Drie Nederlanders

Gestart door Martin, 24 februari 2005 - 23:02:49

« vorige - volgende »

dj Peter

Citaat van: Martin op 26 februari 2005 - 10:38:16
Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 07:51:36
Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Ickx kloppen zie ik geen een landgenoot doen.
Maar ik ben als Nederlander best een beetje trots met drie coureurs in de F1. Ook al zijn er twee slechts testrijder.
Dat mag toch hoop ik.

Tuurlijk,ik zou ook trots zijn hoor, moesten er drie Belgen in de F1 zitten.
maar ze moeten zich nog wel bewijzen.... Nu al oordelen over het talent van Albers is natuurlijk nog wat voorbarig en slechts weinigen kunnen indruk maken in een Minardi (Alonso!Webber!).
btw: Nederlanders hebben nu eenmaal meer lef en een grote bek, maar dat stoort mij niet hoor!  ;)

Martin

Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 13:34:57
Citaat van: Martin op 26 februari 2005 - 10:38:16
Citaat van: Eric op 26 februari 2005 - 07:51:36
Citaat van: JVA op 25 februari 2005 - 23:15:32
En wat gaat Bas nu doen? Hopelijk valt er nog een appel uit de kast in Amerika in de Champ Car, al vrees ik het. Maar anders ziet het er voor de Belgen toch wel erg slecht uit.
Ook van onze twee jonge talenten is er niets meer te horen, of zijn jullie Jan Heylen en Nico Verdonck al vergeten....

Nee, ik ben jaloers op de Nederlanders. Vele jaren waren de Belgen sterker dan de Nederlanders maar ze gaan ons zo nog eens inhalen... >:( >:(
in aantal misschien, maar in kwaliteit???????
dat ze eerst maar eens zien dat ze Ickx kunnen kloppen...

Ickx kloppen zie ik geen een landgenoot doen.
Maar ik ben als Nederlander best een beetje trots met drie coureurs in de F1. Ook al zijn er twee slechts testrijder.
Dat mag toch hoop ik.


Wij Belgen zijn best ook blij dat er 3 Hollanders in de F1 zitten...
Wat mij dan weer stoort is dat Martin de Belgen een beetje komt uitlachen...althans zo komt het over....

NO HARD FEELINGS HOOR!!  8) ;)

Eric, het laatste wat ik mijn gedachten heb is mijn zuiderburen uitlachen.
Hoe kom je er bij?

Eric

Geef toe dat je soms een rare manier van schrijven hebben en dat heeft als gevolg dat je soms misbegrepen word...
Maar zand erover, Hollanders zijn nu eenmaal zoals Fransen...chauvinistisch  ;D ;)

Ruud

Citaat van: SaffierFMTuurlijk,ik zou ook trots zijn hoor, moesten er drie Belgen in de F1 zitten.
maar ze moeten zich nog wel bewijzen.... Nu al oordelen over het talent van Albers is natuurlijk nog wat voorbarig en slechts weinigen kunnen indruk maken in een Minardi (Alonso!Webber!).

btw: Nederlanders hebben nu eenmaal meer lef en een grote bek, maar dat stoort mij niet hoor! ;)

Nou, dat valt eigenlijk wel mee. Albers is in Nederland helemaal niet zo populair, hij is vooral dat balletje uit Laren. Het is een branieschoppertje - aanvankelijk was ik ook niet bepaald kapot van hem - maar hij heeft zijn woorden wel steeds waar weten te maken. En dat waren echt niet de beste auto's waar hij mooie prestaties mee neer heeft gezet, zoals een tweede plaats in het DTM die hij behaalde in een "Vorjahreswagen".

Of hij het in de Formule 1 gaat maken, dat is een beetje voorbarig. Ik denk niet dat hij onder gaat doen voor zijn teamgenoot. Albers heeft veel talent, maar dat heeft iedereen die in de Formule 1 rijdt of daar tegenaan zit. Het verschil is dat hij een geweldig team achter zich heeft staan, dat op een creatieve en verfrissende manier Christian "in de markt weet te zetten". Dus niet een enkele manager met wat contacten en een vlotte babbel, maar op een gestructureerde wijze met toekomstperspectief. En het werpt zijn vruchten af, dus waarom niet.

Eric, dat chauvenisme valt wel mee, over het algemeen zijn Nederlanders alleen trots op hun land met het EK voetbal ;)

Doefie

Citaat van: Ruud op 27 februari 2005 - 01:15:16
Eric, dat chauvenisme valt wel mee, over het algemeen zijn Nederlanders alleen trots op hun land met het EK voetbal ;)

Ah tuurlijk, op een WK geraken ze niet ;) (sorry, kon het mij niet laten).

Mja,dat is het België-Nederland gevoel he. Nederlanders vinden Belgen dom en Belgen vinden van de Nederlanders dat ze een te grote mond hebben. Uiteindelijk zijn we beiden even erg...

Roel

Citaat van: DoefieF1 op 27 februari 2005 - 12:33:03
Citaat van: Ruud op 27 februari 2005 - 01:15:16
Eric, dat chauvenisme valt wel mee, over het algemeen zijn Nederlanders alleen trots op hun land met het EK voetbal ;)

Ah tuurlijk, op een WK geraken ze niet ;) (sorry, kon het mij niet laten).

Mja,dat is het België-Nederland gevoel he. Nederlanders vinden Belgen dom en Belgen vinden van de Nederlanders dat ze een te grote mond hebben. Uiteindelijk zijn we beiden even erg...

Of nog zoals George Orwell in Animal farm:
" We zijn allemaal gelijk, sommige gewoon wat gelijker dan de anderen"  8)
God save Mclaren

bengelke


daan

Tja leuk, maar er rijdt er maar een. Echt jammer dat Doornbos niet rijdt. Die schat ik toch wel hoger in dan Albers. Maarja we zullen het allemaal zien in de loop vh seizoen :)