Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

Dat van mij is ook groot genoeg voor heel Duffel hoor, het echte Duffel bevat maar liefst +/- 15.000 inwoners. :lol: ;)

Ik snap trouwens niet dat jij zoveel mensen kan trekken. Ik trok vorige week 16.000 man met een winning streak van 2 (is wel weinig). Jij trok 2 weken geleden 35.000 man zonder winning streak (1 match gewonnen) en een ongeslagenheid van 2 wedstrijden.

Hoe groot is je fanclub? Bij mij moet die toen tussen 1150 en 1200 gelegen hebben. Ik zou niet weten hoe blij ze toen waren, ik gok tevreden of content.


Scuderia Ferrari

Toeschouwersaantal viel vies tegen, 12043 maar :?
4-0 gewonnen, ik had m misschien op PIC moeten spelen, maar ach het positieve nieuws is dat weer 2 man voor het eerst 3,5 hebben gehaald :D

alaf2

weer verloren 1-2 :cry: tegen de leider, speelde pic omdat ik toch geen kans maakte,speelt hij ook pic,shit :x

edit:jeugdpull redelijke verdediger,TSI 390, moeten ontslaan was onverkoopbaar,begint weer een slappe hap te worden,redelijke jeugdpulls zijn niet te verkopen :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Ooooooh wat is Scuderia stil! :P

Ik stond na 14 minuten met 10 man en na 80 minuten nog met 9 (onbegrijpelijk gewoon :?). Maar toch won ik 0-5. :)

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperOoooooh wat is Scuderia stil! :P

Ik stond na 14 minuten met 10 man en na 80 minuten nog met 9 (onbegrijpelijk gewoon :?). Maar toch won ik 0-5. :)
Je hebt iig mn reservespelers in vorm gespeeld ;)

Rippie

Frustrerend: sta je na 77 minuten nog met 1-3 voor tegen 10 man, verlies ik alsnog met 5-3. Zijn ploeg was wel een klasse beter dan mijn ploeg, maar toch. Het blijft een gemiste kans. Zeker omdat ik deze overwinning nodig had om in de eerste divisie te blijven van deze vriendschappelijke league...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

18-jarige formidabele spits met zwak passen te koop voor 850.000 euro: id=37082498

Spread the word, ik moet dit geld echt hebben voor een uimuntende/formidabele verdediger voor volgende week zondag!

Jasper

Woohoow! Wat een match tegen de leider in de competitie, waartegen ik al eens 5-4 verloren had.

Mijn wraak was zoet, zoeter dan Standard-Bilbao: ik won met 7-0. :lol:

Ik speelde op normaal, mijn beste wedstrijd ooit, op 3-5-2:

Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Flankaanval
Tactische vaardigheid: formidabel

Middenveld: uitstekend (oud) :shock:
Rechter Verdediging: goed (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging: uitmuntend (oud)
Rechter Aanval: wereldklasse (oud)
Centrale Aanval: briljant (oud)
Linker Aanval: uitmuntend (oud)

Ik haalde 38 sterren. 1 speler van 4.5*, 3 van 4*, 1 van 3.5* en 6 van 3*.

Volgens www.statristix.be was ik de 42ste beste ploeg van de hele zesde klasse wat ratings betreft, en ik had het 102de meeste sterren (op een totaal van 8192 ploegen).

Mijn stadion zat voor het eerst sinds lange tijd bomvol met 30.000 supporters: 211.250 euro zijn hartelijk welkom geheten in de clubkas.

Nu mijn 18-jarige spits nog verkocht krijgen en het is helemaal compleet. :)

alaf2

Zowaar gisteren 1 puntje gehaald 0-0 maar sta toch weer laatste :( het is iedere keer net niet.Ik kan de boel wel gaan liggen forseren door 2 wedstrijden te motsen en zo een extra promotie-degradatie wedstrijd af te dwingen maar zit dan volgend seizoen toch weer te vechten tegen degradatie.Ik gooi de handdoek in de ring en degradeer liever nu meteen om volgend seizoen weer lekker in de top van div.V mee te draaien en mijn supporters terug te halen.In een leeg stadion voetballen is ook niet leuk en kost geld :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Gisteren verloren, hoewel ik liefst 5,5 ster meer had dan de tegenstander :? :? :?

Jasper

1-5 tegen de leider. :D

Ik ben eindelijk de leider nu, wat ik verdien. Ik heb wel 3 punten te weinig voor rechtstreekse promotie. :(

jurgen

yep ik heb weer verloren

damn ziet er heel slecht uit
blijf net binnen debarrage grens maar het wil niet lukken niet te doen
met zo een team er zijn heel wat zwakkere in mijn league en toch wil het niet lukken

Rippie

Frustrerend spel  :x

Ik sta drie minuten voor tijd nog met 1-3 voor tegen de leider van mijn groep. Verlies ik alsnog met 4-3  :cry:

Als dit nou de eerste keer zou zijn, maar nee. Aantal wedstrijden geleden stond ik ook met 1-3 voor, en verloor ik de laatste tien minuten zelfs met 5-3.  :(
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Mommiej

Citaat van: Scuderia FerrariGisteren verloren, hoewel ik liefst 5,5 ster meer had dan de tegenstander :? :? :?

sterren zeggen niks over hoe de wedstrijd verloopt, alleen hoe een individuele speler presteert tijdens een wedstrijd...