Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Ik ben er al achter. Het schijnt een mega talent geweest te zijn voor een goede coachpositie. Hij is verkocht voor 350.000 euri :shock: Ik ga zo eens op zoek naar een goede spits :D

alaf2

25-11-2004   De club zag helaas 11 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.  

en weer 11 pleiten :lol: nog even en ik zit alleen op de tribune :lol:
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Rippie

Vanochtend eens langsgegaan in Chili. 0-7 gewonnen  :D

Misschien kan ik wat van mijn supporters mobiliseren om je te gaan supporteren Alaf?  :wink:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

alaf2

Verrassend gewonnen met 3-2 :D .Toch was er weer pech want in de 85 minuut gaf de tegenstander een doodschop aan mijn wereldklasse middenvelder :cry: heb maar meteen 10 dokters ingehuurd want zo'n speler kan ik niet missen.

De jeugdpull:
Maikel Bleuten  
TSI = 830 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]


Conditie:     zwak       Keepen:     rampzalig   
Positiespel:     zwak       Passen:     zwak   
Vleugelspel:     goed       Verdedigen:     zwak   
Scoren:     rampzalig       Spelhervatting:     rampzalig

gezien zijn TSI waarde en rampzalig scoren zit hij aardig hoog goed vleugel misschien 1 keer trainen en dan uitstekend ,woensdag weer gratis af te halen om 20:09 uur.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Gisteren verloren thuis tegen de leider van onze poule: 1-4
Het is raar dat je met 33,5 ster en deze stats zo dik verliest:
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
 
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

Maar goed tegen mensen die een uitmuntend middenveld halen ben ik niet opgewassen :(

Wel een nieuw toeschouwersrecord gebroken: 35.686 mensen zaten er gisteren op de tribune, die 256.262 euri binnenbrachten :D

Jasper

Amai jouw ploeg is hard versterkt Scud! :? :)
Ik ben 1-6 gewonnen zondag:

Type wedstrijd:     Speel het rustig
Taktiek:    Flankaanval
Taktische vaardigheid:    uitstekend

Middenveld:    matig (oud)
Rechter Verdediging :    goed (oud)
Centrale Verdediging:    goed (oud)
Linker Verdediging :    uitmuntend (oud)
Rechter Aanval :    wonderbaarlijk (oud)
Centrale Aanval :    formidabel (oud)
Linker Aanval :    formidabel (oud)

Jasper

En vandaag is mijn 21-jarige spits gestegen naar uitmuntend. :)

Ik heb nu:
1x 17 jaar, redelijk
3x 18 jaar, uitstekend
1x 21 jaar, uitmuntend
1x 23 jaar, uitmuntend

Ik denk dat die 23-jarige volgende week stijgt.

Jasper

Ik had een leuke wedstrijd vandaag. Ik speelde thuis, op PIC.

Na 5 minuten stond ik 1-0 voor, maar nog eens 5 minuten later was de gelijkmaker er al. In de achtste minuut van de tweede helft kwam ik zelfs 1-2 achter, en dat bleef zo gedurende 10 minuten. In de 63ste minuut scoorde ik de gelijkmakende 2-2, 1 minuute daarna kwam ik 3-2 voor en een klein kwartiertje later verzegelde ik de wedstrijd met 4-2.

Mijn stats waren wel leuk buiten mijn middenveld. Maar het was dus op PIC en ik speelde met 4 middenvelders in plaats van vijf.

Type wedstrijd:     Speel het rustig
Taktiek:    Flankaanval
Taktische vaardigheid:    uitstekend

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging: goed (oud)
Centrale Verdediging: redelijk (oud)
Linker Verdediging: formidabel (oud)
Rechter Aanval: bovennatuurlijk (oud)
Centrale Aanval: wereldklasse (oud)
Linker Aanval: wereldklasse (oud)

Ik had 1 speler met 4.5*, 2 met 4*, 3 met 3.5*, 2 met 3* en 3 met 2.5*. Totaal: 36.5 sterren. :)

jurgen

weer verloren terwijl ik stukken beter was
damn uitmatchen liggen me niet zulle
want heb ze al allemaal verloren dit seizoen
terwijl ik in twee uitmatchen duidelijk de betere was
of te wel spelen die mannen MOTS tegen mij want anders versta ik het niet meer zulle

JVA

Mijn ploeg doet het slecht. Ik heb geld genoeg (ongeveer 6 miljoen) maar wacht om spelers te kopen tot mijn spitsen formidabel hebben op scoren.

dan koop ik drie centrale middenvelders en zou een team moeten hebben om de titel te spelen.

Voorlopig is behoud in V-klasse al wat er inzit.

alaf2

Mijn wereldklasse middenvelder heeft het net niet gehaald,gisteren liep hij pas met een pleister rond :( ,wedstrijd weer verloren met 3-1,het zit er gewoon niet in dit seizoen,teveel tegenslagen en te weinig geld om dit op te vangen :( Ik zit eral aan te denken om mijn middenveld te verjongen en deze eerst op te trainen naar minimaal bovennatuurlijk voordat ik weer een poging ga wagen om in klasse IV te komen,had niet verwacht dat het nivo zo hoog lag :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

0-4 gewonnen op PIC, de vierde PIC op rij nu al. De ploegsfeer is "in de wolken", dat is toch wel een record voor mij. Maar de leiderschap van mijn coach is zwak of zo, dus die TS zal wel gezakt zijn naar content tegen dat ik ga MOTS'en (binnen 2 weken, volgende week speel ik normaal). :roll: Mijn zelfvertrouwen staat op wonderbaarlijk.

Type wedstrijd:     Speel het rustig
Taktiek:    Flankaanval
Taktische vaardigheid:    uitstekend

Middenveld:    zwak (oud)
Rechter Verdediging :    uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging:    goed (oud)
Linker Verdediging :    goed (oud)
Rechter Aanval :    wereldklasse (oud)
Centrale Aanval :    wereldklasse (oud)
Linker Aanval :    wereldklasse (oud)

Ik speelde 3-4-3.


Woensdag speel ik tegen Scuderia Ferrari, en alwéér in zijn stadion. Scud, volgende keer is het bij mij te doen, woensdag is het de vierde keer dat we in jouw stadion spelen en ik heb jouw nog nooit mogen ontvangen. ;)

Het werd al eens 2-2, 2-4 en vorige keer was het 6-4 voor hem. Scud stond bij de rust al 4-0 voor. Ik kroop tot 4-2, maar hij scoorde nog tweemaal tot 6-2. En tot slot werd het nog 6-4.

Mijn verdediging bestond al na 22 minuten uit 2 man door rood voor mijn linksback. Twee centrale verdedigers waren dat.

Woensdag win ik. Het is dus in onderlinge duels tussen ons 1-1 + nog een gelijkspel. Ik heb trouwens al heel lang niet meer tegen Strippie gespeeld. :idea:

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper0-4 gewonnen op PIC, de vierde PIC op rij nu al. De ploegsfeer is "in de wolken", dat is toch wel een record voor mij. Maar de leiderschap van mijn coach is zwak of zo, dus die TS zal wel gezakt zijn naar content tegen dat ik ga MOTS'en (binnen 2 weken, volgende week speel ik normaal). :roll: Mijn zelfvertrouwen staat op wonderbaarlijk.

Type wedstrijd:     Speel het rustig
Taktiek:    Flankaanval
Taktische vaardigheid:    uitstekend

Middenveld:    zwak (oud)
Rechter Verdediging :    uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging:    goed (oud)
Linker Verdediging :    goed (oud)
Rechter Aanval :    wereldklasse (oud)
Centrale Aanval :    wereldklasse (oud)
Linker Aanval :    wereldklasse (oud)

Ik speelde 3-4-3.


Woensdag speel ik tegen Scuderia Ferrari, en alwéér in zijn stadion. Scud, volgende keer is het bij mij te doen, woensdag is het de vierde keer dat we in jouw stadion spelen en ik heb jouw nog nooit mogen ontvangen. ;)

Het werd al eens 2-2, 2-4 en vorige keer was het 6-4 voor hem. Scud stond bij de rust al 4-0 voor. Ik kroop tot 4-2, maar hij scoorde nog tweemaal tot 6-2. En tot slot werd het nog 6-4.

Mijn verdediging bestond al na 22 minuten uit 2 man door rood voor mijn linksback. Twee centrale verdedigers waren dat.

Woensdag win ik. Het is dus in onderlinge duels tussen ons 1-1 + nog een gelijkspel. Ik heb trouwens al heel lang niet meer tegen Strippie gespeeld. :idea:
Ok, de volgende keer weer bij jou ;)
Afijn, ik zal gewoon mijn 2e elftal opstellen, dus ik verwacht niet te gaan winnen woensdag ;)
Eerst maar eens wat geld opsparen, en een echt goed speler kopen (TSI>4000)

Jasper

Ik stel ook mijn tweede ploeg op hoor. ;)

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperIk stel ook mijn tweede ploeg op hoor. ;)
Mijn stadion is iig groot genoeg om heel Duffel te ontvangen: 36.700 mensen kunnen er komen ;) :lol:

Hoop vanavond op 30.000+ mensen dat is namelijk weer 200.000 euro erbij :D