Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Wizard

Kan ik mij voorstellen. Tijdsloos modelletje waar je altijd bekijks mee hebt. Blijven leuke wagens.

meatball

Ik heb eondelijk een paar pics gemaakt van mijn Alfa


When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Korre

ik rij nu al een kleine 2 jaar met volgende

gloudiesaurus

Mooie alfa, en de ford een echte gezinsauto  :)

Wat voor motor zit erin je alfa meatball?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Zo te zien een 1.8 T-spark, idd. een leuke auto Meatball.
Al ben ik niet zo gecharmeerd van de 147, is mij te klein.
Dan liever een 156/159 of Brera/GT

meatball

Citaat van: Enzo op 06 augustus 2011 - 15:44:13
Zo te zien een 1.8 T-spark, idd. een leuke auto Meatball.
Al ben ik niet zo gecharmeerd van de 147, is mij te klein.
Dan liever een 156/159 of Brera/GT
Het is een 16 T- spark
We hebben in ons gezin ook een 159 ,je ziet hem op de foto's trouwens naast de 147 staan .Mijn zoon rijd met de 159 maar ikzelf ben veel meer een fan de kleine wendbare 147,die is gewoon verslavend om mee te rijden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Enzo op 06 augustus 2011 - 15:44:13
Zo te zien een 1.8 T-spark, idd. een leuke auto Meatball.
Al ben ik niet zo gecharmeerd van de 147, is mij te klein.
Dan liever een 156/159 of Brera/GT

De 147 is van de fabriek uit niet geleverd met een 1800TS. Er staat wel één te koop met een 1800TS  blok, deze is achteraf ingebouwd en kost bovendien een onterecht vermogen. Bijna 7000€ voor een 10 jaar oude Alfa Romeo....

Enzo

Citaat van: Wizard op 06 augustus 2011 - 17:44:13
Citaat van: Enzo op 06 augustus 2011 - 15:44:13
Zo te zien een 1.8 T-spark, idd. een leuke auto Meatball.
Al ben ik niet zo gecharmeerd van de 147, is mij te klein.
Dan liever een 156/159 of Brera/GT

De 147 is van de fabriek uit niet geleverd met een 1800TS. Er staat wel één te koop met een 1800TS  blok, deze is achteraf ingebouwd en kost bovendien een onterecht vermogen. Bijna 7000€ voor een 10 jaar oude Alfa Romeo....

Ah, dat wist ik niet dacht dat de 1.8 TS ook voor de 147 waren.
Had ooit een 2.0TS 156, beste fijne en pittige blokken. Wel goed je oliepeil in de gate houden als ik het me goed herinner met die TS motoren.

Enzo

Citaat van: Korre op 06 augustus 2011 - 10:04:31
ik rij nu al een kleine 2 jaar met volgende


Welkom op 'de Pits', Korre!  8)

Wizard

Citaat van: Enzo op 06 augustus 2011 - 18:38:20
Ah, dat wist ik niet dacht dat de 1.8 TS ook voor de 147 waren.
Had ooit een 2.0TS 156, beste fijne en pittige blokken. Wel goed je oliepeil in de gate houden als ik het me goed herinner met die TS motoren.

Dat is de één voor de andere. Maar ze willen inderdaad nog wel eens olie zuipen.

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 15 maart 2011 - 21:06:55
Is dit ook die Ferrari Edition, die heb ik wel eens gezien dacht ik? Of haal ik nu iets door elkaar :P
Nette auto!! Helaas het verkeerde merk  ;)
Hmm, dit topic wat uit het oog verloren. Maar om deze vraag toch nog te beantwoorden: Dit is niet de Ferrari-edition. ;) Die kostte bijna 10.000 euro meer dacht ik en dat had ik er echt niet voor over, simpel voor 2 kleine logo's aan de zijkanten en wat aanpassingetjes in het interieur.

Wel leuk om te zien dat velen het hier bevalt, gezien we allemaal wel wat met auto's hebben hecht ik daar toch wel belang aan.  ;D

meatball

Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 13:53:38
Het houd je bezig.... ;)

En ja, ik ben een rasechte Alfist en rijd zelf een 146. Niet omdat ik nieuwer niet kan betalen, wel omdat ik fervent liefhebber ben van het model 145/6. Helaas worden goeie exemplaren steeds schaarser.






Voorlopig denk ik nog niet aan een opvolger maar een Alfetta GTV of GTV6 ga ik niet uit de weg. Ook heb ik lang gezocht naar een goede 164 3.0 24V op gas. Een speld in een hooiberg...
Als ik jouw prachtige 146 zie dan begint mijn bloed weer te koken als ik eraan denk op hoe een domme manier ik mijn top  146 14ts  ben kwijtgespeeld  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 07 augustus 2011 - 07:24:21

Als ik jouw prachtige 146 zie dan begint mijn bloed weer te koken als ik eraan denk op hoe een domme manier ik mijn top  146 14ts  ben kwijtgespeeld  >:(


Laat je ons nog langer nieuwsgierig wachten... :P
;)

meatball

Citaat van: Franky R. op 10 september 2011 - 18:26:29
Citaat van: meatball op 07 augustus 2011 - 07:24:21

Als ik jouw prachtige 146 zie dan begint mijn bloed weer te koken als ik eraan denk op hoe een domme manier ik mijn top  146 14ts  ben kwijtgespeeld  >:(


Laat je ons nog langer nieuwsgierig wachten... :P
;)

OK dan hier het pijnlijke verhaal.
Ik heb een eigen zaak met bbqparty service aan huis en daar moet flink wat voor vervoerd worden.Toen ik 9 jaar geleden pas gestart was met de zaak had ik een zeer mooie 146,waar je natuurlijk niets mee kan vervoeren,maar niet getreurd ik had ook nog een Subaru met trekhaak en aanhangwagen en 1 personeelslid met een nissan lichte vracht die voor mij het vervoer deed. 7 Dagen voordat het nieuwe volgeboekte bbq seizoen begon ging zijn dochter echter een taverne openen en dus kon hij mij niet meer helpen.
Toen heb ik in pure paniek mijn Alfa ingeruild voor een sharan,het enige voertuig dat groot genoeg was en ik op 1 week kon hebben.
4 dagen later zegt de dochter echter dat ze niet tegen dronken mensen kan en stopt al na 1 week met de taverne  >:(

Best lullig toch .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Citaat van: meatball op 12 september 2011 - 21:02:32
Citaat van: Franky R. op 10 september 2011 - 18:26:29
Citaat van: meatball op 07 augustus 2011 - 07:24:21

Als ik jouw prachtige 146 zie dan begint mijn bloed weer te koken als ik eraan denk op hoe een domme manier ik mijn top  146 14ts  ben kwijtgespeeld  >:(


Laat je ons nog langer nieuwsgierig wachten... :P
;)

OK dan hier het pijnlijke verhaal.
Ik heb een eigen zaak met bbqparty service aan huis en daar moet flink wat voor vervoerd worden.Toen ik 9 jaar geleden pas gestart was met de zaak had ik een zeer mooie 146,waar je natuurlijk niets mee kan vervoeren,maar niet getreurd ik had ook nog een Subaru met trekhaak en aanhangwagen en 1 personeelslid met een nissan lichte vracht die voor mij het vervoer deed. 7 Dagen voordat het nieuwe volgeboekte bbq seizoen begon ging zijn dochter echter een taverne openen en dus kon hij mij niet meer helpen.
Toen heb ik in pure paniek mijn Alfa ingeruild voor een sharan,het enige voertuig dat groot genoeg was en ik op 1 week kon hebben.
4 dagen later zegt de dochter echter dat ze niet tegen dronken mensen kan en stopt al na 1 week met de taverne  >:(

Best lullig toch .

;D ;D ;D
Sorry dat ik lach, maar hoe kun je nu 'n taverne openen als je niet tegen dronken mensen kan ??

Zo werd ik ooit het cafe uitgezet omdat 'n vriend van mij zo dronken was dat hij de kleren letterlijk van z'n lijf scheurde.
Dus ik in discussie met die cafebaas onder het mom van, waarom moet ik eruit terwijl hij zich misdraagt ??
Zijn antwoord: Ja, maar jij bent ook dronken en ik kan niet tegen dronken mensen. 
Toen brak echt m'n klomp.  ::)