Duel der lage landen

Gestart door razzle_dazzle, 19 mei 2004 - 12:40:13

« vorige - volgende »

Wie wint het duel der lage landen?

België
6 (28.6%)
Nederland
12 (57.1%)
Draw
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 29 mei 2004 - 12:40:13

FerrariMan

Mooi voor België, is goed voor de geest van die 'nieuwe' ploeg.

Maar beeld je nu eens in hoe de Nederlanders zich moeten voelen, net voor een EK!

Eric

Citaat van: FerrariManMooi voor België, is goed voor de geest van die 'nieuwe' ploeg.

Maar beeld je nu eens in hoe de Nederlanders zich moeten voelen, net voor een EK!

Wat zijn die Kezen stil.... :lol:  :wink:

Schumi nr1

Citaat van: eric
Citaat van: FerrariManMooi voor België, is goed voor de geest van die 'nieuwe' ploeg.

Maar beeld je nu eens in hoe de Nederlanders zich moeten voelen, net voor een EK!

Wat zijn die Kezen stil.... :lol:  :wink:

Holland kon nie mee olé oléééééé :D

Deze overwinning had ik totaal niet verwacht :)

Jasper

Tja op penalty... Maar dan nog, dit slaat waarschijnlijk wel enkele gaten in de kezen! :lol: :lol: ;)

Rippie

Ach, viel te verwachten. De Nederlandse spelers zijn veel te verwend om zich in te zetten voor een vriendschappelijke wedstrijd.  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, dus zeg ik er niets over...

Martin

Citaat van: DoefieF1Heb de wedstrijd niet kunnen zien, dus zeg ik er niets over...

Idem, maar ik kijk nooit naar voetbal.

Jasper

Ja dat weten we zo onderhand al wel hoor Martin, het is altijd hetzelfde dat jij zegt. :roll: :roll:

En als je dan eens iets post over voetbal, is het over rellen of hooliganisme. :roll:

bradge

Wat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

IVY440

Heb enkel 2e helft gezien en moet toegeven dat die Kezen idd wel heel stil werden. De Zuiderburen kunnen wel penalty's trappen  :P  :P  :P

razzle_dazzle

Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Veel gelopen, hard gewerkt, zeer nuttig, sterke recuperatie maar kwam op die flank niet echt tot z'n uiting vond ik vandaar dat hij vaak naar binnen trok om het centraal goed gesloten te houden. Clement ontgoochelde me deze keer wel een beetje: was vaak slordig in de opbouw en verloor enkele keren op lullige wijze de bal.

Mikacouli

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: bradgeWat een match van Bisconti, die heeft dus echt veel toegelopen he, voor mij man van de match 8)

Veel gelopen, hard gewerkt, zeer nuttig, sterke recuperatie maar kwam op die flank niet echt tot z'n uiting vond ik vandaar dat hij vaak naar binnen trok om het centraal goed gesloten te houden. Clement ontgoochelde me deze keer wel een beetje: was vaak slordig in de opbouw en verloor enkele keren op lullige wijze de bal.

Ik vond bisconti wel goed in het begin maar niet voor de volledige 90 min. naar het einde toe werd hij een beetje onzichtbaar.

jw83

maar goed, ze zijn wel wakker geschut nu, kwam op het juiste moment  :lol:

razzle_dazzle

Citaat van: jw83maar goed, ze zijn wel wakker geschut nu, kwam op het juiste moment  :lol:

Wat waren de reacties vanuit het kamp van Oranje eigenlijk?

jw83

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: jw83maar goed, ze zijn wel wakker geschut nu, kwam op het juiste moment  :lol:

Wat waren de reacties vanuit het kamp van Oranje eigenlijk?

teleurgesteld  :roll: