Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

JimmySPA

Na 27 jaar is die van mijn verre van rot  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimmySPA

Nou ze doet het weer zonder te roken.
Leuk geintje... Mn cilinderkop was gescheurd. Maar t zit weer in elkaar, sterker nog ze staat weer voor de deur :)
Alles zat tegen en ook wat weinig tijd...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Hoe langer ik met mijn Alfa rijd hoe meer ik weet wat ik in die 4 Alfaloze jaren gemist heb.Wat een rijgenot tegen over mijn Audi,ik weet het nu wel zeker voor mij nooit nog iets anders dan Alfa.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimmySPA

Citaat van: meatball op 24 oktober 2010 - 19:21:38
Hoe langer ik met mijn Alfa rijd hoe meer ik weet wat ik in die 4 Alfaloze jaren gemist heb.Wat een rijgenot tegen over mijn Audi,ik weet het nu wel zeker voor mij nooit nog iets anders dan Alfa.

Gehehe, een kennis van me met een 147 had vorige week ff zn carter los gehaald omdat er een geluidje in zat. Liggen er 2 axiaallagers in. 1600 benzine geeneens gekke kmstand ofzo...  ???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Citaat van: JimmySPA op 25 oktober 2010 - 12:22:08
Citaat van: meatball op 24 oktober 2010 - 19:21:38
Hoe langer ik met mijn Alfa rijd hoe meer ik weet wat ik in die 4 Alfaloze jaren gemist heb.Wat een rijgenot tegen over mijn Audi,ik weet het nu wel zeker voor mij nooit nog iets anders dan Alfa.

Gehehe, een kennis van me met een 147 had vorige week ff zn carter los gehaald omdat er een geluidje in zat. Liggen er 2 axiaallagers in. 1600 benzine geeneens gekke kmstand ofzo...  ???
Het gaat mij ook niet om de kosten of betrouwbaarheid (plezier mag geld kosten) maar om puur rijplezier.Natuurlijk is een toyota of van dat ander japans spul meer betrouwbaar dat weet ik uit ervaring maar saai.Mijn vorige Alfa een 146 heeft mijn jaren kosteloos rijgenot gegeven,100.000 zorgeloze km dat kan mijn vader met zijn peugeot 307 alvast niet zeggen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Senergy

Ik heb een Toyota MR2 2.0 GT van '91 met zo'n 215.000 km  :D
en een Citroën Saxo VTS bouwjaar ben ik even kwijt

De Saxo is volledig uitgerust met ombouwkit en spoiler en natuurlijk velgen, alsook uitlaat, etc maar eigenlijk is dat de wagen van mijn lieftallig vrouwtje.
De Toyota heb ik overgekocht van mijn schoonmoeder die er elke dag mee naar het werk reed tegen een gemiddelde van 30 km/u  :o
De arme wagen was in slaap gevallen, maar is ondertussen terug lekker wakker gereden  :P
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Senergy op 24 januari 2011 - 18:05:17
Ik heb een Toyota MR2 2.0 GT van '91 met zo'n 215.000 km  :D
en een Citroën Saxo VTS bouwjaar ben ik even kwijt

De Saxo is volledig uitgerust met ombouwkit en spoiler en natuurlijk velgen, alsook uitlaat, etc maar eigenlijk is dat de wagen van mijn lieftallig vrouwtje.
De Toyota heb ik overgekocht van mijn schoonmoeder die er elke dag mee naar het werk reed tegen een gemiddelde van 30 km/u  :o
De arme wagen was in slaap gevallen, maar is ondertussen terug lekker wakker gereden  :P

Heb je 'fuel-booster' gebruikt?
Doen en dan flinke tochtjes maken of de motor forse toeren laten maken. Komt al dat vastgekoekte roet en koolstof lekker los...En geeft die motor weer de power af, zoals de fabrikant het bedoelt heeft... ;)

Senergy

Neen geen fuel-booster, hem af en toe even op de staart trappen, ritje naar Duitsland  ;)
210 met een auto van 20 jaar oud zonder servo is toch een gevoel apart  8)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Senergy op 25 januari 2011 - 09:56:16
Neen geen fuel-booster, hem af en toe even op de staart trappen, ritje naar Duitsland  ;)
210 met een auto van 20 jaar oud zonder servo is toch een gevoel apart  8)

Ik ken dat!!!

Had een Golf 1 GTi. Ook flink gas gegeven met dat ding...Dan merk je wel wat er veranderd (verbeterd) is qua autotechniek... :D
Het is trouwens al jaren geleden. Was toen op weg naar het oude Hockenheim, die een 'afscheidsparty' gaven i.v.m. de sloop (officieel renovatie... ::))

Zo'n prachtig circuit...vol gas die bossen in... :'(

JimmySPA

944 is gone. Heb nu geen auto meer. Maaaaaar dit weekend motorbeurs, dus dan weet ik meer.  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimmySPA

Hmzzz, afgelopen weekend motorbeurs geweest. En het ging mij eigenlijk om 3 motoren...
1. Kawasaki Z750r

2. KTM 690 Duke R
3. of Harley 1200 fortyeight

De KTM viel eigenlijk meteen al af, leuk voor binnendoor maar op de snelweg? De Harley, tsja altijd mee opgegroeid, maar ik ben 19 en nog geen 59 + is ook niet echt een praktische fiets.
Dus toen bleef eigenlijk over de Kawa.
Maja eenmaal daar, stond verderop nog een Kawa zx-6r ninja. En nog even verderop een suzuki gsx600r...
Nu weet ik dus, dat het toch een supersport moet worden.  ;D
Dus weer lekker aan het zoeken...

of

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Erg gaaf, wil zelf ook al een hele tijd een motor aanschaffen.
Er is geen beter moment, nu de lente weer begint!!  8)
Probleem voor mij blijft, dat ik ook een auto nodig heb voor regen en sneeuwdagen.
Dat is dan ook meteen het nadeel van een motor, niet prettig bij slecht weer.

JimmySPA

Citaat van: Enzo op 03 maart 2011 - 09:36:28
Erg gaaf, wil zelf ook al een hele tijd een motor aanschaffen.
Er is geen beter moment, nu de lente weer begint!!  8)
Probleem voor mij blijft, dat ik ook een auto nodig heb voor regen en sneeuwdagen.
Dat is dan ook meteen het nadeel van een motor, niet prettig bij slecht weer.

Idd ik denk dat ik van de winter een barrel koop. Of dat t gewoon doorrijden wordt. Of OV  ???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Ik rij met een Abarth 500 ;)



Mini-Ferrari :P

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat