Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Martin

Waardevermindering linkerbeen Heidi Klum

Als supermodel Heidi Klum haar rechterbeen kwijtraakt is dat een stuk lucratiever dan wanneer ze haar linkerbeen verliest, zo staat zwart op wit op haar verzekeringspolis...



Voor haar rechterbeen zal ze 600.000 pond krijgen en voor haar linkerbeen een schamele 500.000. "Dat komt omdat ik op mijn linkerbeen een klein litteken heb. Dan treedt er waardevermindering op, zo vertelde de verzekeringadviseur me na inspectie van mijn benen."

Het scheren van de benen zal voor arme Heidi nooit meer hetzelfde zijn.


Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 17 juli 2008 - 19:50:12
zo vertelde de verzekeringadviseur me na inspectie van mijn benen
En zij volgt gewoon, dom wicht ;D ;D Overigens, inspectie van de benen, ja ja :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Juwelen gemaakt van moedermelk

Het Franse designerscollectief Duende gebruikt de techniek van coagulatie om juwelen te maken van moedermelk. Bij coagulatie krijgt caseïne, het voornaamste eiwit in melk, een vaste vorm. 'Perle de lait' heeft de collectie juwelen die deel uitmaakt van een tentoonstelling van objecten die de relatie tussen moeder en kind op het vlak van voeding exploreren. Die is van 13 september tot 15 november te bezichtigen in het Franse Nègrepelisse.

Meer info: http://www.coolhunting.com/archives/2008/07/la_part_des_ang.php

Alan Blues

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 juli 2008 - 09:33:08
Citaat van: Martin op 17 juli 2008 - 19:50:12
zo vertelde de verzekeringadviseur me na inspectie van mijn benen
En zij volgt gewoon, dom wicht ;D ;D Overigens, inspectie van de benen, ja ja :P

Droom job!! Ik ga in de verzekeringen werken!!! Van m'n hobby m'n beroep maken! "En? Wat doe jij nu in het leven?" "Ahum, ik werk nu in de verzekeringen. Ik ben fotomodellenbeneninspecteur..."   :D

Supermariobros

Geflitst aan 154 in zone 60: "Maar ik kan 205!"

De politie van Melbourne flitste een Porschebestuurder aan 154 km/uur in een zone 60. De 22-jarige chauffeur leek zich weinig van zijn overtreding aan te trekken en stoefte dat hij zijn Porsche tot 205 km/uur kon laten pieken. "Zouden jullie mij achtervolgd hebben", vroeg hij nogal opschepperig aan de politie.

Verbazing
Agent Steve Bowden kon zijn oren niet geloven. "Ik dacht bij mezelf: bekijk jezelf toch eens!" De bestuurder moest tot zijn verbazing zijn wagen aan de kant laten, minstens tot maandag. Hij zal aangeklaagd worden voor overdreven snelheid en gevaarlijk rijden.

Hardleers
Waar de twintiger tot stilstand werd gedwongen, werden in mei van dit jaar al twee verkeersdoden betreurd. "Kennelijk dringt de boodschap nog altijd niet tot iedereen door", zei agent Bowden ontgoocheld.

Ferrari 2010

Ik kan begrijpen dat je zo'n vraagje stelt, gewoon uit interesse. Maar uit opschepperij, waar ben je dan mee bezig :-\ Maar als ik raden mag, 22 jaar en in een porsche, waarschijnlijk zoontje van ofzo, niet goed wijs en geen besef van normen en waarden? ik wil niet iedereen over eenzelfde kam scheren, maar het zal waarschijnlijk wel zo zijn. Hoe komt een 22-jarige anders, zonder enorm veel geluk, aan zo'n wagen? En zet dan ook nog eens zo'n dikke nek op?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Man scheidt van nepvrouw

Een man was zo wanhopig omdat hij van zijn vrouw wilde scheiden, dat hij een andere vrouw meenam naar de rechtbank om zich voor zijn echtgenote uit te geven...

De Indiase Sanjib Saha's stelde in de rechtbank in Kolkata een vrouw voor als zijn echtgenote. Beiden verklaarden dat ze allebei wilden scheiden. De rechtbank wees dat onmiddellijk toe.

Saha's echte vrouw wist van niets, maar werd door de rechter bevolen hun huis te verlaten. Ze is in beroep gegaan tegen de scheiding en heeft haar man aangeklaagd wegens fraude. De scheiding is opgeschort...


Martin

Citaat van: Martin op 15 juli 2008 - 23:52:35
Tot op de cent...

Een Belgische man die het niet eens is met de steeds maar stijgende energieprijzen, gaat zijn rekening bij nutsbedrijf Electrabel contact voldoen... in losse eurocenten.

Dat wordt nog een hele klus, want de rekening bedraagt exact 931 euro en 2 cent, en dat is goed voor zo'n 215 kilogram roodkoperen muntjes. De man uit Wilrijk is van plan zijn betaling met kruiwagens te doen.

Hij wil daarmee een lans breken voor de mensen die moeite hebben hun nota's te voldoen, zo meldt hln.be.


Rekening met 215 kilo eurocenten voldaan

Patrick Janssen uit het Belgische Wilrijk heeft vandaag zijn nog openstaande rekening bij het Belgische energiebedrijf Electrabel met 215 kilogram eurocenten betaald. De Belg toog met enkele helpers en twee met eurocenten gevulde kruiwagens naar de Antwerpse vestiging van het bedrijf uit protest tegen de hoge energieprijzen.



De totale nog openstaande rekening van Janssen bedroeg 931 euro en 2 cent, de Belg heeft die nu tot op de cent nauwkeurig betaald. Electrabel heeft het geld in ontvangst genomen en heeft laten weten de problematiek intern te zullen aankaarten.



De actie van de Wilrijkenaar was vooral bedoeld om al die mensen die het moeilijk hebben om rond te komen een hart onder de riem te steken. Tijdens zijn tocht naar het kantoor van Electrabel werd hij begeleid door een politiewagen met zwaailicht.



Janssen zegt voorlopig geen plannen te hebben om in de toekomst meer van dergelijke acties te zullen plegen. Hij zal zich wel blijven inzetten voor de kansarmen in België en doet een beroep op de Belgische overheid werk te maken van een uitbreiding van het aanbod voor bijzondere jeugdzorg.


Martin

Piloot redt parachutist op spectaculaire wijze

Een Britse piloot heeft een parachutist gered die met de touwen van zijn valscherm aan het landingsgestel van het propellervliegtuig was blijven hangen. De vliegenier verliet de cockpit en hing uit het toestel om de touwen door te knippen, berichtte de Britse krant The Sun zaterdag.

Het drama voltrok zich vrijdag op duizend meter hoogte boven de Duitse plaats Bad Lippspringe in de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het Britse ministerie van Defensie prees de dappere vliegenier en liet weten dat het de eerste keer is dat zoiets zich heeft voorgedaan. De piloot wil anoniem blijven en zei dat hij slechts zijn werk deed.

In het tweemotorig vliegtuigje zaten zes militairen die meededen aan een wedstrijd parachutespringen. De eerste vijf waren zonder problemen uit het toestel gesprongen.


Martin

Supermarkten geven vals geld terug aan klant

Detailhandelaren die vals geld in hun kassalade ontdekken, geven dat geregeld terug aan klanten als wisselgeld. Dat bekenden een aantal supermarktondernemers zaterdag in het vakblad Distrifood.

Zij brengen de valse biljetten weer in omloop omdat ondernemers bij De Nederlandsche Bank niet gecompenseerd worden voor nepgeld. De winkeliers proberen daarnaast vaak nepbiljetten naar de bank te brengen in de hoop dat die het niet ontdekt. Op beide vergrijpen staat een lange gevangenisstraf tot negen jaar.

De hoeveelheid vals geld in Nederland neemt sterk toe. In de eerste helft van dit jaar zijn er al 25.000 valse biljetten onderschept. Dat is een kwart meer dan in de tweede helft van 2007.

Ik heb nooit geld op zak. Ik PIN al mijn boodschappen.
Als ik dit jaar € 200 uit de automaat heb getrokken zal het veel zijn.
Bij mijn favoriete lunchroom 'La Dolce Vita' kan ik niet pinnen.
Vandaar de € 200. Maar daar mag ik niet meer roken, zal ook wel minder worden.

Ferrari 2010

Ik begrijp de supermarkten enigsinds wel, zij willen er ook terug van af, geld is en blijft geld, 50€ minder is 50€ minder. Echter, zij hebben de middelen om briefjes te controleren, het is dan ook hun plicht om het vertrouwen van hun klanten niet te schenden, en dus net zoals ze normaal geen vals geld aannemen, geen vals geld terug geven.

Maar ik denk, dat iedereen die al eens dacht dat hij vals geld had gekregen van waar dan ook, dit wel gewoon weer zal hebben proberen uit te geven, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Vrouw cel in voor wapenroof Gilze

De rechtbank in Breda heeft de 35-jarige U.K. uit Tilburg maandag veroordeeld tot zeventien maanden en twintig dagen cel waarvan twaalf maanden voorwaardelijk voor medeplichtigheid aan de roof van 206 Glock-pistolen op vliegbasis Gilze-Rijen.

De vrouw moet ook een psychiatrische behandeling ondergaan als de reclassering dat nodig vindt. Tegen K. was achttien maanden cel geëist, waarvan zes voorwaardelijk.

De wapens verdwenen in april 2005 uit een wapenkamer. Samen met twee militairen brak K. in op de vliegbasis. Ze had een relatie met één van de militairen en verklaarde uit liefde voor hem te hebben meegedaan aan de diefstal. Volgens deskundigen laat ze zich zeer gemakkelijk beïnvloeden en is ze enigszins verminderd toerekeningsvatbaar.

De twee militairen zijn eerder door de militaire rechtbank in Arnhem veroordeeld tot celstraffen van drie en vier jaar.


Supermariobros

RTL blundert met dode Jos Brink

De nabestaanden van showmaster Jos Brink zijn woedend op de Nederlandse zender RTL. RTL zond afgelopen zondag een oude aflevering uit van hun programma Je echte leeftijd met Jos Brink als centrale gast. In het programma wordt de gezondheidstoestand van een bekende Nederlander doorgelicht en krijgt die gezondheidstips.

Brink overleed vorig jaar in augustus aan darmkanker. RTL schaamt zich en biedt zijn excuses aan. 'We hadden niet door dat dit de aflevering met wijlen Jos Brink was. We zijn er zelf nu achter gekomen, omdat de op de banden alleen informatie als: aflevering zeven staat. We kunnen alleen onze spijt betuigen.'

Een blunder van jewelste.   :o

Supermariobros

Nog zo'n blunder:

Nabstaanden moeten as ruilen

In Nieuw-Zeeland hebben twee families na de crematie van hun dierbaren de as met elkaar moeten ruilen omdat in het mortuarium een vergissing was gemaakt. Het ziekenhuis waar het mortuarium onder ressorteert, in de stad Hamilton, heeft dit bekendgemaakt.

De kinderen en andere nabestaanden van een oudere vrouw hebben door deze vergissing de crematie van een hun volslagen onbekende man bijgewoond.

Hetzelfde gold voor de nabestaanden van de man. Zij dachten de crematie van hun dierbare bij te wonen, maar waren aanwezig bij de crematie van de oudere vrouw. De pijnlijke vergissing werd namelijk pas na beide crematies ontdekt.

Ferrari 2010

Dat laatste is inderdaad wel een dikke blunder. Het eerste, vind ik persoonlijk niets mis mee. Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben, de een ziet de dood anders dan de ander... Voor mij zou het gewoon een heruitzending als een andere zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.