Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

dj Peter

Weinig spectaculaire veranderingen aan de nieuwe Williams/BMW,op de voor-en achtervleugels na. Misschien zit de grote verandering onderhuids? In elk geval zie ik het met Heidfeld en Webber wel zitten voor Williams.



Ik heb ook een sterk vermoeden -en ik hoop- dat we een spannender seizoen tegemoet gaan. Nog een dikke maand geduld voor de aftrap..

Jasper

Eeek! Nu kan ik weer niet slapen deze nacht! Zo'n lelijke neus!

KVDracer

Na de eerste verhoging in 2001 waren ook alle neuzen lelijk, maar uiteindelijk maken ze er in de loop van het seizoen toch weer prachtige neuzen van. En die van Ferrari al mooi. Maar ik denk dat we terug een seizoen zoals 2003 gaan te zien krijgen. Want met Heidfeld en Webber heeft Williams twee toprijders die het Ferrari voor de constructeurstitel wel eens moeilijk zouden kunnen maken, voor het kampioenschap bij de rijders betwijfel ik het. En zij gaan elkaar ook niet  van de baan rijden, daarvoor zijn ze beiden te hoffelijk.

Ximi

Citaat van: KVDracer
Citaat van: ericiemand al gezien waar die spiegels staan?  8)
Daarmee zien ze MS beter afkomen als hij hun op een ronde gaat zetten  8)  :lol:

Nee zo:
Raikonnen rijdt vooraan, dan montoya en dan schumacher.  
Montoya ziet in zijn superspiegels dat schumacher hem probeert voorbij te steken, montoya doet de deur dicht (na radio babbel met Ron Dennis)... boink, Schumacher en Montoya out!
Ondertussen heeft Raikonnen zijn superspiegels niet nodig en wint de grand prix  :lol:

Am I dreaming? Yeah right...  :roll:
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Doefie

Citaat van: JasperEeek! Nu kan ik weer niet slapen deze nacht! Zo'n lelijke neus!

Zo worden ze allemaal hoor... succes het komende jaar.

Doefie

Narian Karthikeyan, nieuwste aanwinst van Jordan/Midland:


Roel

Citaat van: DoefieF1Narian Karthikeyan, nieuwste aanwinst van Jordan/Midland:


Wat een lelijke neus! Hangt veel te hoog en die (neus)vleugels, veeeeel te breed,ze moeten echt die reglementeringen aanpassen!
slecht ontwerp!  :wink:
God save Mclaren

Jasper

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: JasperEeek! Nu kan ik weer niet slapen deze nacht! Zo'n lelijke neus!

Zo worden ze allemaal hoor... succes het komende jaar.
Dat dacht ik niet. De vleugels komen hoger, maar waarom terug een halve shark nose nemen?

Na de slagtand nu ook de spitsmuis verkrijgbaar bij Williams...

Alan Blues

Ik denk dat het Prost-Model toch nog iets sneller moet zijn... ;)

Mikacouli

Citaat van: Ximi
Citaat van: KVDracer
Citaat van: ericiemand al gezien waar die spiegels staan?  8)
Daarmee zien ze MS beter afkomen als hij hun op een ronde gaat zetten  8)  :lol:

Nee zo:
Raikonnen rijdt vooraan, dan montoya en dan schumacher.  
Montoya ziet in zijn superspiegels dat schumacher hem probeert voorbij te steken, montoya doet de deur dicht (na radio babbel met Ron Dennis)... boink, Schumacher en Montoya out!
Ondertussen heeft Raikonnen zijn superspiegels niet nodig en wint de grand prix  :lol:

Am I dreaming? Yeah right...  :roll:

Nee, liever JPM niet opofferen.
MS moet er eerst achter kunnen geraken he :wink:

Bruno

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Ximi
Citaat van: KVDracer
Citaat van: ericiemand al gezien waar die spiegels staan?  8)
Daarmee zien ze MS beter afkomen als hij hun op een ronde gaat zetten  8)  :lol:

Nee zo:
Raikonnen rijdt vooraan, dan montoya en dan schumacher.  
Montoya ziet in zijn superspiegels dat schumacher hem probeert voorbij te steken, montoya doet de deur dicht (na radio babbel met Ron Dennis)... boink, Schumacher en Montoya out!
Ondertussen heeft Raikonnen zijn superspiegels niet nodig en wint de grand prix  :lol:

Am I dreaming? Yeah right...  :roll:

Nee, liever JPM niet opofferen.
MS moet er eerst achter kunnen geraken he :wink:

Dat doet ie gewoon tijdens het dubbelen.  :wink:


Nee hoor, ik hoop dat de verschillen dit jaar niet zo groot zijn als de vorige jaren.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Alan Blues

Effe een positieve noot: IK VIND ALLE WAGENS MOOI!!!!!!!!

sledge

Citaat van: Alan BluesEffe een positieve noot: IK VIND ALLE WAGENS MOOI!!!!!!!!

Slijmbal  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Alan Blues

Citaat van: sledge
Citaat van: Alan BluesEffe een positieve noot: IK VIND ALLE WAGENS MOOI!!!!!!!!

Slijmbal  :wink:

That's my middle name! ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Roel
Citaat van: DoefieF1Narian Karthikeyan, nieuwste aanwinst van Jordan/Midland:


Wat een lelijke neus! Hangt veel te hoog en die (neus)vleugels, veeeeel te breed,ze moeten echt die reglementeringen aanpassen!
slecht ontwerp!  :wink:
Waar hebbe ze diene gevonden? In de middle of nowere? Hoogstwaarchijnlijk in een grote bankkluis  :lol:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.