Nieuwe site lay-out

Gestart door Bart VD, 13 februari 2005 - 09:03:51

« vorige - volgende »

Bart VD

Effe gewoon worden voor ik mijn commentaar spui ;)  Maar bij deze alvast een topic zodat niet iedereen een nieuwe topic opent. ;)
This space for rent

Schumi nr1

Het zal inderdaad effe wennen worden, maar 't ziet er op het eerste gezicht fantastisch uit.  Schoon werk van de maker(s), thumbs up.

Nu even alles verkennen :)

daan

Ziet er geweldig uit mensen! :o

Kimi

Inderdaad wel een beetje wennen, maar het ziet er goed uit  :D

1265 (The one)

Sorry dat ik het zo zeg, maar het trekt op niks!

Wanorde tot en met, onoverzichtelijk.

Tim C

De site heeft inderdaad een andere structuur dan elke andere site, het zal even wennen zijn maar na er een paar maanden in t hebben geleefd is het veel handiger dan vroeger

Bart VD

Misschien nog een leuke "gimmick" i.v.m. de "titels" die we krijgen op basis van het aantal posts (f1Pits Held enzo):

1. Rookie
2. Testdriver
3. Piloot
4. Vice WK
5. Wereldkampioen

En dan voor de admins: Teambaas, Mechanicien, ....

Tis maar een gedacht he.  :) :P
This space for rent

Ruud

Er lijkt een oerwoud aan opties te zijn, wat het er enigszins onoverzichtelijk op maakt. De letters mogen het liefst wat groter - dan hoef je niet zo te turen - en duidelijk contrasterende kleuren m.b.t. nieuwe berichten zou het geheel wat overzichtelijker maken. Keep it simple!

Mikacouli

Ik zal er wel nog moeten aan wennen maar ik denk dat het met tijd de beste keuze zal geweest zijn. :D
Er zijn nog veel dingskes dat ik nog moet uitproberen :)

KVDracer

Pfff, hier zal ek toch nog zwaar mijne weg moete in vinden zelle. Gelijk, wanneer er nu iemand gereageerd heeft op iets, vroeger kon je dan op een pijltje drukken en zo de laatste nieuwe berichten lezen, maar nu vind ik zoiets nie meer terug? Ligt het aan mij of is het zo? Voorts zullen we het wel gewoon worden  :-\

Scuderia Ferrari


Ramses

Citaat van: KVDracer op 13 februari 2005 - 14:40:58
Pfff, hier zal ek toch nog zwaar mijne weg moete in vinden zelle. Gelijk, wanneer er nu iemand gereageerd heeft op iets, vroeger kon je dan op een pijltje drukken en zo de laatste nieuwe berichten lezen, maar nu vind ik zoiets nie meer terug? Ligt het aan mij of is het zo? Voorts zullen we het wel gewoon worden  :-\

Er komt een icoontje "nieuw" ; als je op dat icoontje drukt, gaat hij automatisch naar de laatste post.

Ramses

Citaat van: 1265 (The one) op 13 februari 2005 - 13:34:04
Sorry dat ik het zo zeg, maar het trekt op niks!

Wanorde tot en met, onoverzichtelijk.

Ik denk niet dat die bewering opgaat voor de site zelf (zijnde nieuwspagina's, index, featueres, enz...)
Wat het forum betreft; het is uiteraard andere forumsoftware, die technisch mijlen voorop ligt op wat phpBB momenteel kan bieden

Maar, zoals Ruud e.a. zeggen, hier zijn veel meer opties te vinden dan in phpBB, en de navigatie is enigzins anders...

Het wordt wennen inderdaad, (terwijl alles proefdraaide moest ik ook wennen, maar nu ben ik verkocht!) maar na enige tijd wordt het overzichtelijk, en wie weet, ooit mooi?

mike

Citaat van: Ramses op 13 februari 2005 - 15:04:47
Citaat van: KVDracer op 13 februari 2005 - 14:40:58
Pfff, hier zal ek toch nog zwaar mijne weg moete in vinden zelle. Gelijk, wanneer er nu iemand gereageerd heeft op iets, vroeger kon je dan op een pijltje drukken en zo de laatste nieuwe berichten lezen, maar nu vind ik zoiets nie meer terug? Ligt het aan mij of is het zo? Voorts zullen we het wel gewoon worden  :-\

Er komt een icoontje "nieuw" ; als je op dat icoontje drukt, gaat hij automatisch naar de laatste post.

En wie zegt dat ik naar de laatste post wil gaan? Als ik een dag of twee weggeweest ben wil ik de meest recentetse postS (meervoud) dadelijk kunnen vinden, en niet enkel de laatste! Ik begon dan altijd te lezen op de laatste pagina waarvan ik de vorige keer een stuk gezien had.

PS: Ik vind de nieuwe layout nogal erg onoverzichtelijk.  :(

Ramses

Met de laatste nieuwe post wordt bedoeld de laatste nieuwe postS sinds JOUW laatste bezoek.

Ben je hier dus 6 dagen niet geweest en is in een bepaalde topic 4 pagina's bijgeluld, dan zal als je op nieuw klikt uitkomen bij de laatste nieuwe postS (zijnde die 4 pagina's die erbij kwamen!) sinds jouw laatste bezoek...net als in het vorige forum!