Nieuwe site lay-out

Gestart door Bart VD, 13 februari 2005 - 09:03:51

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 13 februari 2005 - 15:18:32
Citaat van: 1265 (The one) op 13 februari 2005 - 13:34:04
Sorry dat ik het zo zeg, maar het trekt op niks!

Wanorde tot en met, onoverzichtelijk.

Ik denk niet dat die bewering opgaat voor de site zelf (zijnde nieuwspagina's, index, featueres, enz...)
Wat het forum betreft; het is uiteraard andere forumsoftware, die technisch mijlen voorop ligt op wat phpBB momenteel kan bieden

Maar, zoals Ruud e.a. zeggen, hier zijn veel meer opties te vinden dan in phpBB, en de navigatie is enigzins anders...

Het wordt wennen inderdaad, (terwijl alles proefdraaide moest ik ook wennen, maar nu ben ik verkocht!) maar na enige tijd wordt het overzichtelijk, en wie weet, ooit mooi?

1265, zo dacht ik er eerst over, maar nu ik er al meer dan 1uur op bezig ben wordt het echt héél overzichtelijk. Het forum zit vol met opties die ik niet nodig acht, maar wie weet, later misschien wel...  Als ze het zo hadden gehouden dan kwam jij over een jaar hier misschien af met "wat voor een verouderde lay-out en dingen gebruiken die prutsers"...  Ze zijn gewoon een van de weinige site's ide  eens van lay-out veranderen, en daarmee misschien over ene paar jaar veel verder staan dan de site's die niet veranderen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Race

Ziet er mooi uit, zal alleen wel even wennen zijn :).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Juan

Zowel de site als het forum zijn geheel anders dan dat je van een dergelijke site zou verwachten, maar het heeft wel iets. En het is dus idd wel eventjes wennen.
Ook had ik verwacht, toen ik de site voor het eerst bezocht vandaag, dat ik ook meer info zou vinden omtrent rijders, teams etc..., maar spijtig genoeg geven jullie dit nog steeds niet?
Vind het al bij al een verbetering t.o.v. de vorige versie, enkel nog dit: Bij "features" op de hoofdpagina wordt er een andere opmaak gebruikt dan bijv. "Het laatste nieuws" of "Het gesproken woord". Is hier een speciale reden voor?
Juan

KVDracer

Nu staat er bij mij achter iedere topic "nieuw" achter. Is er nergens geen optie om die weg te doen. Zoals op het oude forum, waar je op "alle berichten gelezen" kon klikken enzo werd alles gereset of hoe je het ook mag noemen.

JVA

Citaat van: Juan op 13 februari 2005 - 17:59:07
Zowel de site als het forum zijn geheel anders dan dat je van een dergelijke site zou verwachten, maar het heeft wel iets. En het is dus idd wel eventjes wennen.
Ook had ik verwacht, toen ik de site voor het eerst bezocht vandaag, dat ik ook meer info zou vinden omtrent rijders, teams etc..., maar spijtig genoeg geven jullie dit nog steeds niet?
Vind het al bij al een verbetering t.o.v. de vorige versie, enkel nog dit: Bij "features" op de hoofdpagina wordt er een andere opmaak gebruikt dan bijv. "Het laatste nieuws" of "Het gesproken woord". Is hier een speciale reden voor?

Geduld, er is zelfs meer op komst.....

Tim C

Citaat van: KVDracer op 13 februari 2005 - 18:15:09
Nu staat er bij mij achter iedere topic "nieuw" achter. Is er nergens geen optie om die weg te doen. Zoals op het oude forum, waar je op "alle berichten gelezen" kon klikken enzo werd alles gereset of hoe je het ook mag noemen.
Gelezen onderaan de voorpagina van het forum, en van elk bord.

CitaatZowel de site als het forum zijn geheel anders dan dat je van een dergelijke site zou verwachten, maar het heeft wel iets. En het is dus idd wel eventjes wennen.
Ook had ik verwacht, toen ik de site voor het eerst bezocht vandaag, dat ik ook meer info zou vinden omtrent rijders, teams etc..., maar spijtig genoeg geven jullie dit nog steeds niet?
Vind het al bij al een verbetering t.o.v. de vorige versie, enkel nog dit: Bij "features" op de hoofdpagina wordt er een andere opmaak gebruikt dan bijv. "Het laatste nieuws" of "Het gesproken woord". Is hier een speciale reden voor?
Er is nog meer op komst. Hopelijk krijg ik elke week een extra stukje af :)
Maar: Hold on to your butt :supercool:

De andere lay-out dient om die stukken uit elkaar te halen.

Alan Blues

't Was effe schrikken toen ik m'n pc aanzette. 't Zal effe wennen worden, maar het is zeker en vast de moeite!!!!

Proficiat aan alle medewerkers van F1Pits!!!  8) 8) 8)

dj Peter

Ik keek ook even raar op toen ik f1pits.net betrad zonet :omaar ik moet zeggen: ik was aangenaam verrast!  ;) Sinds een dik jaar heb ik ook mijn eigen webstek en ik weet hoeveel tijd en moeite het kost om iets degelijk op het net te zetten,al moet ik er wel bij zeggen dat ik een amateur op dat gebied hoor.
De nieuwe lay-out oogt héél fris en modern en het gebruik van het forum lijkt me er ook op verbeterd want ik zie dat er wat meer opties   staan in de berichtenbox  ::).Het is even zoeken om alles terug te vinden maar dat went wel!Wie vaak genoeg komt is er zo mee vertrouwd...
En vooral: De website lijkt sneller te laden!
;)Knap werk jongens!
;)

Ce

Supporting K.S.T.V.V. since 1982

razzle_dazzle

Deze nacht dacht ik ff dat ik teveel gedronken had  ;D

Nice work guys  ;)

Supermariobros

Ik vind het wat onoverzichtelijk, maar das nu normaal denk ik.
Na een tijdje zal alles veel overzichtelijker en duidelijker worden, denk ik toch  :D

Ferrari 2010

#26
Hoe langer ik het gebruik,
hoe
meer leuke stuff ik tegenkom dat er
op
de phpbb
fora
niet zijn...  Nu niet dat we die allemaal echt nodig hebben, maar het zijn toch leuke en fleurige dingen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bruno

In een woord -> MOOI!!!

Zal wel even wennen worden maar ziet er op het eerste zicht goed uit, toen ik vernam dat jullie met wat nieuws bezig waren had ik niet verwacht dat de site helemaal anders ging worden. Ik dacht eerst dat ik op een verkeerde favoriet geklikt had toen het venster zich voor de eerste keer opende.  :o


enfin, afscheid van het oude  :'( en verder met het nieuwe.  :-*

Hopelijk word jullie harde werk beloond.  ;)


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Lender

Ik vind het zeker geslaagd, maar de smilies vind ik wat minder :(
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Tim C

ik vind ze geweldig :)

Wat is er mis mee?