Duel der lage landen

Gestart door razzle_dazzle, 19 mei 2004 - 12:40:13

« vorige - volgende »

Wie wint het duel der lage landen?

België
6 (28.6%)
Nederland
12 (57.1%)
Draw
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 29 mei 2004 - 12:40:13

Jasper

Van Nistelrooiy (of hoe ge 't ook schrijft) wou geen commentaar geven aan de VRT, hoe zielig kan je zijn? :roll:

Sewwes beginnen die mannen nog te wenen omdat ze een friendly tegen België hebben verloren...

Doefie

Citaat van: JasperSewwes beginnen die mannen nog te wenen omdat ze een friendly tegen België hebben verloren...

Al meerdere malen bewezen: voetballers zijn sissi's  :lol:  :wink:

Raikkonen MASTER

Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Nice try om de gemoederen weer te doen ophitten Bradge.
Maar toch niet gelukt ;)


Bovendien vond ik dat Sneijder een hele goeie match heeft gespeeld.
Volgend jaar is hij weg uit Ajax...
Van Der Vaart zou ook al weg willen, Barcelona heeft interesse getoond...

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Nice try om de gemoederen weer te doen ophitten Bradge.
Maar toch niet gelukt ;)


Bovendien vond ik dat Sneijder een hele goeie match heeft gespeeld.
Volgend jaar is hij weg uit Ajax...
Van Der Vaart zou ook al weg willen, Barcelona heeft interesse getoond...

Sneijder was idd een van de enige die op niveau speelde. Nederland zou wat meer gebruik moeten maken van hun jonkies (hierbij baseer ik mij op de match tegen België). Een land met zoveel talent maar wie roepen ze dan op: De Boer, Bouma ,...  :?. Snap ik echt niet...

Scuderia Ferrari

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Nice try om de gemoederen weer te doen ophitten Bradge.
Maar toch niet gelukt ;)


Bovendien vond ik dat Sneijder een hele goeie match heeft gespeeld.
Volgend jaar is hij weg uit Ajax...
Van Der Vaart zou ook al weg willen, Barcelona heeft interesse getoond...

Sneijder was idd een van de enige die op niveau speelde. Nederland zou wat meer gebruik moeten maken van hun jonkies (hierbij baseer ik mij op de match tegen België). Een land met zoveel talent maar wie roepen ze dan op: De Boer, Bouma ,...  :?. Snap ik echt niet...
Bouma kan wel, de Boer had door Melchiot vervangen moeten worden. Wel goed dat Heijtinga is opgeroepen.
Maar ik hoop dat ze met name op het middenveld niet met Seedorf gaan werken maar met Van der Vaart, Sneijder, Davids en Cocu. Dat is het beste middenveld, in de spits, Makaay met Van Nistelrooy, met Hasselbaink als reserve. De verdediging met Stam, Melchiot, en Bouma of Heijtinga is het beste. Het is alleen dat de bondscoach het nooit met me eens is.

FF

zoveel F1 fans die gek zijn van voetbal?  :shock:

met weer de nodige kinderachtige mentaliteit aan beide kanten : ole  :roll:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

razzle_dazzle

Citaat van: FFzoveel F1 fans die gek zijn van voetbal?  :shock:

met weer de nodige kinderachtige mentaliteit aan beide kanten : ole  :roll:

Twas dan ook Nederland-België hé, toch een geval apart. Veel mensen die
niet echt geinteresseerd zijn in voetbal volgen deze match toch omwile van de sportieve rivaliteit. Ik vind de posts nog best meevallen hier trouwens   :wink:

jw83

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Nice try om de gemoederen weer te doen ophitten Bradge.
Maar toch niet gelukt ;)


Bovendien vond ik dat Sneijder een hele goeie match heeft gespeeld.
Volgend jaar is hij weg uit Ajax...
Van Der Vaart zou ook al weg willen, Barcelona heeft interesse getoond...

wie zegt dat van der vaart weg wil?   hij wil het liefst nog een jaar bij ajax blijven  :wink:

Raikkonen MASTER

Van Der Vaart:
"Bayern Munchen? Euh. Duitsland staat niet op één in mijn lijst met favoriete landen. Maar Bayern is wel een schitterende club. Het liefst zou ik naar Barcelona trekken. Een deel van mijn familie woont in de buurt van Càdiz. Ik spreek ook wat Spaans en versta alles. Of ik alleen naar Barcelona wil? Als Real Madrid belt, hang ik niet op", lacht Van der Vaart. (GvA)

FF

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: FFzoveel F1 fans die gek zijn van voetbal?  :shock:

met weer de nodige kinderachtige mentaliteit aan beide kanten : ole  :roll:

Twas dan ook Nederland-België hé, toch een geval apart. Veel mensen die
niet echt geinteresseerd zijn in voetbal volgen deze match toch omwile van de sportieve rivaliteit. Ik vind de posts nog best meevallen hier trouwens   :wink:

oke, het nationaal elftaal supporteren doet eigenlijk iedereen (ook mezelf)
jammer van belachelijkheden aan beide zijden : 'kezen' zeggen tegen nederlanders is niet echt oke in mijn ogen...
of 'boeren' tegen de belgen...

sommigen vind dat normaal op een voetbalfveld ("he scheidsrechter : je moeder is een hoer" : komaan zeg : awoert zo'n supporters, en ja : de meesten zijn o zo stoer in groep, en ja : de meeste zijn successupporters tot en met!)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Doefie

Citaat van: FFsommigen vind dat normaal op een voetbalfveld ("he scheidsrechter : je moeder is een hoer" : komaan zeg : awoert zo'n supporters, en ja : de meesten zijn o zo stoer in groep, en ja : de meeste zijn successupporters tot en met!)

Dat is het makkelijke aan 2 of 3 clubsgraag te zien spelen  :wink:

FF

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: FFsommigen vind dat normaal op een voetbalfveld ("he scheidsrechter : je moeder is een hoer" : komaan zeg : awoert zo'n supporters, en ja : de meesten zijn o zo stoer in groep, en ja : de meeste zijn successupporters tot en met!)

Dat is het makkelijke aan 2 of 3 clubsgraag te zien spelen  :wink:

alhoewel : er zijn veel drietallen ploegen op te noemen die slecht spelen (in belgië)  :wink:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA