de grote "OF" thread

Gestart door Ramses, 09 oktober 2004 - 17:23:07

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2005 - 20:27:35
Belachelijk traag, met de fiets op het fietspad rij je sneller en als het om op de baan rijden gaat is het helemaal gevaarlijk aangezien het veiliger is om 70 te rijden en mee te stromen met het verkeer.

Zone 30 die alleen zone 30 is op momenten dat de school begint of eindigt, zoals getest wordt in Rumst met elektrische verkeersborden die door de schooldirecteur aan- en uitgeschakeld kunnen worden: ja of nee? (Ik bedoel: is 30 nog steeds te traag of is het wel oké als je alleen bij momenten 30 mag rijden)
zone 30 is zone 30 vind ik. Die 50m dat je wat trager moet rijden zeeeeg. Moeten ze nog een hoop leidingen gaan maken dat de directeur het kan besturen etc. Dan kan je het beter gewoon zo maken dat het buiten de schooluren sneller mag en erbinnen niet. Want 30 is wel traag (krijd met men fiets daar altijd de snel  :-[) maar om de directeur het telkens te laten regelen vindt ik idioot. Gewoon in vakanties en week-ends 50, op schooldagen 30 . amen en uit!


Aanhoudende op een grote baan wisselen tussen 70 en 90 of gewoon overal 80?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 18 augustus 2005 - 15:18:52
Citaat van: Jasper op 12 augustus 2005 - 20:27:35
Belachelijk traag, met de fiets op het fietspad rij je sneller en als het om op de baan rijden gaat is het helemaal gevaarlijk aangezien het veiliger is om 70 te rijden en mee te stromen met het verkeer.

Zone 30 die alleen zone 30 is op momenten dat de school begint of eindigt, zoals getest wordt in Rumst met elektrische verkeersborden die door de schooldirecteur aan- en uitgeschakeld kunnen worden: ja of nee? (Ik bedoel: is 30 nog steeds te traag of is het wel oké als je alleen bij momenten 30 mag rijden)
zone 30 is zone 30 vind ik. Die 50m dat je wat trager moet rijden zeeeeg. Moeten ze nog een hoop leidingen gaan maken dat de directeur het kan besturen etc. Dan kan je het beter gewoon zo maken dat het buiten de schooluren sneller mag en erbinnen niet. Want 30 is wel traag (krijd met men fiets daar altijd de snel  :-[) maar om de directeur het telkens te laten regelen vindt ik idioot. Gewoon in vakanties en week-ends 50, op schooldagen 30 . amen en uit!


Aanhoudende op een grote baan wisselen tussen 70 en 90 of gewoon overal 80?

Wisselen, das minder saai :)

Rowan Atkinson of John Cleese?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

John Cleese

donder of bliksem?

Mikacouli

donder

wintervakantie of zomervakantie?

Juan Pablo

zomervakantie

zee of strand?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Strand, want een zee waar gewoon keien naast liggen, is niks aan, niks boven een goed zandstrand (je zou niet weten hoe goed wij het hier in België (of Nederland) wel stellen).

Blackadder of The thin blue line?

McChouffe

Blackadder - schitterend gewoon  ;D

Reservoir Dogs of Pulp Fiction?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Reservoir Dogs.

Koko Flanel of Hector?

Supermariobros

Hector

Nightmare on Elmstreet of Hellraiser?

razzle_dazzle

Nightmare on Elmstreet

Back to the future of Police Academy?

Jasper

Police Academy natuurlijk. Back to the Future zuigt grote tijd.

Fawlty Towers of Keeping up appeareances?

Amateur

Fawlty Towers
Stargate of Enterprise

Ferrari 2010

Stargate

Viedeoband of DVD?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


Ferrari 2010

kgebruik nooit WMA, dus MP3

Thuis film zien of in de cinema?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.