Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

JimmySPA

Is dit ook die Ferrari Edition, die heb ik wel eens gezien dacht ik? Of haal ik nu iets door elkaar :P
Nette auto!! Helaas het verkeerde merk  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Citaat van: JimmySPA op 15 maart 2011 - 21:06:55
Is dit ook die Ferrari Edition, die heb ik wel eens gezien dacht ik? Of haal ik nu iets door elkaar :P
Nette auto!! Helaas het verkeerde merk  ;)
Als een auto uit Italie komt is het voor mij al ok.Natuurlijk ben ik nog meer Alfist dan Fiatfan maar toch vind ik deze wel mmoi.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Mijn nieuw transportmiddel.  ;)

JimmySPA



Dit gaat hem dan toch denk ik worden... Gisteren even wezen kijken. Topper. Alleen jammer van de 8 liter tank... Dat wordt om de 120 km even 13 euro betalen  :D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimmySPA

#244
Vanmiddag nieuw speelgoed opgehaald! Ja het is toch een Harley geworden  8)


Nee, geen Vettel vinger doe ik! :P Het is de Massa sign!  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Erg gaaf Jimmy, zeker met dit weer erg fijn een motor.
Mooi ding!!  8)

Franky R.

Vet apparaatje, Jimmy!

Die uitlaten zullen wel worden vervangen door open pijpen?! ;D
En wat is die brandstoftank klein!


gloudiesaurus

Mooie ding Jimmy! Ziet er stoer uit :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Mja, ik zit te denken wat verstandig is... Ik zit nog aan een licht rijbewijs 25 kw. Dus je mag niks motorisch veranderen omdat de vermogensuitdraai dan niet meer klopt. T geluid is wel aardig te nomen met de standaard uitlaten. Alleen die injectoren hoor je te keer gaan xD
Maar over 1.5 jaar gaan er wel dragpipes onder, en natuurlijk een andere motormap en ander luchtfilter! :)
Ook met 25kw rijdt ie best goed. Jappen tot 80 pk kan ie wel hebben vermoed ik... Moet hem alleen nog inrijden  :-[

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 09 mei 2011 - 12:11:40
Mja, ik zit te denken wat verstandig is... Ik zit nog aan een licht rijbewijs 25 kw. Dus je mag niks motorisch veranderen omdat de vermogensuitdraai dan niet meer klopt. T geluid is wel aardig te nomen met de standaard uitlaten. Alleen die injectoren hoor je te keer gaan xD
Maar over 1.5 jaar gaan er wel dragpipes onder, en natuurlijk een andere motormap en ander luchtfilter! :)
Ook met 25kw rijdt ie best goed. Jappen tot 80 pk kan ie wel hebben vermoed ik... Moet hem alleen nog inrijden  :-[

Blijf er maar vanaf dan...Je weet nooit hoe 'sneaky' die lui bij de politie of RDW zijn. Laat staan je verzekeraar!
Veel plezier met het inrijden...het weer werkte tot vandaag wel mee...Nu regent het in Rotterdam... :(


JimmySPA

Idd, maar inrijden gaat tot nu toe aardig leuk.
Morgen glkkg weer regen, moet in de avond naar de Ring om een motor af te leveren dus ik mis niks. :) Weekend wordt een beetje grijs weer, volgende week weer cruisen in de zon  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Citaat van: meatball op 15 maart 2011 - 20:37:13
Citaat van: Scuderia91 op 15 maart 2011 - 18:55:49
Ik rij met een Abarth 500 ;)



Mini-Ferrari :P
Zeer mooi  :)

Ondanks ik weinig affiniteit heb met moderne technologie, en de remake-retro's hekel, vind ik dit toch wel de uitzondering die de regel bevestigd! Een enorm puik bakkie! Hoewel ik Fiat wel erg enthousiast vind wat betreft de verkoopprijzen. En dat voor een merk dat in zwaar weer verkeert....

Wizard

Citaat van: meatball op 16 maart 2011 - 18:47:14
Citaat van: JimmySPA op 15 maart 2011 - 21:06:55
Is dit ook die Ferrari Edition, die heb ik wel eens gezien dacht ik? Of haal ik nu iets door elkaar :P
Nette auto!! Helaas het verkeerde merk  ;)
Als een auto uit Italie komt is het voor mij al ok.Natuurlijk ben ik nog meer Alfist dan Fiatfan maar toch vind ik deze wel mmoi.

Welke Alfa('s) heb je gereden?

0634

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 22:39:26
Citaat van: meatball op 16 maart 2011 - 18:47:14
Citaat van: JimmySPA op 15 maart 2011 - 21:06:55
Is dit ook die Ferrari Edition, die heb ik wel eens gezien dacht ik? Of haal ik nu iets door elkaar :P
Nette auto!! Helaas het verkeerde merk  ;)
Als een auto uit Italie komt is het voor mij al ok.Natuurlijk ben ik nog meer Alfist dan Fiatfan maar toch vind ik deze wel mmoi.

Welke Alfa('s) heb je gereden?
Hehe, Alfa trekt jouw aandacht... Nu weet ik het zeker, Wizard ;).

Wizard

#254
Het houd je bezig.... ;)

En ja, ik ben een rasechte Alfist en rijd zelf een 146. Niet omdat ik nieuwer niet kan betalen, wel omdat ik fervent liefhebber ben van het model 145/6. Helaas worden goeie exemplaren steeds schaarser.






Voorlopig denk ik nog niet aan een opvolger maar een Alfetta GTV of GTV6 ga ik niet uit de weg. Ook heb ik lang gezocht naar een goede 164 3.0 24V op gas. Een speld in een hooiberg...