Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

Idd, heb ik al zo vaak gezegd...

alaf2

Staar je niet blind op die sterren :D .Ik zit weer met een vervelende jeugdpull,18 jarige redelijke aanvaller met een hoge TSI van 1 890 :shock: Begin weer te twijfelen als dit wel te verkopen is,de laatste weken zijn redelijke pulls onverkoopbaar :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Dat onverkoopbaar ligt uiteraard aan het feit dat het het einde van het seizoen is. Ik ben momenteel al mijn trainees aan het verkopen als ze stijgen, maar ik koop er nog geen nieuwe omdat ze toch meteen een jaartje ouder gaan worden. Ik ga ze pas kopen als de leeftijdupdate geweest is, zo snel mogelijk daarna, dus na de eerste jeugdpulls.

Oh ja, ik heb momenteel een 18-jarige formidabele spits op de transfermarkt voor 675.000 euro, een 19-jarige redelijk verdediger met redelijk vleugelspel, matig positiespel, matig scoren en zwak passen voor 2.000 euro, en vanavond zet ik er een briljante spits van 23 op voor 1.750.000 euro of zoiets.

Jasper

6-1 gewonnen op PIC, tegen een tegenstander waartegen ik al eens 1-9 gewonnen had. :lol:

Mijn formi spits is verkocht voor 675.000 euro, waarvan ik 614.000 en een beetje gekregen heb. Ik ga nu mijn stadion uitbreiden naar 40.000 plaatsen denk ik. Al ga ik daar nog eens advies over vragen, op het newbieforum. :lol:

Mijn briljante spits staat nog op de transferlijst en ik hoop dat hij verkocht wordt, dan ga ik een formidabele spits van dezelfde leeftijd in de plaats kopen en hopelijk nog een uitmuntende middenvelder.

Scuderia Ferrari

4-2 gewonnen op PIC. Dit seizoen ben ik een beetje kleurloos bezig, dat komt omdat ik erg wisselvallig presteer. Ik heb op het ogenblik op 2 na het beste team van de competitie, maar ik ga eerst wat trainen, anders mocht ik promoveren volgend seizoen, kan ik me verheugen op 14 verliespartijen in V....

alaf2

Citaat van: Jasper

Mijn formi spits is verkocht voor 675.000 euro, waarvan ik 614.000 en een beetje gekregen heb.

Dat is ook niet veel :(  Ik heb mijn redelijke spits maar te koop gezet,er is al 22.000 euro op geboden :D

edit: 104.000 euro opgeleverd :shock: een spitsentrainer heeft hem gekocht,hij zal er wel verstand van hebben dan.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Inderdaad. Mijn vorige formi spits werd wel nog voor 750.000 euro verkocht, maar die had zwak passen, de deze slechts slecht. Voor 750.000 euro geraakte hij niet verkocht, en voor 720.000 ook niet. :(

Op deze speler:

Conditie: slecht . . . . .Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig . . .Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk . Verdedigen: redelijk
Scoren: matig . . . . . .Spelhervatting: zwak

met een specialitiet op koppen en een leeftijd van 19 jaar, is al 15.000 euro geboden.

Jasper


Rippie

Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JVA

Proficiat!!

Ik heb voorlopig maar één doel: geld verzamelen. Ik zit nu aan 6,5 miljoen.

Dat brengt me elke week een aardig centje op. Hopelijk geraak ik eens aan 100.000.000 en kan ik zo de beste spelers kopen...  :lol:

Jasper

Als je een serieuze spaarpot hebt, kan je vaak van de interest je lonen betalen (als je genoeg economen hebt), zodanig dat dit wel een voordeel kan zijn. Enkele topploegen in de Allsvenskan (eerste klasse van Zweden) gebruiken deze strategie zelfs.

Het grote nadeel is echter dat je heel lang geen versterkingen kan kopen, omdat je aan zoveel geld moet geraken. En in Hattrick geldt de regel "stilstaan is achteruitgaan" verdomd hard. Daarom twijfel ik aan deze strategie...

Ik ben aan het denken over mijn strategie voor de komende wedstrijden. Ik ben kampioen, en sta twee punten achter de ploegen die rechtstreeks mogen promoveren, dus een mirakel zou nodig zijn om hen nog in te halen. Dus het heeft geen nut om de volgende wedstrijd alles te geven, ik heb niets te winnen. Daarom ga ik ook zeker op PIC.
Maar ik heb wel wat te verliezen. Blessures bijvoorbeeld, maar vooral: schorsingen. Ik heb een hele waaier spelers met twee gele kaarten staan: een formidabele middenvelder, een goede vleugelspeler (gemakkelijk vervangbaar), een uitmuntende verdediger, een goede verdediger en een uitmuntende spits.

Nu is mijn vraag: zou ik zondag gewoon zonder deze spelers spelen, zodat ze niet geschorst kunnen worden? Met het risico op verlies dat helemaal niets uitmaakt.
En: zou ik die spelers dan op woensdag opstellen (de trainees zeker wel), of zou ik zelfs niet spelen op woensdag (staat me niet zo aan, vanwege training)?

alaf2

weer verloren, 4-1 :(  nog even en mijn lijdensweg is voorbij :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Citaat van: alaf2weer verloren, 4-1 :(  nog even en mijn lijdensweg is voorbij :D
Allways look on the bright side of life zeker. :)

Jasper

En wie zou er geïnteresseerd zijn in een F1Pits-cup? Ik zeg nog niet dat ik deze wil organiseren, maar als we een redelijk aantal deelnemers hebben, wil ik het wel doen.

daan

ik heb me ook eens aangemeld: fcking :P toen ik het verzonden had, dacht ik ook dat ik misschien beter een andere naam had kunnen doen :P