakkelijk te verklaren is omdat Mikacouli je een beetje verkeerd begrepen had en zich ook gestoken voelde omdat jij McLaren vernoemde en Ferrari niet. Niets om over te gaan nadenken.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 09 april 2005 - 17:04:27
Citaat van: Mikacouli op 09 april 2005 - 14:33:49
Citaat van: FerrariMan op 09 april 2005 - 13:37:27
flauw argument dat is.

Toyota domineert nu ook niet, McLaren ook niet.

En ferrari ook niet...
Ik bedoel daar gewoon mee dat ze beiden niet domineren terwijl ze volgens velen een hoger budget hebben dan Ferrari. Met andere woorden, geld alleen brengt geen succes. Dus ik snap dat steekje weeral niet.

Dat was geen steekje hoor, gewoon een vermelding. That's all.

Waarmee zijn we eigenlijk bezig. We discussieren over iets waar we dezelfde mening over hebben. :-\ Zal uit gewoonte zijn zeker ;) :D

Bruno

Citaat van: Mikacouli op 08 april 2005 - 21:36:44
Citaat van: Bruno op 08 april 2005 - 19:20:52
Als ik het me goed herinner stond dat elders al een 3-tal weeken geleden ook hoor. Ik wilde het nog posten toen er hier sprake van was dat het niet meer dan normaal was dat Ferrari met hun gigantisch budget zo goed gepresteerd heeft (vorig jaar dan toch  ;))

Dit terwijl er nu andere teams een groter budget hebben en nog steeds de prestaties van het rode team van vorig jaar niet kunnen herhalen.  :o

Soms bereik je niet alles met geld. Dat zou jij moeten weten.
Je moet de juiste personen op het juiste moment in de juiste omstandigheden hebben.

Daar gaat het hem inderdaad over. En als 1 van de personen in het raderwerk beloond word met de 1ste rijder status kan je daar ook niets tegen inbrengen.

Als je dan de commentaar van sommigen hoort: "Met die wagen kan elke piloot winnen als hij mag" (ik spreek duidelijk over de vorige seizoenen  ;) ) dus is de huidige rijder niet zo goed als er beweerd word.

Dan moeten die mensen zich maar eens terug de zin: "De juiste mensen op de juiste plek" voor de geest halen. Want eerst meehelpen aan het ontwikkelen van een topwagen en dan nadien zomaar opzij geschoven worden lijkt me niet erg eerlijk.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno