De GP van Australië!

Gestart door Tim C, 25 februari 2005 - 11:59:13

« vorige - volgende »

KVDracer

Nu wil iemand van de veiligheid of van de politie van Melbourne de organisatie bestraffen omdat ze tijdens de parade in Melbourne te snel gereden hebben, want de V8-supercar heeft 157km/u gereden en Albers zeker 200km/u  ;D Zie je hun al 50 km/u rijden in bebouwde kom of 70km/u  :D De mensen gaan dan pas sensatie beleven  :) Er lopen hier toch e paar zeveraars rond zelle op deze aardkloot.

MS Fan

Het seizoen is nog niet begonnen, of de VRT flatert al !!! :o :o Net het journaal aan het volgen voor de eerste F1 beelden vanuit Australie. Die worden dan ook nog aangekondigd bij het begin van het sport hoofdstuk maar eerst gaan we live naar Kim Gevaert voor de halve finale van de 60m. Dat loopt natuurlijk uit door een valse start dus ... 'De start van het F1 seizoen houden we later nog tegoed'. Ik dacht dat ik gek werd !!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
A sick mind is a true delight ...

IVY440

Ze zullen gedacht hebben : de Roden winnen alles dus worden we ook rood  :P

Bruno

Citaat van: SaffierFM op 04 maart 2005 - 18:42:04
Citaat van: Vulture op 04 maart 2005 - 16:43:22
Voor de geïnteresseerden, een paar filmpjes te vinden op:
deze link
Zaterdagnacht/zondagochtend kan niet vlug genoeg daar zijn  :D
k'Weet niet of het bij anderen ook zo is maar het duurt een eeuwigheid voor de filmpjes te voorschijn komen  :o
Hmm, ik had ze toch op een paar secs binnengehaald hoor.  ???

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: MS Fan op 04 maart 2005 - 19:54:09
Het seizoen is nog niet begonnen, of de VRT flatert al !!! :o :o Net het journaal aan het volgen voor de eerste F1 beelden vanuit Australie. Die worden dan ook nog aangekondigd bij het begin van het sport hoofdstuk maar eerst gaan we live naar Kim Gevaert voor de halve finale van de 60m. Dat loopt natuurlijk uit door een valse start dus ... 'De start van het F1 seizoen houden we later nog tegoed'. Ik dacht dat ik gek werd !!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Vond ik dus ook erg, als ze dan nog zegden waar en wanneer we het beloofde artikel te zien zouden krijgen...

Goed bezig hoor.  ::)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

The Iceman

Conclusie na de eerste dag volgens mij.  Mclaren behoudt zijn goede vorm van tijdens de wintertesten en de wagen lijkt terug een winner te zijn qua snelheid ( betrouwbaarheid zullen we weten na zondag ). Williams lijkt momenteel in een dipje te zitten ( Heidfeld zijn derde plaats is volgens mij te danken aan weinig benzine ) aangezien local hero Webber niet verder kwam dan een 15e stek. Ferrari komt precies een beetje tekort om mee te kunnen strijden voor de overwinning ( al kunnen ze natuurlijk vandaag ook blufpoker gespeeld hebben ). Renault had ik wat sneller verwacht vandaag. BAR vermoed ik, gaat het moeilijk krijgen om de prestaties van 2004 te kunnen herhalen. Toyota blijft ter plaatse trappelen en er is nog niet veel verbeterd na het rampzalig seizoenvan 2004. Sauber deed het heel goed met Massa vandaag, maar daar heeft de benzinevoorraad ook wel iets mee te maken vermoed ik. Het is alleszins te hopen voor Speedy Jack, anders gaat het toch één seizoen teveel worden voor de symphatieke Canadees. Red Bull verraste me alvast met de snelle tijden tijdens de eerste sessie. Tijdens de tweede sessie ging het iets minder, maar denk wel dat het team voor enkele verrassingen kan zorgen dit seizoen. Wat Jordan betreft zie ik onze Nederlandse vriend Doornbos snel het stoeltje overnemen van één van de huidige rijders. Vrees dat die Indiër zijn F1 carrière geen lang leven beschoren zal zijn, al was hij in de tweede sessie toch sneller dan de Nederlander. Wat Minardi betreft ????? Zullen we morgen zien hé ! Natuurlijk kan morgen alles weer terug veranderd zijn, omdat we niet weten met welke setup en met hoeveel benzine iedereen heeft gereden vandaag, maar dit is alleszins wat ik ervan verwacht ! Vrees vooral voor de bandjes zondag en wie vanaf de start er als een kanonskogel vandoor gaat, komt van een kale reis terug. Dus banden sparen, defensief rijden in het begin, niet teveel risico's nemen met de kans de voorbanden te flatspotten ??? Denk dat de ervaren rijders een streepje voor gaan hebben op de rookies. Bridgestone vs Michelin ????? Ik denk dat het Franse merk momenteel de overhand heeft, maar Bridgestone kennende ben ik ervan overtuigd dat zij zeker niet bij de pakken hebben blijven zitten gedurende de winter en zondag met Ferrari wel eens voor de verrassing kunnen zorgen. Want welke piloot heeft er momenteel het meeste ervaring in F1 ??? Al hoop ik natuurlijk op een Mclaren dubbel met een bloedstollend gevecht tussen Kimi en Monty tot de chequered flag.  

Doefie

Citaat van: Bruno op 04 maart 2005 - 20:21:30
Citaat van: MS Fan op 04 maart 2005 - 19:54:09
Het seizoen is nog niet begonnen, of de VRT flatert al !!! :o :o Net het journaal aan het volgen voor de eerste F1 beelden vanuit Australie. Die worden dan ook nog aangekondigd bij het begin van het sport hoofdstuk maar eerst gaan we live naar Kim Gevaert voor de halve finale van de 60m. Dat loopt natuurlijk uit door een valse start dus ... 'De start van het F1 seizoen houden we later nog tegoed'. Ik dacht dat ik gek werd !!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Vond ik dus ook erg, als ze dan nog zegden waar en wanneer we het beloofde artikel te zien zouden krijgen...

Goed bezig hoor.  ::)

Mijn eerste reactie was ook van "ze zijn weer goed begonnen"  ::) :-\

phil69

Citaat van: Vulture op 04 maart 2005 - 16:43:22
Voor de geïnteresseerden, een paar filmpjes te vinden op:
deze link
Zaterdagnacht/zondagochtend kan niet vlug genoeg daar zijn  :D
prachtige beelden

Mikacouli

Waren mooie vrije trainingen met vooral de tweede als hoogtepunt.
In de eerste was er maar weing te beleven.
De tweede was idd een mooie sessie.
Een beetje moe geweest op school maar dat was alles. Binnen een goed uur beginnen ze er terug aan. Ik maak me klaar voor een hele nacht wakker te blijven want SBS6 komt met een mooie voorbeschouwing.
Nu is het aan het regenen dus we krijgen een saaie dag op zaterdag. we zien wel.

cookie

ik verwacht wel spektakel in de regen, ze moeten de wagen nu opnieuw gaan afstellen.

Doefie

Sessie is een half uurtje bezig en de regen is gestopt ... zijn wel maar 5 coureurs met een tijd (Räikkönen, Monteiro, Albers, Karthikeyan, Friesacher) en 14 van de 20 met minstens één rondje gereden.

JimPunkRawker

Citaat van: Bruno op 04 maart 2005 - 20:19:17
Citaat van: SaffierFM op 04 maart 2005 - 18:42:04
Citaat van: Vulture op 04 maart 2005 - 16:43:22
Voor de geïnteresseerden, een paar filmpjes te vinden op:
deze link
Zaterdagnacht/zondagochtend kan niet vlug genoeg daar zijn  :D
k'Weet niet of het bij anderen ook zo is maar het duurt een eeuwigheid voor de filmpjes te voorschijn komen  :o
Hmm, ik had ze toch op een paar secs binnengehaald hoor.  ???

zeker een 65kb/s lijntje aan de computer hangen  :D ;D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Doefie

Ik kan die filmkes niet eens openen...


Hehe, zelfs Schumache strand op 0.6 van Räikkönen's beste tijd ... miljaar, nu is Rubens 1.5 seconden sneller  :-\ ... en nu Schumacher 0.6 sneller dan Barrichello  :(

JimPunkRawker

Citaat van: DoefieF1 op 04 maart 2005 - 23:41:55
Ik kan die filmkes niet eens openen...


Hehe, zelfs Schumache strand op 0.6 van Räikkönen's beste tijd ... miljaar, nu is Rubens 1.5 seconden sneller  :-\ ... en nu Schumacher 0.6 sneller dan Barrichello  :(

Rechtermuisknop - doel opslaan als en voalá! (als ik het goed spel)

kheb het een minuut geleden nog gedaan.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

FerrariMan

Het is vrij duidelijk dat Bridgestone een enom voordeel heeft in deze omstandigheden.
Maar voor de rest...ik ben benieuwd.