Nieuwe wagens

Gestart door Doefie, 08 januari 2005 - 14:41:02

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik denk dat je centraal een bepaalde lengte lager moogt hebben dan opzij. Dat was bij de vorige verhoging ook zo, daarmee dat iedereen toen ook zo een voorvleugel had.

Roel

:lol:  :lol:
Wat een neus en foeilelijke vleugel  :roll:

Is er geen prijs voor gedrocht van het jaar? bij deze winnen die van Ferrari met een neuslengte!  :P (wat een billenkletser hè)
God save Mclaren

RadioActiveMan

OMFG!!!

Doet me denken aan van die 25 dekker vliegtuigen van 100jaar geleden.
Als ze daarmee maar niet teveel vluchtheuvels tegenkomen op de circuits.

lieven

ma das om sneeuw te scheppen, kan niet anders, zo lelijk!

Jasper

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: sledge*foto_ferrari*
het oogt mooi
Pardon?!??? :shock:

guava85

de rooie baron krijgt eindelijk zijn dubbeldekker :)

Tim C

vind iemand anders dit ook zo'n tussenoplossing om te zien of het veel effect heeft? het komt namelijk nogal vrij on-aerodynamisch over?

Ximi

Als je de rondetijden bekijkt van de F2004M lijkt die dubbeldekker wel snel  :roll:
Als die neus toegestaan en snel is, dan rijden de topteams in Maart allemaal met dubbeldekkers  :!:  :?:
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

dj Peter

Citaat van: Jasper
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: sledge*foto_ferrari*
het oogt mooi
Pardon?!??? :shock:
HET OOGT MOOI  :P Iedereen vind het lelijk,omdat ze zoiets niet gewend zijn. t'Is gewoon een probeersel denk ik, en zoals Ximi zegt: als het werkt en toegelaten is ,rijdt binnenkort iedereen zo rond.

RadioActiveMan

Het is kutlelijk. Iedereeen vind het lelijk omdat het lelijk is. De neus van Williams vorig jaar was lelijk, de X-wings waren lelijk, etc...
Dat iedereen er binnenkort mee rondrijdt als het snel is kan mij geen barst schelen.

Eric

iemand al gezien waar die spiegels staan?  8)

Doefie

Als het wat opleverd, waarom niet?

KVDracer

Citaat van: ericiemand al gezien waar die spiegels staan?  8)
Daarmee zien ze MS beter afkomen als hij hun op een ronde gaat zetten  8)  :lol:

dj Peter

Citaat van: RadioActiveManHet is kutlelijk. Iedereeen vind het lelijk omdat het lelijk is. De neus van Williams vorig jaar was lelijk, de X-wings waren lelijk, etc...
Dat iedereen er binnenkort mee rondrijdt als het snel is kan mij geen barst schelen.
Amaai.....last van een maandaghumeur of zo? :roll:

Doefie

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: RadioActiveManHet is kutlelijk. Iedereeen vind het lelijk omdat het lelijk is. De neus van Williams vorig jaar was lelijk, de X-wings waren lelijk, etc...
Dat iedereen er binnenkort mee rondrijdt als het snel is kan mij geen barst schelen.
Amaai.....last van een maandaghumeur of zo? :roll: