Round 14: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 22 september 2015 - 16:57:06

« vorige - volgende »

Perton

Leuk dat ie banden kon sparen, maar zonder safety cars zou Vettel al zover uitgelopen zijn op de rest van het veld, dat Hamilton hem echt nooit bijgehaald, laat staan ingehaald zou hebben. Het lijkt mij, onder normale omstandigheden that is, vrij onmogelijk.

FolkertE

Vond dat sparen anders helemaal niet zo leuk. Moeten ze volgend jaar maar een zegeltjes spaarkaart invoeren.

Maar even serieus. Ik heb geen idee eigenlijk,  probeer alleen de gedachte gang van Lewis en Mercedes te begrijpen. Ik zelf achtte het ook onmogelijk,  maar wie weet stak er meer achter dqn win weten.
Misschien konden of gingen ze de motor nog een boost geven zoals bij Rosberg in Monza.

0634

Hamilton zou nooit gewonnen hebben in Singapore. Onmogelijk.

Hij kletst soms ook maar een eind heen heb ik het idee. Aan één kant meent hij dat hij had kunnen winnen, aan de andere kant zegt hij door de slechte race het vertrouwen te zijn verloren...

Wat is het nou? Waarom zou je vertrouwen verliezen als je naar eigen overtuiging gewoon had kunnen winnen?

FolkertE

Ik acht de kans ook erg onwaarschijnlijk maar als ook het team van mening is dat ze hadden kunnen winnen met de strategie zalmer toch meer achter hebben gezeten.

Overigens heeft hij nooit gezegd dat hij het vertrouwen kwijt was,  dat was slechts erg slechte journalistiek om weer wat sensatie te creëren.

0634

Zegt hij ja, hij gooit het erop dat ze hem verkeerd begrepen hebben. Omdat het een nogal domme uitspraak was. Diverse media claimen dat hij het toch echt zei.

Perton

Als je dusdanig vaak verkeerd begrepen wordt Door de media ligt het niet altijd aan de media.

FolkertE

Nou ja wat begrepen had is dat het oorspronkelijke intervieuw op sky toch echt een andere uitspraak was. Ik heb hem zelf niet direct gelezen,  maar anderen zeiden toch echt dat alles uit zijn verband is gerukt.

Ik bedoel, waarom zou Hamilton na 1 slechte race ineens geen vertrouwen meer hebben?

Maikel0230

Sky Sports F1 is dan ook bezeten door Hamilton. Zij zullen alles wat maar met de Brit te maken heeft vijftig keer analyseren waardoor de waarheid vaak verloren gaat.

Just my two cents.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Tja, zoals eerder vermeld zijn al die media vreselijk chauvinistisch, kijk je BBC dan druipt de verheerlijking van Hamilton er vanaf, bij RTL Rosberg en Hulkenberg. Objectief zijn is niet makkelijk en de verleiding is oh zo groot. Gewoon negeren maar ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Nou ja dat ze een beetje chauvinistische zijn heb ik eigenlijk niks op tegen, dat mag. Maar er zijn sommigen die dat toch echt wel tot in het extreme drijven

*kuch* David "Lewis Hamilton fanclub leider" Croft *kuch"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Het is ook gewoon commercieel denken. In NL willen de meeste niet-die-hard-fanaten gewoon zoveel mogelijk info horen tijdens een race over Verstappen, de rest is veldvulling (chargerend gezegd). In Duitsland kijkt men voor Vettel/Rosberg en in Engeland voor Hamilton en Button. Tel daarbij op dat de commentatoren ook gewoon racefans zijn en iedereen tot op zeker hoogte chauvinistisch is en het is allemaal zo gek is niet. Ik stoor me er ook niet aan. Je mag van mij raaskallen over je landgenoot wat je wil, maar je moet daarmee wel voorkomen dat je de actualiteit op de baan mist. Wanneer je dat doet wordt het vervelend.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 25 september 2015 - 22:58:45
Het is ook gewoon commercieel denken. In NL willen de meeste niet-die-hard-fanaten gewoon zoveel mogelijk info horen tijdens een race over Verstappen, de rest is veldvulling (chargerend gezegd). In Duitsland kijkt men voor Vettel/Rosberg en in Engeland voor Hamilton en Button. Tel daarbij op dat de commentatoren ook gewoon racefans zijn en iedereen tot op zeker hoogte chauvinistisch is en het is allemaal zo gek is niet. Ik stoor me er ook niet aan. Je mag van mij raaskallen over je landgenoot wat je wil, maar je moet daarmee wel voorkomen dat je de actualiteit op de baan mist. Wanneer je dat doet wordt het vervelend.

Precies!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: FolkertE op 25 september 2015 - 21:00:15
Nou ja wat begrepen had is dat het oorspronkelijke intervieuw op sky toch echt een andere uitspraak was. Ik heb hem zelf niet direct gelezen,  maar anderen zeiden toch echt dat alles uit zijn verband is gerukt.

Ik bedoel, waarom zou Hamilton na 1 slechte race ineens geen vertrouwen meer hebben?

Omdat Mercedes het niet kon verklaren. Volgens mij was dat wat hem zorgen baart (wat dan wordt doorgetrokken naar 'geen vertrouwen' wat ik mij, net als jou, ook niet kan voorstellen).

Wings

Gaat Marcus nu serieus vragen aan het team wat er gebeurde? Deze wil ik best uitleggen: met je rechter voorwiel naast de baan = spin.

0634

Zo, Max kan ook weer op tijd naar huis vandaag.

Voordeel: we kunnen weer gaan zitten voor een heerlijke inhaalrace ;).