De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

The Iceman

Het bewijs is geleverd dat Bridgestone nog steeds de beste regenbanden heeft. Onze Indische vriend Karthikeyan op een vierde stek met het Japanse rubber onder zijn Jordan. En Albers die toch alvast zijn teamgenoot naar huis rijdt.

Doefie

Citaat van: jimpunkrawker op 04 maart 2005 - 23:44:34
Citaat van: DoefieF1 op 04 maart 2005 - 23:41:55
Ik kan die filmkes niet eens openen...


Hehe, zelfs Schumache strand op 0.6 van Räikkönen's beste tijd ... miljaar, nu is Rubens 1.5 seconden sneller  :-\ ... en nu Schumacher 0.6 sneller dan Barrichello  :(

Rechtermuisknop - doel opslaan als en voalá! (als ik het goed spel)

kheb het een minuut geleden nog gedaan.

Zal eens proberen ... en het is voilà  :) ;)

Doefie

Karthikeyan lijkt nog niet zo'n slechte regenracer te zijn ... hoewel je niet op kwalificatie's mag afgaan natuurlijk.

Doefie

Opnieuw een sessie die met regen is begonnen  :)

Sept

Hopelijk regent het dan ook doorlopend tijdes de kwalificaties want met een opdrogende baan over 2 uur heb je morgen al meteen de eerste rare startgrid..
1991 - 2004 = 7


Ferrari 2010

Dit is een raar zicht in de gazet  :o :o Spacepakskes waren beter, maar het zal wel wennen zeker?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

#97
Geweldige kwalificatie ! Regen, stop, droog, Villeneuve schuift eraf, Fisichella zet zijn snelste tijd neer, en dan beslissen de weergoden dat Massa niet verder mag doen ;D
Schuif, schuif, schuif, crash van Sato, rode vlag, heel harde wind, schuif schuif.

Morgen en overmorgen meer van dat !

... en nu gaan slapen, is intussen al 4.13u en ben al sinds 23u F1 hier aan het posten (ben 16 uur wakker)

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 05 maart 2005 - 04:13:18
Geweldige kwalificatie ! Regen, stop, droog, Villeneuve schuift eraf, Fisichella zet zijn snelste tijd neer, en dan beslissen de weergoden dat Massa niet verder mag doen ;D
Schuif, schuif, schuif, crash van Sato, rode vlag, heel harde wind, schuif schuif.

Morgen en overmorgen meer van dat !
tios te hopen voor meer van dat, maar laat ze die keer schumi sparen é ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 05 maart 2005 - 04:14:21
Citaat van: DoefieF1 op 05 maart 2005 - 04:13:18
Geweldige kwalificatie ! Regen, stop, droog, Villeneuve schuift eraf, Fisichella zet zijn snelste tijd neer, en dan beslissen de weergoden dat Massa niet verder mag doen ;D
Schuif, schuif, schuif, crash van Sato, rode vlag, heel harde wind, schuif schuif.

Morgen en overmorgen meer van dat !
tios te hopen voor meer van dat, maar laat ze die keer schumi sparen é ::)

Die mag ook is in de brokken delen he  8)

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 05 maart 2005 - 04:16:43
Citaat van: Schumi 2002 op 05 maart 2005 - 04:14:21
Citaat van: DoefieF1 op 05 maart 2005 - 04:13:18
Geweldige kwalificatie ! Regen, stop, droog, Villeneuve schuift eraf, Fisichella zet zijn snelste tijd neer, en dan beslissen de weergoden dat Massa niet verder mag doen ;D
Schuif, schuif, schuif, crash van Sato, rode vlag, heel harde wind, schuif schuif.

Morgen en overmorgen meer van dat !
tios te hopen voor meer van dat, maar laat ze die keer schumi sparen é ::)

Die mag ook is in de brokken delen he  8)
uiteindelijk hebde gelijk daarmee ze, maar konden ze daarboven geen 4 minuten wachten voordat ze begonnen ????
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Schit-te-rende start van het seizoen!  :) ;D Zoiets maakt het natuurlijk héél leuk om naar een race te kijken. Benieuwd of Michael ook effectief achter de Minardi's moet starten... Want hij moet 7 seconden proberen te overbruggen in de volgende kwali! Ferrari zou wel eens flink kunnen gaan protesteren!  ;) :)

Er was nog twijfel maar die is weg. Vannacht kijk ik 'live' naar de F1!!  ;D 8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: Bjorn op 05 maart 2005 - 07:27:48
Schit-te-rende start van het seizoen!  :) ;D Zoiets maakt het natuurlijk héél leuk om naar een race te kijken. Benieuwd of Michael ook effectief achter de Minardi's moet starten... Want hij moet 7 seconden proberen te overbruggen in de volgende kwali! Ferrari zou wel eens flink kunnen gaan protesteren!  ;) :)

Er was nog twijfel maar die is weg. Vannacht kijk ik 'live' naar de F1!!  ;D 8)
Ja, 7 seconden is een hele brok. Ik denk dat hij dat niet wegkrijgt, tenzij er iets met de minardi's gebeurd. Hoewel hij die op de eerste meters van de race al wel voorbij zal kunnen gaan wordt het toch een hele klus om helemaal in de voorhoede te geraken.

Gewoon hpen dat er volgende sessie 15 crashen, dan staat hij nog 5de ofzo  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

Ik hou me al een tijdje afzijdig maar ik snap niet dat mensen dit kwalificatie systeem toejuichen.

Is dit een sport waar de snelsten beloond worden, of is een kwalificatie een kansspel?

Komaan hé, het kan toch niet de bedoeling van een kwalicatiesysteem zijn dat de beste van de wereld zonder een fout van hemzelf achter de Minardi's moet starten.

In het systeem van vorig jaar kon hij nog op pole eindigen door een super tweede kwalificatie te rijden, nu kan hij enkel maar hopen op een 15 plek voor de Minardi's.
En Schumacher deed NIKS fout hé!

Dit optellen van beide sessies is een giga flop en dient snel afgevoerd te worden.

Ik zie graag races van de besten tegen de besten. Als een loterij gaat bepalen dat één van de besten achterin moet starten en zijn motor moet afjanken, zijn één setje banden moet opofferen om Minardi's en dergelijke in te halen, dan is het voor mij geen sport.

Dit is misschien leuk voor de sporadische F1 kijker, ik ben zwaar ontgoocheld in dit systeem. Maar eigenlijk wist ik het al op voorhand, beide tijden optellen zal het hele jaar door blijven leiden tot waardeloze kwalificaties.

Zo, dat is dan weer gezegd. Nu weer mijn mond proberen te houden.

mijn gedacht op www.eze.be

MS Fan

Helemaal gelijk Luc. Vooral in combinatie met de nieuwe motor en banden regels is de nieuwe kwalificatie inderdaad dikke zever. Nu is Schumi het slachtoffer, volgende keer maakt Kimi (of één van de 18 andere courreurs :)) een schuiver in sessie 1 en de hele race is om zeep. Vorig jaar kon je nog voor een agressieve pitstop gaan als ge achteraan moet starten, ik vrees dat er dat dit jaar niet meer inzit :( Spijtige zaak. Och ja, we zien wel wat het geeft ...
A sick mind is a true delight ...