Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 08 juli 2008 - 14:57:51
Amerikaanse parkeert wagen in zwembad van buren

De buren van de Amerikaanse Kim Taylor konden hun ogen niet geloven. In hun zwembad stond plots een rode Mazda geparkeerd.



Kim Taylor zelf wist ook niet hoe ze zich moest verontschuldigen en reageerde geschokt toen ze haar Mazda Convertible in het zwembad van haar buren zag staan. De Amerikaanse was ervan overtuigd dat ze de handrem had opgezet toen ze haar auto op een helling parkeerde.

Maar de wagen rolde toch van de helling naar beneden en ging door het hek van de buren en belandde in het zwembad. Een takelwagen had meerdere uren nodig om de wagen weer op het droge te krijgen.

;D :D ;D :D ;D
Gewelidig :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Vleermuisje kruipt in beha van tienermeisje

Als je de volkswijsheid mag geloven dan hebben vleermuizen een voorliefde voor een weelderige haardos maar uitzonderingen zijn er altijd. Zo dacht Abbie Hawkins dat haar gsm aan het trillen was. Dacht, want het mobieltje ging niet over. Toen de tiener verder keek dan haar broekzak, vond ze een vleermuis tussen haar borsten. Het diertje zat in haar beha.



Medelijden
De hotelbediende schrok en haalde het beestje uit haar ondergoed. "Ik was geschokt toen ik zag dat het een vleermuis was maar daarna voelde ik al snel mee met het beestje. Het diertje zat er gekneld en ik liep er al een tijdje mee rond." Onderweg naar haar werk in de Holiday Inn aan de luchthaven van Norwich had ze iets gevoeld. "Ik voelde iets trillen maar dacht gewoon dat het mijn gsm was." Pas tegen de middag ontdekte ze de vleermuis. Haar beha had de ganse nacht buiten gehangen en het diertje moet toen in haar beha gekropen zijn.

Beter controleren
"Ik kan nog altijd niet vatten dat ik zolang met het vleermuisje rondgelopen heb. Volgende keer ga ik mijn beha beter controleren voor ik hem aantrek." Na het nemen van een foto, liet ze het vleermuisje in de tuin van het hotel vliegen, schrijft de Telegraph.

Ferrari 2010

Zo lang met een vleermuis in je bh en het niet merken? Overigens, waar steekt zij haar gsm, je voelt toch wel waar het trilt zeker? ;D Straf verhaal iig!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 juli 2008 - 13:43:49
Zo lang met een vleermuis in je bh en het niet merken? Overigens, waar steekt zij haar gsm, je voelt toch wel waar het trilt zeker? ;D Straf verhaal iig!
In nederland en America doen meiden dat wel vaker  ;D
Tussen de tieten :P

Maar idd, hoe heeft ze het niet kunnen merken  :o
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Vogel imiteert sirene perfect

Omwonenden werden er helemaal gek van... Een vogel die de hele dag én nacht lang sirenes van politie en ambulances nabootst...
De inwoners van het Engelse Weston-Super-Mare zijn twee maanden lang wakker gehouden door de vogel. Gelukkig voor hun is hij nu verdwenen en houdt hij waarschijnlijk ergens anders mensen uit hun slaap...

Bekijk en beluister de vogel in dit filmpje

Folkert

Citaat van: Martin op 12 juli 2008 - 20:56:20
Vogel imiteert sirene perfect

Omwonenden werden er helemaal gek van... Een vogel die de hele dag én nacht lang sirenes van politie en ambulances nabootst...
De inwoners van het Engelse Weston-Super-Mare zijn twee maanden lang wakker gehouden door de vogel. Gelukkig voor hun is hij nu verdwenen en houdt hij waarschijnlijk ergens anders mensen uit hun slaap...

Bekijk en beluister de vogel in dit filmpje

Opmerkelijk. Natuurlijk de vraag hoe echt het is, maar ziet er wel redelijk echt uit. Maar goed geinig vogeltje.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Brit puzzelt met liefdesbrieven

Een Brit heeft vijftien jaar lang gepuzzeld met zijn verscheurde liefdesbrieven aan zijn vrouw Molly. Onlangs voegde Ted Howard (82) de laatste stukjes bij elkaar, meldden Britse media dinsdag.

Molly had in 1953 de bijna honderd brieven in ruim 2000 stukjes gescheurd nadat zij iemand had betrapt bij het lezen van de intieme teksten. Veertig jaar later begon Ted elke dag een uurtje de snippers te sorteren. Molly stierf drie jaar geleden en maakte de voltooiing niet meer mee.

De brieven brengen zoveel goede tijden terug, aldus Howard. Hij schreef de teksten aan zijn vrouw toen hij zeven jaar lang als arbeider door Nederland en andere Europese landen trok. Op basis van de brieven wil Howard een boek schrijven dat hij zal opdragen aan Molly.

Martin

Vrouw slaat man neer met toiletbril

De politie in de Amerikaanse staat Florida heeft een vrouw aangehouden nadat ze haar vriend had neergeslagen met een toiletbril. De vrouw pikte het niet dat haar vriend cocaïne stond te roken in de badkamer, zo verklaarde ze.

In eerste instantie wilde de vrouw de coke wegspoelen via het afvoerputje van de douche. Maar omdat haar vriend daar niet aan mee wilde werken, ging de vrouw over op kwaadschiks. Ze trok de toiletbril van de pot en sloeg de man tegen de vlakte.

De vrouw werd vervolgens opgepakt en wordt nu aangeklaagd voor mishandeling. Haar vriend moet ook voorkomen. Hij vanwege het bezit van cocaïne.

Martin

Amy Winehouse niet onder indruk van wassenbeeld

Amy Winehouse vindt het helemaal niets dat ze vereerd is met een wassenbeeld in de Madame Tussauds van Londen.

Amy gaf al toe dat ze het véél te druk had om voor het beeld te poseren en dus moesten de makers het doen met foto's van de zangeres. Het idee van een eigen wassenbeeld zou de zangeres zelfs "onzin" genoemd hebben.

"Ik dacht dat je bijna dood moest zijn voordat er een wassenbeeld van je werd gemaakt", vertelt een verbaasde Amy.

Kan nooit lang meer duren met haar levensstijl.

Martin

Tot op de cent...

Een Belgische man die het niet eens is met de steeds maar stijgende energieprijzen, gaat zijn rekening bij nutsbedrijf Electrabel contact voldoen... in losse eurocenten.

Dat wordt nog een hele klus, want de rekening bedraagt exact 931 euro en 2 cent, en dat is goed voor zo'n 215 kilogram roodkoperen muntjes. De man uit Wilrijk is van plan zijn betaling met kruiwagens te doen.

Hij wil daarmee een lans breken voor de mensen die moeite hebben hun nota's te voldoen, zo meldt hln.be.

Martin

Winkeldievegge in rolstoel rijdt agenten aan

Twee agenten hebben maandagmiddag in Oss lichte verwondingen overgehouden aan een confrontatie met een 58-jarige vrouw in een rolstoel. Samen met een 60-jarige Ossenaar werd de rolstoelster bij een drogist betrapt op diefstal van twee luchtbedden. De vrouw probeerde haar aanhouding te voorkomen door met haar elektrische rolstoel enkele keren op de politiemensen in te rijden, te schoppen en te krabben.

Ook haar begeleider reageerde recalcitrant. Hij bedreigde de agenten en probeerde hen te slaan. Het duo is voor verhoor vastgezet, zei een politiewoordvoerder dinsdag.

Jasper

Citaat van: Martin op 15 juli 2008 - 23:46:23
Amy Winehouse niet onder indruk van wassenbeeld

Wat een schandalig wicht, en wat een schande dat zoiets een beeld krijgt in Tussauds. ::)

Martin

Belspelmeisje onwel

Belspelmeisjes hebben maar een zwaar vak. uren achter elkaar live spelletjes presenteren, gaat je niet in de koude kleren zitten. Dit meisje wordt het even te veel...

Het Finse meisje gaat live in de uitzending onderuit en verdwijnt zo letterlijk uit beeld...


Alan Blues

Citaat van: Jasper op 16 juli 2008 - 00:40:54
Citaat van: Martin op 15 juli 2008 - 23:46:23
Amy Winehouse niet onder indruk van wassenbeeld

Wat een schandalig wicht, en wat een schande dat zoiets een beeld krijgt in Tussauds. ::)

Maar ze kan wel zalig goed zingen!!!  :D

Alan Blues

Citaat van: Martin op 16 juli 2008 - 21:43:57
Belspelmeisje onwel

Belspelmeisjes hebben maar een zwaar vak. uren achter elkaar live spelletjes presenteren, gaat je niet in de koude kleren zitten. Dit meisje wordt het even te veel...

Het Finse meisje gaat live in de uitzending onderuit en verdwijnt zo letterlijk uit beeld...



;D ;D ;D

Die commentaar erbij is ook goed!!  ;D ;D ;D